Ik zal Metallica nog even aanvragenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
Naja hierna Rammstein, dan hebben we alle kutherrie weer gehad he
Dat kan gelukkig nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal Metallica nog even aanvragen
Dat had ik gezien ja, daarom zeg ik het ookquote:
Ik heb 't gemist, dus een halfuurtje overdoenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat foute uurtje gisteren vond ik helemaal niks.
Daar zit best mainstream spul tussen hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal Metallica nog even aanvragen
Dan doe ik U2 welquote:
Koelkast heeft een bloedhekel aan metallicaquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zit best mainstream spul tussen hoor!
Ik heb er al 1 aangevraagdquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja, daarom zeg ik het ook
Nirvana is erger hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft een bloedhekel aan metallica
Iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
Variabele verzoekjestijden/aantallen werken wel goed
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gaan we foute muziekjens doen?
Omdat je zo'n makkelijk slachtoffer bent, omdat je de beheerder van draakje bent. Omdat je er elke keer weer op in gaat, omdat iedereen graag een keer wat te zeiken heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Maar wat ik niet snap is het volgende:
Ja ik heb een grote muil
Ja ik zeik heel snel op muziek
Ja ik heb een schijthekel aan gitaarmuziek
Maar ik heb nooit:
1 plaat geskipt omdat gitaren
1 plaat verwijderd omdat gitaren (alleen ivm kwaliteit en in overleg 3 doodgedraaide platen)
iemand maar iets verboden op gebied van gitaren
Waarom word ik dan toch gezien als degene die alles maar bepaalt omtrent de gitaren?
Ik heb verdorie gisteren nog Electrix Six en Automatic in Draakje gezet
Dan loop je 5 minuten achterquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Loop ik achter? bij mij begint Rammstein pas net
...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wauw dan loop je heul erg achterquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn het eens met elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is niet fout, dit is gewoon slecht
Ik merkte gisteren op skype ook dat mijn radio vertraging heeft..quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wauw dan loop je heul erg achter
Srsly?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik merkte gisteren op skype ook dat mijn radio vertraging heeft..
Hoe kan dat zo erg dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik merkte gisteren op skype ook dat mijn radio vertraging heeft..
Elke 10 minuten een recheck op hoeveel er in de lijst staan hequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh nu 1 in de 20 min aanvragen.. en ik had zo'n goed fout verzoekje
VLC sobersoquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan maar weer VLC ipv Mediaplayer Classic.. Die deed het beter..
Hm.quote:mijn bericht bestaat uit enkel een aantal letters samengevoegd zodat het woorden vormen
Mediaplayer Classic Home Cinema werkt hier primaquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan maar weer VLC ipv Mediaplayer Classic.. Die deed het beter..
goed puntquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm.
Tevens spaties. Misschien moet je letters vervangen door karakters?
Gewoon Foobar2000. VLC werkt uiteraard wel maar ik vind 't voor louter muziekweergave overkill en niet zo fijn werken.quote:
Oh, ik zie net dat je niet kan zien dat ik de smiley vet heb gedrukt. Want dat zijn dus ook geen letters. Maargoed.quote:
Ik snapte je punt alquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zie net dat je niet kan zien dat ik de smiley vet heb gedrukt. Want dat zijn dus ook geen letters. Maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |