Beach is een volwassen man die mij pijpte voor geld. Dit houdt in dat ik geld toe kreeg.quote:
kenser.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
eten gaat kenser moeilijk met zo'n plakplaatje.
:S wrm heb je niet echt gezet ben je een meisje ofzo die naar de piercer ging en toen toch niet meer wou omdat ze bang was voor piercing-zet-ding????quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
eten gaat kenser moeilijk met zo'n plakplaatje.
Zeg gewoon kaas als in k's.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kenser.
Kanker of niks.
zet-ding?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Beatles het volgende:
[..]
:S wrm heb je niet echt gezet ben je een meisje ofzo die naar de piercer ging en toen toch niet meer wou omdat ze bang was voor piercing-zet-ding????
Dat is voor slettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan neem ik ook meteen een trampstamp.
Zullen we DV adopteren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind een navelpiercing wel leuk inderdaad. Of eentje (1) bovenin oor.
ja durfde niet meer man :S dus toen maar plakplaatje gekocht bij Intertoys. fucking veeel hebben ze daarquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Beatles het volgende:
[..]
:S wrm heb je niet echt gezet ben je een meisje ofzo die naar de piercer ging en toen toch niet meer wou omdat ze bang was voor piercing-zet-ding????
een tang en een piercing bedoel je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef Beatles het volgende:
[..]
ja dat appratjet die die piercing erin zet ;s;s
Doe er is eentje op je navel kunnen we kijken hoe dat eruit zietquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja durfde niet meer man :S dus toen maar plakplaatje gekocht bij Intertoys. fucking veeel hebben ze daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |