Dat is een teken dat je schoenen moet kopen voor haarquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom krijg ik ALTIJD bij Topics geopend door Sammie die Zalando reclame?
It is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je schoenen moet kopen voor haar
En dan happily ever after?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je schoenen moet kopen voor haar
Klopt. Volgens mij eigenlijk zelfs maar eenmalig maar hebben ze het nu dus nog een keertje gedaan. Zelfs de werknemers mochten niets "reserveren". Zijn maar ~1500 flesjes van 18 cl over de hele wereld in deze batch.quote:
Da's stomquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
Als hij er 18:04 nog niet is zet ik Draakje weer aan.
Geen goeie beurt op je 1e nieuwe draaidag.
Die komt er dan nu alsnog aan hequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's stomNet nu mijn verzoekje eraan kwam
Ik ben voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij eigenlijk zelfs maar eenmalig maar hebben ze het nu dus nog een keertje gedaan. Zelfs de werknemers mochten niets "reserveren". Zijn maar ~1500 flesjes van 18 cl over de hele wereld in deze batch.
Wij moeten een keer de Bat Out Of Hell drinken anders, dat vind ik wel wat voor jou!
Woohoo, en wanneer komt er wel een verantwoordelijke DJ?quote:
Rooster?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woohoo, en wanneer komt er wel een verantwoordelijke DJ?
Dat mag bestquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:05 schreef Zokunen het volgende:
ik kan van 7-8 wel wat aanmodderen, maar dat wordt dan echt ganz wunderbar zonder plan.
Jaaaah, al moet ik straks om 9 uur werken, en kom dan om 1 uur weer binnenvallenquote:
Awwww, om dat tijdstip nog werkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaaah, al moet ik straks om 9 uur werken, en kom dan om 1 uur weer binnenvallen
Om 20.00 begint allesquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe laat eigenlijk want ik zie meerdere gaten in het rooster?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Waar is die goaaaaaaaaaa dannnnnn.
Enniejweej.
Gast, hou je bek ff.
Half 10 's middags
Tjah, touringcar chauffeur hequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Awwww, om dat tijdstip nog werken
Tot 8 uurquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
We kunnen blijkbaar nog wat langer genieten van Draakje?
Tot 19u iig, dan gaan we even kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
We kunnen blijkbaar nog wat langer genieten van Draakje?
quote:
Beetje verdeeld huishouden daaroquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot 19u iig, dan gaan we even kijken
Ik zei "in ieder geval", wat niet betekent dat hij niet langer door gaatquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Beetje verdeeld huishouden daaro
Met een 500 gram bankhamer op je achterhoofd slaan werkt doorgaans perfect!quote:
Le-zenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Beetje verdeeld huishouden daaro
Ik wil geen schedelbasisfractuurquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een 500 gram bankhamer op je achterhoofd slaan werkt doorgaans perfect!
Daar zijn ook andere manieren voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Maar je bent wel van je hik af.
Je bent wel een touringcar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eventjes geduld nog, want de chauffeur luistert Onzin Radio![]()
Al ben ik geen OV bus..
Bijvoorbeeld! En dat doe ik toch liever dan dat m'n schedel ingeslagen wordt door Watertornadoquote:
Ik ben het niet, ik rij erinquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent wel een touringcar?Ik denk dat ik Hart van Nederland dan even bel...
Nu nog kandidaten..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! En dat doe ik toch liever dan dat m'n schedel ingeslagen wordt door Watertornado
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik je dan wel even van de hik afhelpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! En dat doe ik toch liever dan dat m'n schedel ingeslagen wordt door Watertornado
Ik ben het duidelijk niet waardquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik je dan wel even van de hik afhelpen
Heb je wel eens heel vervelende mensen in je bus gehad, die je dr liever uit zou gooien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben het niet, ik rij erinIk zag 'm al
[..]
Sorry meid, maar ik moet straks werken, en morgenvroeg ben jij echt nog niet opquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik je dan wel even van de hik afhelpen
BAASquote:ook al ben je af en toe net een smalspoorlocomotief.
Vaak zat.. Feyenoord Supporters zijn daar een goed voorbeeld vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heb je wel eens heel vervelende mensen in je bus gehad, die je dr liever uit zou gooien?
Oehh.. ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaak zat.. Feyenoord Supporters zijn daar een goed voorbeeld van
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry meid, maar ik moet straks werken, en morgenvroeg ben jij echt nog niet op
En wat?quote:
Die moet je sowieso niet in de buurt hebben!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaak zat.. Feyenoord Supporters zijn daar een goed voorbeeld van
Jouw vriendin heeft een Tokkie naamquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:25 schreef Viro het volgende:
ik ben vrij, althans zolang het mag van serena.
heb een weddenschap verloren
Dronken catwalk modellen zijn ook een leuk voorbeeld.. Dronken vrouwen in het algemeen wel trouwens, die zijn echt vervelend in de bus..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oehh.. ik kan me er wat bij voorstellen
Tevens denk ik toch dat het bij hoi zeggen en een drankje drinken blijft.quote:
Mensen die hé buschauffer zingen lijken me ook een helquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dronken catwalk modellen zijn ook een leuk voorbeeld.. Dronken vrouwen in het algemeen wel trouwens, die zijn echt vervelend in de bus..
Oehh.. lekkere chicks in je busquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dronken catwalk modellen zijn ook een leuk voorbeeld.. Dronken vrouwen in het algemeen wel trouwens, die zijn echt vervelend in de bus..
JAAAquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Halooooozijn jullie ook zo vrolijk?
Probably.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tevens denk ik toch dat het bij hoi zeggen en een drankje drinken blijft.
Dat heeft KakaJee geschreven in zijn fobo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
En wat?En dat kán gewoon geen compliment zijn
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Halooooozijn jullie ook zo vrolijk?
Ik zing dan het volgende couplet meestal.. "Hey passagier, dan ga je lekker lopen.."quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mensen die hé buschauffer zingen lijken me ook een hel
Je bent buschauffeur?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, alleen moet ik er meestal gewoon afblijven
Ik dacht dat je mij daarmee vergeleek. Ik weet niet eens wat een smalspoorlocomotief isquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heeft KakaJee geschreven in zijn fobo.
Welke geniale Fokker heeft dit aangevraagd, oh ja, ikzelf!quote:
Ik dacht dat ie wilde zeggen dat je een smalle tunnel hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij daarmee vergeleek. Ik weet niet eens wat een smalspoorlocomotief is
tsss jezelf geniaal noemenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welke geniale Fokker heeft dit aangevraagd, oh ja, ikzelf!
Daar heeft hij geen verstand vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie wilde zeggen dat je een smalle tunnel hebt.
Niet echt origineelquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welke geniale Fokker heeft dit aangevraagd, oh ja, ikzelf!
Wat dacht je van een locomotief geschikt voor smalspoor?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij daarmee vergeleek. Ik weet niet eens wat een smalspoorlocomotief is
Je hebt dus een smalle lul?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dacht je van een locomotief geschikt voor smalspoor?
Ik weet wel dat er hier de enige stoomloc van Nederland met een eigen baan is (of hoe dat dan ook heet)quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is een smalspoor?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Das nog eens duidelijke taal Sammiequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
Mij maakt 't geen flikker uit. Groot, klein, dik, dun. Ik voel alles. Ik heb liever een vent die weet wat hij doet met z'n lul
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
Mij maakt 't geen flikker uit. Groot, klein, dik, dun. Ik voel alles. Ik heb liever een vent die weet wat hij doet met z'n lul
Hij is leuk hequote:
Ja. Ik snap dat gemiep om formaat penis nooit. Het is in de meeste gevallen totaal niet van belang. Daarbij, te dik is gewoon ook echt pijnlijk (ervaring mee).quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das nog eens duidelijke taal Sammie
quote:
Koelkast en Eggs hoorde ik gisteren nog. Dieke chill was dat danquote:
Mjah, ik heb/ben iets groter dan gemiddeld, maar verder ook nooit klachten, dus ik snap 't ook niet..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik snap dat gemiep om formaat penis nooit. Het is in de meeste gevallen totaal niet van belang. Daarbij, te dik is gewoon ook echt pijnlijk (ervaring mee).
Wat draai jij dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik van 7-8 wat bloedende oren verzorgen?
toch nog even melden dat tie iets groter dan gemiddeld is hequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik heb/ben iets groter dan gemiddeld, maar verder ook nooit klachten, dus ik snap 't ook niet..
Ach, compensatie drang of zo. Ik heb zelfs het liefst niet zo'n hele lange, ik houd absoluut niet van baarmoeder beuken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik heb/ben iets groter dan gemiddeld, maar verder ook nooit klachten, dus ik snap 't ook niet..
wat ben je van plan te draaien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik van 7-8 wat bloedende oren verzorgen?
Dwerg met monstercock?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, jullie hadden het er gisteravond toch al overquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch nog even melden dat tie iets groter dan gemiddeld is he![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch nog even melden dat tie iets groter dan gemiddeld is he![]()
Koelkast gaat meestal last minute. Die man gunt anderen graag hun 15 minutes of fame.quote:
Das heul niet gemeen hoor erna komt een uurtje dancequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:43 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan rock doen, geen probleem, maar dat is gemeen voor de koele kast
over die van jou toch nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, jullie hadden het er gisteravond toch al over
Eens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
Hoi ik kwam even wat over mijn penislengte melden, hij is best wel oke, ik ben er tevreden mee. gr gr.
Die van jou is best groot, ik schrok toen ik hem zag en voeldequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
Hoi ik kwam even wat over mijn penislengte melden, hij is best wel oke, ik ben er tevreden mee. gr gr.
Dan heb je niet goed geluisterdquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
over die van jou toch niet
Sorry, ik had je moeten waarschuwenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die van jou is best groot, ik schrok toen ik hem zag en voelde
En jij leek me wel iemand die wel iets kan hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die van jou is best groot, ik schrok toen ik hem zag en voelde
die van sharr is echt... SLIK ... grooootquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij leek me wel iemand die wel iets kan hebben
Nu snap ik mono zn jinglequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van sharr is echt... SLIK ... groooot
Wat een fijne vent ook hequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast gaat meestal last minute. Die man gunt anderen graag hun 15 minutes of fame.
Maar deze show moet er wel op ja
Eenschquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, ik vind dat Zokunen gewoon even een uurtje Rock mag doen
Vertel eens meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van sharr is echt... SLIK ... groooot
Ik whatsapp je om middernacht wel ffquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een fijne vent ook he
Mooi, ik wil vanavond wel luisteren, dus ik ga zo even lekker op bed liggen. Ik ben echt uitgeput.
Welke jinglequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu snap ik mono zn jingle![]()
Hij wil een trio met mij en sharr
Ik zou doen.. mono zijn epische billen en sharr haar gigantische orgasmeveroorzakende staafquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu snap ik mono zn jingle![]()
Hij wil een trio met mij en sharr
Zegt de grootste weirdo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef Ragboer het volgende:
Tering zeg, rare mensen op de Foks. Doei.
Huppel, wat denk je ervan? Jij, ik en een enorme monstercock?quote:
Vanavond weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Was gezellig vannacht op de radio. Wat een geouwehoer bij djkoelkast.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou doen.. mono zijn epische billen en sharr haar gigantische orgasmeveroorzakende staaf
Thnx nu heb ik een MI van Sharr die mono anaal uitwoontquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou doen.. mono zijn epische billen en sharr haar gigantische orgasmeveroorzakende staaf
Ik ben niet zo van de praatjes. Ik ben van de daden.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx nu heb ik een MI van Sharr die mono anaal uitwoont
Dat kan niet meer lekker zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar hem wel een orgasme van 6 uur geeft
Mag je doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik whatsapp je om middernacht wel ff
welken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je doenAl denk ik dat ik dan wel wakker ben.
Ik ga straks lekker m'n serie kijken
Ik was juist van plan om vanavond heel saai te doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
Ik wil Mono niet anaal uitwonen
Ik ben er vanavond bij met luisteren trouwens, dus jullie moeten wel graag weer zo episch als altijd zijn. Alvast bedankt
Terechte gevoelens welquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:49 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Als ik hier meepost voel ik mijzelf een beetje een spamslet.
Join the clubquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:49 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Als ik hier meepost voel ik mijzelf een beetje een spamslet.
Das niet leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was juist van plan om vanavond heel saai te doen
Ik wil wel Datsik nog horen hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef Zokunen het volgende:
Bloedende oren nog aan toe! heb de headset maar weer ingeplugged dan!
Nu nog een playlistje maken
Wat!?!?!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil van mijn knor afquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat!?!?!![]()
Dan moet ik weer naar jouw BWHAHAHHAHAHHAHA lach van een bandje luisteren, ik wil 'm live horen
neee jouw knor is leukquote:
Echt nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Wij gaan jou weer zo gruwelijk aan het lachen maken
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ja ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neee jouw knor is leuk
en carooltje en koelkast knorren ook
Scared nowquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ja baasquote:
hihi, misschien wil naatje dat wel doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben niet de enige![]()
![]()
Is er niet iemand die enorm flauwe moppen kan gaan vertellen vannacht?
Sla hem!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Mijn koffiehouder blijft de hele tijd uit zichzelf open gaan
No thnxquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi, misschien wil naatje dat wel doen
Maar waag het niet om dan op msn te komen dat ik moet stoppen omdat jij jankend op de grond ligt van het lachenquote:
Nee dan zal ik heel hard gaan meelachen en eruit gaan zien als een panda.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Maar waag het niet om dan op msn te komen dat ik moet stoppen omdat jij jankend op de grond ligt van het lachen
Pics pleasequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee dan zal ik heel hard gaan meelachen en eruit gaan zien als een panda.
Uitgelopen mascaraquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee dan zal ik heel hard gaan meelachen en eruit gaan zien als een panda.
Tot straksquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:59 schreef Popje-popje het volgende:
Ok, ik ga nog ff huisvrouwen dingen doen, tot straks
![]()
Ja nee ik bedoelde mijn cd-klepje-ding. Noem dat altijd koffiehouderquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Niet met je laptop slaan natuurlijk..
Nee johquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Je poseert anders wel lekker geyl bij dat paard!
Kerels hebben nergens verstand vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Meid, ik ben een kerel; ik heb er verstand van!
Die foto's zijn een hoaxquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn vast foto's waarop anders bewezen wordt
Okequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Meid, ik ben een kerel; ik heb er verstand van!
dit jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerels hebben nergens verstand van
Wel van wat we geyl vinden!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerels hebben nergens verstand van
Ik neem aan dat hij bedoelt dat iedere man persoonlijk weet wat hij geil vindt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ho, stop.. Smaken verschillen he!
True, true, maar Samzz is blond, heeft dikke tieten, is intelligent en houdt wel van metal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ho, stop.. Smaken verschillen he!
Ik wil ook wel draaien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou zukunen niet om 19.00 draaien?
Zokunen wil ook, maar draakje draait nogquote:
Point provenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true, maar Samzz is blond, heeft dikke tieten, is intelligent en houdt wel van metal.
Als DÁT niet geyl is....
Het gaat jou ook alleen maar om m'n uiterlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true, maar Samzz is blond, heeft dikke tieten, is intelligent en houdt wel van metal.
Als DÁT niet geyl is....
Plus dat je gewoon hartstikke tof overkomt op Fok, maar dat is niet per sé sexy!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat jou ook alleen maar om m'n uiterlijk
Oh wacht... Toch niet
Ik ben ook wel een tof wijfquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Plus dat je gewoon hartstikke tof overkomt op Fok, maar dat is niet per sé sexy!
Heb je niet wat mooie lingerie wat je ons zou kunnen showen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een tof wijf
En ik voel me helemaal niet sexy
Tjah, ik ken je niet anders dan je paardrijkleding op foto's.. Maar volgensmij kun je dat echt wel zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een tof wijf
En ik voel me helemaal niet sexy
Knetter lieverdquote:
Heb ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je niet wat mooie lingerie wat je ons zou kunnen showen?
Paardrijkleding?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik ken je niet anders dan je paardrijkleding op foto's.. Maar volgensmij kun je dat echt wel zijn
ik voel me nu heel bijzonderquote:
Ohw sorryquote:
Dat is niet mijn rijkledingquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw sorry![]()
Jaa maar Knetter is mijn liefje
Zo, ook goeie avond..quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
KRIJG DE VUILE VIEZE GORE TERING TYFUS VOGELPEST!
wie en waarom?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
Liever niet, maar wat is er?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
wij zijn allemaal vrolijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
Het klinkt wel goed zeg, ik kende Electric Six nog helemaal niet..quote:
Niet eens aids?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
goed he. heel veel mensen kennen alleen gaybar. maar ze hebben echt veel betere nummersquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed zeg, ik kende Electric Six nog helemaal niet..
haai samquote:
aandacht trekken is je wel geluktquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
Yes, rellen, ruzie, bloed, leven in de brouwerij!
Jij bent net nieuw hier. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ragboer en ik ben tuig.quote:
Ja, daar ben ik me terdege van bewust.. En ben ik met je eens!quote:
Ik ben Jofunu en ik ruim tuig uit de wegquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent net nieuw hier. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ragboer en ik ben tuig.
paupervolk uit de pauperstadquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent net nieuw hier. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ragboer en ik ben tuig.
Ik ben als kanker met uitzaaiingen, mij krijg je niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben Jofunu en ik ruim tuig uit de weg![]()
Niks wat een atoombommetje niet oplost.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben als kanker met uitzaaiingen, mij krijg je niet zomaar weg.
snachts ben je er haast niet meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
je bent nog jong. als we je nu elimineren zaai je ook niet uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
utregquote:
Nachtrustquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snachts ben je er haast niet meer
Oh, jij bent goed volk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Utrecht valt mee, ik ken leuke mensen daar
Kom danquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
Yes, rellen, ruzie, bloed, leven in de brouwerij!
Hoe voel je je nu, Knettertje?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben Jofunu en ik ruim tuig uit de weg![]()
Nie bang nie bangquote:
Vrolijkquote:
Ik kan je heus wel hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vrolijk
edit- trouwens tje? ik ben groter dan jou
En wie krijgt de props?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef dragems het volgende:
[..]
goed he. heel veel mensen kennen alleen gaybar. maar ze hebben echt veel betere nummers
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom het tegendeel maar bewijzen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |