terrorist? is dit je zusje zeker Terrorist genoemdquote:
op fok doe je stoer maar volgens mij ben je egt een goeie gast vanbinsberge maar niet te aardig zijn he digge chimeids nie snap jequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:07 schreef vanBinsberge het volgende:
als ik het vliegtuig in ga heb ik altijd wel een zenuw bij de hand ja
Toedelsquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:09 schreef amenth het volgende:
[..]
op fok doe je stoer maar volgens mij ben je egt een goeie gast vanbinsberge maar niet te aardig zijn he digge chimeids nie snap je
turken zijn idd bazen, als het gaat om respect, gastvrijheid en normen en waarde enzo.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mensen die haten op Turken.![]()
Ik ben zelf een kaas, maar ik heb dus echt nog nooit problemen gehad met Turken of Moslims. Wel heel vaak gezeik en gezeur van mede-kazen.![]()
Veel Nederlanders (niet allemaal gelukkig) zijn vaak ziekelijk jaloers en gaan dan vanuit die jaloezie jouw leven kapot maken. Turken hebben juist respect voor iemand die iets bereikt heeft. Daarom bazenvolk, Turken.
Komt omdat je in Friesland woont, daar zijn de Turken heel anders.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mensen die haten op Turken.![]()
Ik ben zelf een kaas, maar ik heb dus echt nog nooit problemen gehad met Turken of Moslims. Wel heel vaak gezeik en gezeur van mede-kazen.![]()
Veel Nederlanders (niet allemaal gelukkig) zijn vaak ziekelijk jaloers en gaan dan vanuit die jaloezie jouw leven kapot maken. Turken hebben juist respect voor iemand die iets bereikt heeft. Daarom bazenvolk, Turken.
Hier zijn erg weinig allochtonen inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt omdat je in Friesland woont, daar zijn de Turken heel anders.
Sowieso zijn het ook niet de Turken in de randstad die het probleem zijn maar de Marokkanen. Ze kunnen gewoon niet normaal doen![]()
Gelukkig heb je ook nog de slimme en goede Moslims, die mogen wel blijven
Grappig, want ik ken niemand in brabant die ooit patat heeft gezegd...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef Pipo1234 het volgende:
Uitvoerig onderzoek heeft uitgewezen dat het in Nederland wel degelijk patat heet. Daarnaast is aangetoond dat het meer en meer friet wordt naarmate men zuiderlijker gaat.
[ afbeelding ]
Alleen import-Brabanders zeggen dan ook patat.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig, want ik ken niemand in brabant die ooit patat heeft gezegd...
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef Pipo1234 het volgende:
Uitvoerig onderzoek heeft uitgewezen dat het in Nederland wel degelijk patat heet. Daarnaast is aangetoond dat het meer en meer friet wordt naarmate men zuiderlijker gaat.
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef gamezz het volgende:
[..]Patat heeft meerdere betekenissen, logisch dat er dan meer resultaten zijn.
Friet heeft maar één betekenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |