Gezellig tochquote:
Goed mogelijk jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon angst voor hem?
SVquote:
Ik zit al lekker buitenquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag alleen liedjes met summer in de titel aan
Mijn balkon is vol in de zon. Is me echt te warm daar nuquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik ben van buiten naar binnen gegaan
zal ik 4 strings - let it rain aanvragen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag alleen liedjes met summer in de titel aan
ik kreeg last van m'n pootje. ben dus maar even op de bank gaan liggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn balkon is vol in de zon. Is me echt te warm daar nu
heb je ook piraten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als jullie het goed vinden wil ik vanavond van 20:00 - 21:00 wel wat dance/trance knallers draaien
jammer. maar wie ben ik om je tegen te houdenquote:
Whut? Nu al te warm?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn balkon is vol in de zon. Is me echt te warm daar nu
het is wel huppelquote:
Hoe moet het dan als die gaat seksen in de zomer? Dat wordt helemaal niks danquote:
Airco?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet het dan als die gaat seksen in de zomer? Dat wordt helemaal niks dan
op zich hoeft het van mij niet warmer te worden dan dit. heerlijk weer.quote:
Voor mij kan het bijna nooit te warm zijn. 30 graden FTW!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op zich hoeft het van mij niet warmer te worden dan dit. heerlijk weer.
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:53 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand me de nieuwe url van de splitscreen met chat DM'en?
Staat die niet in de OP?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:53 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand me de nieuwe url van de splitscreen met chat DM'en?
Boven de dekensquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet het dan als die gaat seksen in de zomer? Dat wordt helemaal niks dan
Ik vind dekens vervelend tijdens de seks.quote:
Dat bedoel ik.. Ik flikkerde ze altijd van 't bedquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dekens vervelend tijdens de seks.
Doe ik meteen. Genre?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huppel, kun je mij op het rooster zetten voor vanavond van 20:00 - 21:00 ?
Staat eropquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dragems
Bericht:
voor huppel. geen summer maar sunshine
Ik zag het!!quote:
Volgensmij moet er maar een zooi foute muziek meegenomen worden de 16e hahaquote:
Denken dat er andere muziek op komt dan radio Onzinquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij moet er maar een zooi foute muziek meegenomen worden de 16e haha
Dan maar de hele tijd foute requests doen dan hequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat er andere muziek op komt dan radio Onzin
Nu al? Ik moet zo maar eens even slapen weer.. Anders trek ik het vannacht niet..quote:
Can't waitquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn verzoekje hoort.
Geen idee. Aanvragen staan dynamisch ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe de fuck kan Huppelmuts zoveel aanvragen?Hahaha
De volgende 2 zijn van mij.. Alice Cooper en Captain Jack..quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:20 schreef ToT het volgende:
Zo te zien heeft Samzz ook een verzoekje gedaan!
Oew okee dan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De volgende 2 zijn van mij.. Alice Cooper en Captain Jack..
Dat kijk ik niet, hoezo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hebben jullie trouwens gister Secret Story gezien?
Hadden ze gister een rampzalige uitzending met een verschrikkelijk slechte presentatorquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hadden ze gister een rampzalige uitzending met een verschrikkelijk slechte presentatorEindelijk, aan het eind van de uitzending, een echt meeslepend verhaal over een dame die de tsunami had overleefd... Kappen die deklullo's het programma af.
Hehequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
En ze hadden ook nog een compilatie gemaakt van Monique, het meest irritante meiske in het huis; Zij jankt al-tijdHadden ze het gezet op muziek van André van Duin; Als je huilt
De video was al eerder ter sprake gekomen hier toen ze het over Mo hadden, maar nu was er gewoon echt een jank-compilatie mee gemaakt
Maargoed, tot zover over het programma waar verder niemand naar kijkt.
Hoe kom jij aan die quote in je sig btw? What happened?quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Kater en voel me verrot. Vanavond weer op de pc.
zit bij mijn broer ff chillen in de tuin. Zijn zoontje van 7 heeft Sim city 3000 ontdekt, dus ik moest helpenquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Die patjen heeft het ook goed voor elkaar
Datquote:
Witbiertje met citroenquote:
Jij wil gewoon teveelquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat
Wist je dat bij de clip-opnames destijds met Froukje de Both in de auto steeds de plaat oversloegWas ook niet bepaald een succes
Zag ik ooit bij Laat ze maar lachen
Om van te janken. Dus dat is mooi, want dan is de volgende plaat speciaal voor jouquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had toen die film ook gezien in de bios
Monstercockquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh lekker warm briesje door m'n huisje
Helloquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geen glimmende tanden, monstercock
Aaawh, laat de nostalgische traantjes maar komenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef ToT het volgende:
Goftedomme, dit ken ik nog van toen ik klein was!
De meest aangevraagde plaat van ONZ radio. -_-quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts fluit onschuldig
Niet jouquote:
Inderdaad. Vind het wel geinige muziekquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is stiekem een liefhebber, die Arnie
Hoe groot ben jij dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet jou![]()
Wie heeft deze voor mij aangevraagd?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet jou![]()
Wie heeft deze voor mij aangevraagd?
Huge, zeker in vergelijk met jofuquote:
Als je net zo groot bent als Carooltje, wat ik vermoed, dan valt dat reuze meequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huge, zeker in vergelijk met jofu
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:56 schreef Driepink het volgende:
jofu heeft mijn plek als klein persoon overgenomen op de radio
maakt niet uit, want ik wil photoshoppen
Jij was er eerst, dus jij blijft gewoon nummer 1quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:56 schreef Driepink het volgende:
jofu heeft mijn plek als klein persoon overgenomen op de radio
maakt niet uit, want ik wil photoshoppen
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
Wat een mooi liedje van die sympathieke man!
Hij is ook zo gewoon gebleven!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
Wat een mooi liedje van die sympathieke man!
Boeee.quote:
Klonerpolyquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef teijezigterman het volgende:
Frans Bauer![]()
Met uitzondering van Heb je even voor mij
Leef je uit, dan ga ik dat uurtje wel even iets anders doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Boeee.
Wees blij dat ik geen DJ ben, anders had ik er een Nederlands uurtje van gemaakt.
Lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leef je uit, dan ga ik dat uurtje wel even iets anders doen
Das niet erg, maar bauer.. kom op..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Boeee.
Wees blij dat ik geen DJ ben, anders had ik er een Nederlands uurtje van gemaakt.
Ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is ie ook, maar te vaak gehoord.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef teijezigterman het volgende:
iemand nog iets leuks te vertellen?
Je veter zit losquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef teijezigterman het volgende:
Ja je kunt op de radio toch ook groetjes doen als je een liedje aanvraagt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
whahaha ToT
Loser aanvragen en dan de groetjes aan je moeder doen
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je kunt op de radio toch ook groetjes doen als je een liedje aanvraagt?
Geen geilheid te bekennen hier hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boney M.. Zeker van Huppel met Horny?
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef teijezigterman het volgende:
Hij lijkt wel monopoeperquote:
Nee, vast nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen geilheid te bekennen hier hoor
Echt waar?quote:
Nee echt nietquote:
Ik heb echt wel eens dagen dat ik gewoon niet geil ben. Kan bestquote:
Ja dat welquote:
Boney M vergelijken met Luvquote:
Geeft niet, gebeurd de bestenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt wel eens dagen dat ik gewoon niet geil ben. Kan best
Heb je nu een nog groter bloempotkapsel?quote:
Ik heb er allebei niks mee, echt niet.quote:
Gebeurtquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet, gebeurd de besten![]()
*ligt in een deuk om zichzelf*
Dat filmpje is gemaakt door de idioten waarmee ik ooit op school zat...quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je nu een nog groter bloempotkapsel?
En waarom staat er eigenlijk zo'n filmpje van je op internet?
Dat kapsel wat je toen hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt door de idioten waarmee ik ooit op school zat...
En wat is precies een bloempotkapsel?
Nee laat maar zitten, my sick twisted little mind is op holquote:
Wat danquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb me net toch een bazenrequest gedaan.
Lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Totaan het gaatje.
Ja je hoort 'm vanzelf wel.
Ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
ff zien of een ander nummer er ook in staat.. Weer een Pro Huppel nummer stiekem
Je hoort 'm vanzelf welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen
Enrique Iglesias - Heartbeat (Featuring Nicole Scherzinger) [verzoekje]quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Snuf. want he's my sunshine
Dat lijkt me geen complimentquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Huppel d'r stem doet me denken aan een vrouwelijke Q-Music DJ
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:![]()
![]()
Deze heb ik langte tijd niet gehoord en alles.
lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welneee
*Stiekem achter t gordijn verstopt*
Ben jij Max?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welneee
*Stiekem achter t gordijn verstopt*
quote:
Vergeleken worden met de nonnenhont is een fucking compliment jaquote:
Mijn hond die onder het gordijn ligtquote:
Huppel d'r hond die zich tevergeefs achter 't gordijn wil verstoppen ofzoquote:
Maar hoezo nonnenhont dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond die onder het gordijn ligt
Ohhh gordijn over de kop lijkt dan op het gewaad van een non?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppel d'r hond die zich tevergeefs achter 't gordijn wil verstoppen ofzo
Ja dan zou je die foto moeten zien.quote:
En ergens op imgurquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan zou je die foto moeten zien.
Die staat op mn HDD en die ligt bij Ezechielk
Ja zoek jij Imgur even afquote:
Hem ff lief aankijken en vragen of je hem terug mag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan zou je die foto moeten zien.
Die staat op mn HDD en die ligt bij Ezechielk
Hoef ik hem niet lief voor aan te kijken hoor. Krijg hem over 2 weken terugquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hem ff lief aankijken en vragen of je hem terug mag?
Dan wil ik het beestje wel zien hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef ik hem niet lief voor aan te kijken hoor. Krijg hem over 2 weken terug
Deal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij mag ze hebben, dan neem ik de lieve strakke kontjes wel!
Ik ben al aan het zoekenquote:
Een dikke kont kan niet strak zijn?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij mag ze hebben, dan neem ik de lieve strakke kontjes wel!
Ik heb echt zoveel meer keus hiero momenteel niet normaalquote:
Je mag er maar bepekrt aanvragen, even wachten dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:40 schreef ToT het volgende:
Hey maar verzoekjes doen mensen, er staan nog 2 dingen van mij in de wachtrij en volgens mij verder niks meer.
Die kende ik dus al iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Bam 1 nonnenhont voor je topic
Dat kanquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel wat, maar ik hou niet van huge asses!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zo liefquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Oeiquote:
Is dat je nieuwe woning?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik juist welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel wat, maar ik hou niet van huge asses!
Neequote:
Das niet de Major Tom zoals ik hem kenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef ToT het volgende:
Hij moet wel goed zijn, want ik ben hem aan het downloaden om één of andere reden.
Ohhhh nu herken ik hem wel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet de Major Tom zoals ik hem ken
Idd... De versie die ik ken is mooier vind ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet de Major Tom zoals ik hem ken
De langzame engelse versie ook?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... De versie die ik ken is mooier vind ik.
Hier is een deuntje achter geplakt of zo/
De originele Duitse versie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De langzame engelse versie ook?
En ik ben vergeten wat ik wilde aanvragen![]()
Knetterlekker! Als paupers op station Emmen opgedronken. Maar hij was echt geweldig. Hij had iets van whiskey, chocola, koffiebrandsmaak en dan alles heeeeel goed gebalanceerd. Combinatie echt voortreffelijk.quote:
fix'dquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey doe eens verzoekjes mensen! laatste 2 zijn van mij!
En jij maar denken dat je 'm niks zou vindenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knetterlekker! Als paupers op station Emmen opgedronken. Maar hij was echt geweldig. Hij had iets van whiskey, chocola, koffiebrandsmaak en dan alles heeeeel goed gebalanceerd. Combinatie echt voortreffelijk.
Ja inderdaad maar hij was zo raar maar zeker een succes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij maar denken dat je 'm niks zou vinden
Mooi zo
Staat dat niet meer in de OP?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Iemand enig idee hoe de chat te bereiken is?
/server rubicon.geekshed.netquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Iemand enig idee hoe de chat te bereiken is?
Helaas ja. Maar fijn dat ie beviel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar hij was zo raar maar zeker een succes.
Vandaag gehoord dat dus de distributie van die flesjes alleen maar aan bevriende slijterijen gebeurt, dus het is echt een mazzeltje dat ik eraan ben gekomen.
Jammer dat je hem hebt moeten missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |