Opgelost, slotje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef Prenzlauer het volgende:
Turken zijn echt slecht in het maken van grappen, onderhouden van een goed hygiene, leveren van goed werk en intellectuele gesprekken.
jij kan t wel hebbe 1x schatquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga zometeen friet eten, mag dat wel ts?
Ook altijd lekkurquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
Vanavond had ik beetje patat, appelmoes en een lekkerbekje!
Jij ninja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
Vanavond had ik beetje patat, appelmoes en een lekkerbekje!
sjappie jij zeker altijd 3 weken om heen prate gwn straight to point zijn anders kom je in vriend zone terecht heb ik de harde weg gelered sinds ik da nie meer doe heb ik veel beter succesquote:
Meisjes op internet denken te versierenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef amenth het volgende:
[..]
sjappie jij zeker altijd 3 weken om heen prate gwn straight to point zijn anders kom je in vriend zone terecht heb ik de harde weg gelered sinds ik da nie meer doe heb ik veel beter succes
en dan ook echt het eerste meisje in z'n topicquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes op internet denken te versieren
ey psstquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef amenth het volgende:
[..]
sjappie jij zeker altijd 3 weken om heen prate gwn straight to point zijn anders kom je in vriend zone terecht heb ik de harde weg gelered sinds ik da nie meer doe heb ik veel beter succes
En dan nog op zo'n falende manier ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
en dan ook echt het eerste meisje in z'n topic[ afbeelding ]
Oh, hij heeft het al een keer eerder falender geprobeerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan nog op zo'n falende manier ook.
zijn directe aanpak werkt niet bij jou?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, hij heeft het al een keer eerder falender geprobeerd
En het dan nog een keer proberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, hij heeft het al een keer eerder falender geprobeerd
Klopt, aan skills echter welquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
ach ja, aan doorzettingsvermogen heeft hij dus geen gebrek.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef amenth het volgende:
Irritatne dikzakken die patateters, zo ken ik veel mensen die 5x Per week naar de snekbar gaan om patat te halen.. ken je nagaan als ze ook frikdallen bestellen kippekepote enzo. Vaak eten ze dan vervolegns in het weekend ook weer patat. Ken zelfs een rijkgezin die dit doet vieze dikzakken die ons veel geld kosten door de ziektes en maar blijven eten.. zag er trouwens gister ook zon dikzak naar Big Momma 3 gaan!!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Heb jij wel een inburgeringscursus gedaan?
leer schrijvenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef amenth het volgende:
Irritatne dikzakken die patateters, zo ken ik veel mensen die 5x Per week naar de snekbar gaan om patat te halen.. ken je nagaan als ze ook frikdallen bestellen kippekepote enzo. Vaak eten ze dan vervolegns in het weekend ook weer patat.Ken zelfs een rijkgezin die dit doet vieze dikzakken die ons veel geld kosten door de ziektes en maar blijven eten.. zag er trouwens gister ook zon dikzak naar Big Momma 3 gaan!!
Volgens mij stond er eerst schrijfen, toen knipperde ik met m'n ogen, en was het veranderd...?quote:
volgens mij stond er vanaf het begin schrijvenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Volgens mij stond er eerst schrijfen, toen knipperde ik met m'n ogen, en was het veranderd...?
Ik wilde net een quote maken...
snelle stofwisselingquote:Op zondag 3 april 2011 02:43 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die dik worden van meerdere malen per week snackbar voedselgeen snelle stofwisseling hebben
en daardoor dus ook niet snel zijn
kippekepote toch welquote:Op zondag 3 april 2011 02:52 schreef amenth het volgende:
K heb ook snelle stofverwisseling maar dan wl je tg ng ni al die troep bnne hebbe
Hij mag dan wel een turk zijn, maar hij blijft een fokker.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
da zin dieze pote von ene kippeke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |