:S jeetje mina volgende keer gewoond oen hoor ga je niet dood van echt waar :Squote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja durfde niet meer man :S dus toen maar plakplaatje gekocht bij Intertoys. fucking veeel hebben ze daar
ja dat moraalridder :Squote:
whahaha, moet je doenn van dora jongeh, dan ben je vet stoerr xD XDquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja durfde niet meer man :S dus toen maar plakplaatje gekocht bij Intertoys. fucking veeel hebben ze daar
ja gatverdamme zeg :S wrm al die info hier ??? heb je eigenlijk nog foto's ben wel benieuwd enzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef chroestjov het volgende:
ik had ook een clitpiercing maar helaas bleef ik hangen en toen scheurde me lip toen moest ik snel naar t ziekenhuis toe want ik bloede als een rund daar hebben ze me 3 hechtingen in me lip moeten zetten
hahah sal eens kijke XDquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
whahaha, moet je doenn van dora jongeh, dan ben je vet stoerr xD XD
ronde tafel allesquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
:S jeetje mina volgende keer gewoond oen hoor ga je niet dood van echt waar :S
[..]
ja dat moraalridder :S
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
:S jeetje mina volgende keer gewoond oen hoor ga je niet dood van echt waar :S
[..]
ja dat oraalridder :S
nou ik heb die van mij al een hele tijd al een aantal jaren.denk nu zo'n 4 a 5 jaar. toen ik het ging zetten deed het wel even pijn op moment dat die naald erdoor ging. en daarna voelt het wel een beetje beurs maar niet echt pijn pijn hoor. en ik had een bodystocking aan en een strakke spijkerbroek!!ik voelde me juist goed toen ik het had gezet..dacht dat iedereen op straat naar me keek terwijl ze natuurlijk niet wisten wat ik daar beneden net had gedaan..haha. ben nog steeds blij met me piercing. soms in de bus of als ik in een bootje zit met zo'n klein motortje dat zo heen en weer schud voel ik echt stiekem plezier haha!! en om eerlijk te zijn merk ik tijdens seks niet echt een heel groot verschil hoor. ik word wel sneller nat dat wel. maar ik heb hem in me klithoedje dus ligt er ook aan waar je hem heb en hoe je poenie is natuurlijk! succes meid en have fun!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Beatles het volgende:
[..]
ja gatverdamme zeg :S wrm al die info hier ??? heb je eigenlijk nog foto's ben wel benieuwd enzo
ik ben arthurina en jij??quote:
kkltje :Squote:
ohja thnx,, jeetje :S :s hopelijk gaat het nu god met je enzo xD xxquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nou ik heb die van mij al een hele tijd al een aantal jaren.denk nu zo'n 4 a 5 jaar. toen ik het ging zetten deed het wel even pijn op moment dat die naald erdoor ging. en daarna voelt het wel een beetje beurs maar niet echt pijn pijn hoor. en ik had een bodystocking aan en een strakke spijkerbroek!!ik voelde me juist goed toen ik het had gezet..dacht dat iedereen op straat naar me keek terwijl ze natuurlijk niet wisten wat ik daar beneden net had gedaan..haha. ben nog steeds blij met me piercing. soms in de bus of als ik in een bootje zit met zo'n klein motortje dat zo heen en weer schud voel ik echt stiekem plezier haha!! en om eerlijk te zijn merk ik tijdens seks niet echt een heel groot verschil hoor. ik word wel sneller nat dat wel. maar ik heb hem in me klithoedje dus ligt er ook aan waar je hem heb en hoe je poenie is natuurlijk! succes meid en have fun!!
Non-stop, non-stop, in dat bootje non-stop. Zet je petje omlaag en je klithoedje op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nou ik heb die van mij al een hele tijd al een aantal jaren.denk nu zo'n 4 a 5 jaar. toen ik het ging zetten deed het wel even pijn op moment dat die naald erdoor ging. en daarna voelt het wel een beetje beurs maar niet echt pijn pijn hoor. en ik had een bodystocking aan en een strakke spijkerbroek!!ik voelde me juist goed toen ik het had gezet..dacht dat iedereen op straat naar me keek terwijl ze natuurlijk niet wisten wat ik daar beneden net had gedaan..haha. ben nog steeds blij met me piercing. soms in de bus of als ik in een bootje zit met zo'n klein motortje dat zo heen en weer schud voel ik echt stiekem plezier haha!! en om eerlijk te zijn merk ik tijdens seks niet echt een heel groot verschil hoor. ik word wel sneller nat dat wel. maar ik heb hem in me klithoedje dus ligt er ook aan waar je hem heb en hoe je poenie is natuurlijk! succes meid en have fun!!
Ze is 16, die is al ongesteld alles!~quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze is te jong voor mij. Ik kan niet verantwoord met kleine meisjes omgaan.
Ik weet genoeg over haar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ze is 16, die is al ongesteld alles!~
Panz gaat hard, panz gaat lekker, panz gaat los, en we doen het allemaal, ja we doen het allemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Non-stop, non-stop, in dat bootje non-stop. Zet je petje omlaag en je klithoedje op.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef Beatles het volgende:
[..]
ohja thnx,, jeetje :S :s hopelijk gaat het nu god met je enzo xD xx
Bij een man door zijn eikel heet het Prince Albert maar hoe heet het bij een vroiw door dr clit?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Non-stop, non-stop, in dat bootje non-stop. Zet je petje omlaag en je klithoedje op.
Moppie moppie moppie DV is topie, ik krijg haar niet meer uit mijn kopie ohh moppiequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Panz gaat hard, panz gaat lekker, panz gaat los, en we doen het allemaal, ja we doen het allemaal.
VCH of christina.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Bij een man door zijn eikel heet het Prince Albert maar hoe heet het bij een vroiw door dr clit?
ik denk queen victoria hahaha, xDquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Bij een man door zijn eikel heet het Prince Albert maar hoe heet het bij een vroiw door dr clit?
VCHquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Die leipe Fenomeen flavour.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie DV is topie, ik krijg haar niet meer uit mijn kopie ohh moppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |