Dat is een teken dat je schoenen moet kopen voor haarquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom krijg ik ALTIJD bij Topics geopend door Sammie die Zalando reclame?
It is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je schoenen moet kopen voor haar
En dan happily ever after?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je schoenen moet kopen voor haar
Klopt. Volgens mij eigenlijk zelfs maar eenmalig maar hebben ze het nu dus nog een keertje gedaan. Zelfs de werknemers mochten niets "reserveren". Zijn maar ~1500 flesjes van 18 cl over de hele wereld in deze batch.quote:
Da's stomquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
Als hij er 18:04 nog niet is zet ik Draakje weer aan.
Geen goeie beurt op je 1e nieuwe draaidag.
Die komt er dan nu alsnog aan hequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's stomNet nu mijn verzoekje eraan kwam
Ik ben voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij eigenlijk zelfs maar eenmalig maar hebben ze het nu dus nog een keertje gedaan. Zelfs de werknemers mochten niets "reserveren". Zijn maar ~1500 flesjes van 18 cl over de hele wereld in deze batch.
Wij moeten een keer de Bat Out Of Hell drinken anders, dat vind ik wel wat voor jou!
Woohoo, en wanneer komt er wel een verantwoordelijke DJ?quote:
Rooster?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woohoo, en wanneer komt er wel een verantwoordelijke DJ?
Dat mag bestquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:05 schreef Zokunen het volgende:
ik kan van 7-8 wel wat aanmodderen, maar dat wordt dan echt ganz wunderbar zonder plan.
Jaaaah, al moet ik straks om 9 uur werken, en kom dan om 1 uur weer binnenvallenquote:
Awwww, om dat tijdstip nog werkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaaah, al moet ik straks om 9 uur werken, en kom dan om 1 uur weer binnenvallen
Om 20.00 begint allesquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe laat eigenlijk want ik zie meerdere gaten in het rooster?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Waar is die goaaaaaaaaaa dannnnnn.
Enniejweej.
Gast, hou je bek ff.
Half 10 's middags
Tjah, touringcar chauffeur hequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Awwww, om dat tijdstip nog werken
Tot 8 uurquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
We kunnen blijkbaar nog wat langer genieten van Draakje?
Tot 19u iig, dan gaan we even kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
We kunnen blijkbaar nog wat langer genieten van Draakje?
quote:
Beetje verdeeld huishouden daaroquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot 19u iig, dan gaan we even kijken
Ik zei "in ieder geval", wat niet betekent dat hij niet langer door gaatquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Beetje verdeeld huishouden daaro
Met een 500 gram bankhamer op je achterhoofd slaan werkt doorgaans perfect!quote:
Le-zenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Beetje verdeeld huishouden daaro
Ik wil geen schedelbasisfractuurquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een 500 gram bankhamer op je achterhoofd slaan werkt doorgaans perfect!
Daar zijn ook andere manieren voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Maar je bent wel van je hik af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |