SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een meisje, en 10, en ik woonT (:D) in rotterdam enne ik zag net een terrorist met mamma want die was echt SPOEGLELUK en dat zijn alle terroristen zegt mama. En mama heeft altijd gelijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
Liep een paar uur terug even rustig naar een tent om de hoek om broodje shoarma te halen, loop ik langs een gezin waarvan een meisje rond 10 tegen haar moeder zegt ¨mama is dat een terorrist?¨ Ik vraag me echt af hoe ze zich dat kan afvragen op haar 10e, nette ouders die propaganda verkondigen en zo gaat het er op meer plekken aan toe in Rotterdam.
Ik lees nu pas dat dit in Rotterdam plaatsvondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
zo gaat het er op meer plekken aan toe in Rotterdam.
Turken zijn erger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Het is een Turk, geen Marokkaan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Lief_Snoezepoesje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, en 10, en ik woonT (:D) in rotterdam enne ik zag net een terrorist met mamma want die was echt SPOEGLELUK en dat zijn alle terroristen zegt mama. En mama heeft altijd gelijk!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef Schalks. het volgende:
Goed zo, de kinderen worden waakzamer
Ach, ze zien er toch allemaal hetzelfde uit olololololquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Het is een Turk, geen Marokkaan
quote:
mwa sinds ik MMA doe heb ik niet zo de behoefte meer om mensen zomaar te slaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Had het kind een klap gegeven en gezegd: nee, een terrorist zou je nu overhoop schieten in plaats van een klap geven.
En als het kon even die moeder ook een paar tikken geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |