abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94943741
quote:
'The voice of' verkocht aan Duitsland
Kijkcijferhit 'The voice of' van John de Mol is verkocht aan de Duitse tv-zender ProSieben. Dat meldde productiemaatschappij Talpa zaterdag. Dat zo'n groot Nederlands programma van zeventien afleveringen aan zo'n grote markt als Duitsland is verkocht, is heel bijzonder, verzekert Thomas Notermans van Talpa. "Duitsland is de derde tv-maker van de wereld."

Hoeveel geld er precies is gemoeid met de deal, kon Notermans niet zeggen. Maar, zei hij: "Ik heb John de Mol eens in een interview horen zeggen dat het 6,2 miljoen euro kostte om de shows te maken."

Eind vorig jaar verkocht Talpa de talentenjacht aan de Verenigde Staten. Op 26 april zendt NBC de eerste aflevering van The voice of America uit. In de jury zitten onder anderen zangeres Christina Aguilera en leadzanger Adam Levine van Maroon 5.

Ben Saunders won in januari de finale van The Voice of Holland op RTL4.
Na Belgie, Amerika nu ook Duitsland *O*

Zie ook: [VOA] Voice of America
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:09:52 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_94945237
"Duitsland is de 3e tv maker van de wereld" :')

Nederland heeft al meerdere shows verkocht aan de 1e "tv maker" :') in de wereld maar nee. Duitsland. Dat is bijzonder.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  ESF Reporter zaterdag 2 april 2011 @ 20:54:43 #3
87554 Cee
Welluk?
pi_94953889
Hoe gaat het heten? Die Stimme von Deutschland?
pi_94953998
Is nog niet bekend, op internet wordt wel 'The Voice of Germany' genoemd, maar dat lijkt me sterk :P
  ESF Reporter zaterdag 2 april 2011 @ 20:58:28 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_94954042
Idols wordt daar ook Deutschland Sucht den Superstar genoemd dus ik zou niet verrast zijn als 't wordt verduitst. :)
pi_95018337
Ik hoop dat ze het verduitsen.
That's all folks!
pi_95037632
quote:
Duitsland, Frankrijk en Turkije ook op zoek naar The Voice
De internationale expansie van The Voice of Holland begint nu echt serieuze vormen aan te nemen. België, Oekraïne en de Verenigde Staten waren al aan boord, vakblad C21Media meldt nu dat er in totaal tien partijen hebben toegehapt. Met nog eens tien andere landen worden onderhandelingen gevoerd die rondom de MipTV van dit weekend vermoedelijk worden afgehandeld. The Voice is straks in elk geval ook te zien in Duitsland, Frankrijk en Turkije.

Talpa zal in veel gevallen de show zelf produceren door joint ventures die in de afgelopen jaren zijn opgericht. In Duitsland werkt Talpa bijvoorbeeld samen met Schwarzkopf TV, die The Voice of Germany produceren voor ProSieben, nu nog zusje van de Nederlandse SBS-tak. ProSieben brengt The Voice dit najaar in Duitsland op tv.
Dat gaat lekker *O*
pi_95048606
verduitsen is stom en zoooooo jaren 90 :')
pi_95049203
Alles in de show moet eigenlijk gewoon in het Engels en dat er dan Duitse stemmen over worden gezet. Goed voor de nasynchroniseerbizz.
That's all folks!
  maandag 4 april 2011 @ 22:30:21 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_95049291
Inclusief de zang?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_95049621
Dat zou wel helemaal ultiem zijn. _O_
That's all folks!
  ESF Reporter dinsdag 5 april 2011 @ 07:29:08 #12
87554 Cee
Welluk?
pi_95057594
"Du weißt, ich könnte jemanden zu verwenden. Jemand wie Du." :D
pi_95060788
:D Ik zie een comeback van de BA stem uit A-Team wel zitten. Ik zou direct mijn stoel omdraaien.
That's all folks!
pi_95062290
Ich will toten für einen gebrochenes Härz ? :D Let neit op mijn naamvallen, mijn duits is echt vreselijk
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:24:10 #15
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95072135
Mooi. Kunnen ze er daar ook achterkomen dat dit gewoon weer in een standaard talentenjacht is, net als al die andere.
Als het echt zou gaan om de stem, had Ben Saunders echt niet gewonnen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  ESF Reporter dinsdag 5 april 2011 @ 19:35:53 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_95083873
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooi. Kunnen ze er daar ook achterkomen dat dit gewoon weer in een standaard talentenjacht is, net als al die andere.
Je hebt de Duitse versie van Idols nooit gezien? Standaard is daar nog 20 keer zo dramatisch als hier. Dus hoe slechter, hoe beter.
pi_95158529
En ook Finland heeft een eigen "The Voice"...
http://zappen.blog.nl/tal(...)e-voice-af-van-talpa

quote:
Weer een land dat de hype niet wil missen. Finland is aan boord bij Talpa voor The Voice. Op de internationale beurs MipTV is de deal gesloten, de Finse zender Nelonen gaat The Voice of Finland uitzenden. Talpa werkt hiervoor samen met de lokale producent Nordisk Film TV, wat dan weer een grote speler in Scandinavië is.

The Voice is verder verkocht aan Amerika, Frankrijk, Duitsland, Turkije, België en Oekraïne. Naar verluidt wordt nog eens met een tiental landen onderhandeld.
pi_95164220
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ben Saunders heeft terecht gewonnen.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:16:24 #19
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95164645
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef BadWaffel het volgende:

[..]

Ben Saunders heeft terecht gewonnen.
:')

Vergelijk dit:

maar eens met dit:

Leonie en Pearl waren ook beter. Ben heeft alleen maar gewonnen omdat hij zo gehyped is.
pi_95166127
Duffy is dik slechte artiest en je kan niet van 1 optreden zeggen die is beter als hun echt zo goed waren als jij zegt waarom hebben ze dan niet gewonnen? Omdat ze het hele optreden stil staan en niet kunnen entertainen.
pi_95166491
Duffy is echt niet slecht.
That's all folks!
  donderdag 7 april 2011 @ 14:27:20 #22
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95167508
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef BadWaffel het volgende:
Duffy is dik slechte artiest en je kan niet van 1 optreden zeggen die is beter als hun echt zo goed waren als jij zegt waarom hebben ze dan niet gewonnen? Omdat ze het hele optreden stil staan en niet kunnen entertainen.
Ik heb echt wel meer dan 1 optreden gezien.
Ben is gewoon een middelmatige zanger en verdient zeker niet de titel 'the Voice of Holland'.
Leonie en Pearl vond ik ook niet zo fantastisch, maar toch beter dan Ben.
En Kim was gewoon waanzinnig goed.
Ben heeft alleen gewonnen omdat ze hem in de media ontzettend promootten.
Liedjes die hij zong bij TVOH werden opvallend vaak gedraaid op de radio. Hij stond zelfs op de cover van Veronica magazine ...
pi_95167571
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Duffy is echt niet slecht.
Wel :')

Maar ze is wel leuk O+
pi_95167631
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wel :')

Maar ze is wel leuk O+
Niet. En ze is ook heel leuk. :D

Overigens ben ik benieuwd of ze ook gaan battelen in het buitenland. En hoe ze dat aanpakken als ze dat ook doen.
That's all folks!
pi_95169853
Ik ben eerder benieuwd of het daar net zo gaat scoren als hier of dat het echt alleen een hype was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')