Ohhhh... ja die ken ik! Opzich wel handig op het begin, later heb je meestal al genoeg bij je van allesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:38 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Met zo'n unmarked en herhaalbare quest van de outcasts. Moet je ze technologische snufjes geven en kun je kiezen tussen een beloning van Stimpaks, munitie, granaten of rad-away
Inderdaad maar het blijft handig om overschotten aan die materialen te bewaren voor later of te verkopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:10 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ohhhh... ja die ken ik! Opzich wel handig op het begin, later heb je meestal al genoeg bij je van alles
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:36 schreef Baalhaar het volgende:
Kijk dat soort dingen mis je dan als je op de console speelt..
Zeta is veruit de meest waardeloze addon van Fallout 3, geen sfeer, irritante setting, voor mij een toegevoegde waarde van 0quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:56 schreef Crocodi1e het volgende:
Net de ''Motership Zeta'' add-on uitgespeelt, wat een kut dlc zeg... sommige aliens waren echt een pain in the ass. Enige goede was eigenlijk die speciale armors van Paulson, de samurai en dat medic gastje en zijn squad, wapens kan ik niet goed gebruiken want weinig energy weapons skill
Die aliens waren inderdaad irritant, vooral degenen met zo'n veldje over zich heen die bijna niet dood gingen. Ze hadden of te veel health of te weinig healthquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zeta is veruit de meest waardeloze addon van Fallout 3, geen sfeer, irritante setting, voor mij een toegevoegde waarde van 0
Point lookout is inderdaad goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Point lookout was de beste dlc.
Maar op de PC toch wel Zeta omdat je er een goede mod voor hebt
Mother ship Zeta crew het is een hele verhaal lijn met nieuwe missie's en locaties en noem maar opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Point lookout is inderdaad goedErg fijne wapens krijg je er ook uit mee
Wat voor mod dan?
veeet! Jammer dat ik geen goeie PC heb voor falloutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mother ship Zeta crew het is een hele verhaal lijn met nieuwe missie's en locaties en noem maar op
http://fallout3.nexusmods.com/mods/8747
Hebbenquote:
er is maar 1 fallout topic denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fallout: New Vegas ook hier?
Dat is een van de strijdkreten van Liberty Prime, een patriotische gevechtsrobot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef JaJammerJan het volgende:
waarom zo'n propaganda tekst in de topictitel?
Is dat Meneer Lopez? Die gast die zelfmoord wilt plegen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef Baalhaar het volgende:
Je hebt trouwens een irritant ventje in Rivet City. Ik heb hem verteld dat niemand van hem houdt en dat hij moet oprotten. Nu is er een quest gestart waarin ik hem moet zoeken. Geen idee of ik dat pestjong überhaupt nog wel wil vinden.
Valt mij toch wel op dat het Bethesda altijd aardig lukt om characters te maken die het bloed onder mijn nagels vandaan halen. In Skyrim zit er ook al zo'n vervelend mannetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |