Helaas niet. Vind ik ook een minpunt aan Fallout. Erg lastig als ik beschoten word door 4 Super Mutants en ik van cover naar cover wil rennenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:55 schreef Quotidien het volgende:
Daaamn wat ga ik sloom. Er is niet eens de mogelijkheid om te sprinten?
Als je op de pc speelt, kan je de Fallout Wasteland Edition-mod of de afzonderlijke Sprint-mod installeren, waardoor je harder kunt lopen. Wat ten koste gaat van je Action Points.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:55 schreef Quotidien het volgende:
Daaamn wat ga ik sloom. Er is niet eens de mogelijkheid om te sprinten?
Viezerik!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:04 schreef Quotidien het volgende:
Ik speel op xbox. Ik moet ook elke keer weer hartelijk lachen om hoe dat achterwerk beweegt in third-person..
En dan die pakjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:08 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Beetje naar bestraalde kontjes kijken
Ik zou toch voor Charon gaan. Volgens mij kan je hem ook gratis krijgen en hij is bad ass. Jericho was.bij mij al binnen 10 minuten doodquote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef Crocodi1e het volgende:
Leeft dit topic nog een beetje?![]()
In het Skyrim topic mag er spontaan niet meer over Fallout gepraat worden, wat eerst wel mocht maar het is wel begrijpelijk aangezien het toch het Skyrim topic is he
Ben net weer een nieuwe game begonnen, level 6 en ik ben op Good karma level. Wat is de snelste manier om (very) evil te krijgen? Ik wil namelijk Jericho rekruteren, hij en Charon zijn de enige companions die ik tegen ben gekomen maar voor Charon moet ik geld betalen en dat wil ik niet.
Hoe kun je Charon gratis krijgen dan? Ben bijna alles van FO3 al weer vergetenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef Tearsoftheriver het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Charon gaan. Volgens mij kan je hem ook gratis krijgen en hij is bad ass. Jericho was.bij mij al binnen 10 minuten dood
Je moet met zijn baas praten ( ik weet zijn naam niet) en die vraagt je iemand te vermoorden. Relatief gemakkelijk aangezien ze steeds uit Underworld gaat. Volgens mij heet ze Berta ofzoietsquote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hoe kun je Charon gratis krijgen dan? Ben bijna alles van FO3 al weer vergeten
Hmm daar moet ik even over denken, ik denk dat ik dan gewoon maar 1000 caps ga sparen om Charon te kopenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef Tearsoftheriver het volgende:
[..]
Je moet met zijn baas praten ( ik weet zijn naam niet) en die vraagt je iemand te vermoorden. Relatief gemakkelijk aangezien ze steeds uit Underworld gaat. Volgens mij heet ze Berta ofzoiets
Charon is de beste compagnon in het spel. Zijn shotgun is ontiegelijk sterk, ik geloof dat ie zo'n 50 damage doet, en hij heeft 100% accuracy ongeacht hoe ver een vijand staat. Je kan trouwens je speech gebruiken bij zijn eigenaar, betaal je zo'n paar honderd caps minder, als je Charon koopt gebeurt er trouwens iets heel tofs, maar dat verklap ik nietquote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef Crocodi1e het volgende:
Trouwens ik neem ze gewoon allebei doormiddel van een Glitch. Jericho voor long/medium range met z'n assault rifle en Charon voor close range met z'n Shotgun
Die is inderdaad geweldig en ideaal voor sneak attacksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:08 schreef numero_uno het volgende:
Dart gun blijft leuk, en ideaal tegen deathclaws
Ik heb Charon gekocht voor 2000 Caps en toen gebeurde er wel iets tofs jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Charon is de beste compagnon in het spel. Zijn shotgun is ontiegelijk sterk, ik geloof dat ie zo'n 50 damage doet, en hij heeft 100% accuracy ongeacht hoe ver een vijand staat. Je kan trouwens je speech gebruiken bij zijn eigenaar, betaal je zo'n paar honderd caps minder, als je Charon koopt gebeurt er trouwens iets heel tofs, maar dat verklap ik niet
Kan je rollen met Butch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik heb Charon gekocht voor 2000 Caps en toen gebeurde er wel iets tofs jaIk heb nu ook Butch, ik roll nu met hem aangezien hij hetzelfde jackie als mij heeft
Hij is wel echt een pussy hoor
Mods?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:49 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Kan je rollen met Butch?![]()
Hoedan? Of heb ik hem en zijn moeder al vermoord op het begin in de vault
Je kan hem in je team nemen als je neutral karma hebt en in de quest:quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:49 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Kan je rollen met Butch?![]()
Hoedan? Of heb ik hem en zijn moeder al vermoord op het begin in de vault
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel zorgen dat Butch nog leeft
Pogo dancing!
Haha hoedan? Ik heb sowieso ongeveer 10k ammo voor de assault rifle, speel op normal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Lol heb in 5 minuten gewoon 2000+ ammo voor m'n assault rifle gekregen
Met zo'n unmarked en herhaalbare quest van de outcasts. Moet je ze technologische snufjes geven en kun je kiezen tussen een beloning van Stimpaks, munitie, granaten of rad-awayquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Haha hoedan? Ik heb sowieso ongeveer 10k ammo voor de assault rifle, speel op normal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |