Hey,quote:Op zondag 22 januari 2012 21:33 schreef The_Substitute het volgende:
Dan moet je ook de F:NV4Gb-mod gebruiken, net als bij Skyrim.
Heb ook die NMC texturepack erop staan, voor de zwaardere pc's, maar zelfs mijn bakbeest trekt dat niet helemaal.
Die laatste screen, is dat de Fellout-mod, of die andere? Ben de naam even kwijt, Night skies ofzo. Het ziet er dan wel realistischer uit, maar 's-nachts spelen is gewoon niet meer mogelijk, en die Friend of the Night-perk werkt er ook niet lekker bij.
Lol dat hoor je zo, als je meerdere films van hem gezien heb. Wel leuk overigens!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef Jmsls het volgende:
Is dit meer het centrale Fallout topic of alleen deel drie? En, wisten jullie al dat Liam Neeson de stem van de vader in Fallout 3 deed?
Er is een apart topic voor New Vegas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef Jmsls het volgende:
Is dit meer het centrale Fallout topic of alleen deel drie? En, wisten jullie al dat Liam Neeson de stem van de vader in Fallout 3 deed?
Hoe?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Baalhaar het volgende:
Heb hem weer in mijn xbox gegooid hoor: net de T51b-power armor uit fort constantine gehaald![]()
nadeel: nog geen power armor training
Gewoon...quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Baalhaar het volgende:
Heb hem weer in mijn xbox gegooid hoor: net de T51b-power armor uit fort constantine gehaald![]()
nadeel: nog geen power armor training
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle sleutels bemachtigen van de 'You gotta shoot 'm in the head'-quest en naar Fort Constantine gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe?
Dat is me dus nog nooit gelukt
Heb wel de Medic Armor.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ga naar underworld en daar kom je een Ghoul genaam Mister Crowley tegen. Dat start de ''You gotta shoot 'm in the head'' - quest. Je moet dan 3 personen doden en hun sleutels aan hem geven. Als je ''good karma'' hebt kun je ze ook gewoon overhalen met bijvoorbeeld een speech optie, of STRENGHT optie ofzo. Dat heb ik gedaan. Je geeft die sleutels dan aan die ghoul, dan vertrekt hij naar fort constantine om zelf dat armor te pakken. Je volgt hem gewoon tot buiten underworld en pompt zijn lelijke aan elkaar genaaide achterhoofd vol met een paar kogels. Je pakt de sleutels en daarme kun je bij fort constantine naar binnen. Daar vind je naast de power armor nog heel veel andere loot zoals o.a een bobblehead big guns.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe?
Dat is me dus nog nooit gelukt
Heb wel de Medic Armor.
Wat New vegas wel heeft zijn de wapens explosies en iron sights.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef Prullenbak6 het volgende:
Net weer begonnen met Fallout 3![]()
Ik vond New Vegas wel een zware tegenvaller, die klote woestijn de hele tijd. Nu maar hopen dat Fallout 4 niet weer in de woestijn plaatsvindt.
Op welke console speel je? Bij de xbox kan het weleens helpen om je cache te clearen, dan loopt die weer smooth.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Gezicht het volgende:
En ja hoor het blijft gewoon een geniale game. Ben weer helemaal verslaafd.Alleen jammer van de kut framerate en freezes, maar de gameplay maakt dat sowieso goed.
Ik weet het eigenlijk niet. Volgens mij heb je ze nodig voor power armor training en de allerlaatste main quest. Maar ik denk zelf dat je die quest sowieso wel kan doen. Maar hey, don't shoot the messenger.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Chokeme het volgende:
Wat zouden jullie doen.. die lui van de brotherhood, en de outcasts, te vriend houden?
Ik word wel een beetje lekker gemaakt telkens als ik die lui zie lopen met power armor en gatling lasers.. maar vraag me af of ik misschien bepaalde quests voor hun niet kan doen als ik voor die tijd al ruzie met ze maak?
PS3...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Op welke console speel je? Bij de xbox kan het weleens helpen om je cache te clearen, dan loopt die weer smooth.
Vind je de dlc's van fallout 3 niet goed of van NV? In welke volgorde kan ik de Fallout 3 DLC's het beste installeren trouwens? Point Lookout lijkt mij wel vet eigenlijk..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef kevingie13 het volgende:
Ik heb fallout 3 goty en fallout new vegas. Allebei uitgespeeld maar ik vind fallout 3 leuker en die dlc's zijn niet zo goed maar voor fallout 3 is broken steel wel een must have.
Ai, dan weet ik het niet..quote:
Ja ik weet niet ik doe meestal al die dlc's voor xp omdat ik meestal geen enemies kan vinden nadat ik verder ben( soms een paar random raiders ofzo).quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Vind je de dlc's van fallout 3 niet goed of van NV? In welke volgorde kan ik de Fallout 3 DLC's het beste installeren trouwens? Point Lookout lijkt mij wel vet eigenlijk..
[..]
Ai, dan weet ik het niet..
Hmm.. ik ben anders vrij snel tot level 20 gekomen, wordt wel tijd voor broken steel, zodat ik tot 30 kan gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef kevingie13 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet ik doe meestal al die dlc's voor xp omdat ik meestal geen enemies kan vinden nadat ik verder ben( soms een paar random raiders ofzo).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |