Ik heb vast e.e.a. gemist, maar waarom?quote:
Wat is er mis met mijn lamellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso, die lamellen laat je achter als je gaat verhuizen, toch Ll?
Nou, niet per se jouw lamellen..quote:
Ze zijn lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ze houden de zon tegen
Ze zijn makkelijk schoon te maken
Er kunnen geen katten in klimmen
Rolgordijn?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
Okee, eens. Voor in de (woon)kamer is het niet echt het mooiste. Maar ik zou echt niet in ieder kamertje (later, als ik groot ben) gordijnen op willen hangen. Als je nog iets van een 'kantoortje' en/of 'logeerkamertje' hebt is het toch verdomd makkelijk
Lamellen zijn echt duizend keer erger hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik zeg niets.
Straks heeft ie voor zijn nieuwe huis al lamellen besteld
En ik heb groen geglazuurde tegeltjes om mijn open haard, dus ik mag al helemaal niets zeggen
Nah rolgordijn vind ik dan weer echt 0 uitstraling hebben, en das ook open óf dicht. Lamellen kan je dan tenminste nog een beetje het licht mee doserenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rolgordijn?
Maar nee, ik bedoel voor de woonkamer of slaapkamer ofzo. Dat je op zolder of één of ander rommelhok lamellen hangt snap ik nog wel.
Ik heb lamellen op mijn werk. Da's zo'n lelijk pand uit de jaren 70 zeg maar. Dussssquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah rolgordijn vind ik dan weer echt 0 uitstraling hebben, en das ook open óf dicht. Lamellen kan je dan tenminste nog een beetje het licht mee doseren
Lamellen bedoel je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb lamellen op mijn werk. Da's zo'n lelijk pand uit de jaren 70 zeg maar. Dussss![]()
Greys, ik denk echt dat 'ie al rolgordijnen heeft voor z'n nieuwe huis![]()
Oh, jaquote:
Zoiets hebben wij in de badkamer, vlinderjalouzien of zo iets.quote:
En een hertengewei in de kamerquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik zeg niets.
Straks heeft ie voor zijn nieuwe huis al lamellen besteld
En ik heb groen geglazuurde tegeltjes om mijn open haard, dus ik mag al helemaal niets zeggen
Whutttt?quote:
quote:
Als je 'em niet zelf geschoten hebt welquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
Voor boven de open haard. Hoezo? Is dat ook al raar?
Glas in lood.quote:
NOES! Don't go towards the bright light!quote:
Dat is wel leuk, een dier in glas in loodquote:
Eén g.i.l. deur heeft twee ganzen/zwanen/eenden (geen idee wat het moeten zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, een dier in glas in lood
Oh dat zou ik ook leuk vinden in huisquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén g.i.l. deur heeft twee ganzen/zwanen/eenden (geen idee wat het moeten zijn) en de andere een hert
Zat al in het huis, ik ben er dol op
Ik las het vanochtend, maar is dat dan ook als single uitgebracht of is het airplay/downloaden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
Pisces, heb je gelezen dat Glennis Grace d'r eerste nummer 1 hit heeft deze week?
Met haar versie van Afscheid, uit De Beste Zangers van Nederland
Lange Frans moet eigenlijk sowieso niet zingenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend, maar is dat dan ook als single uitgebracht of is het airplay/downloaden?
Ik vind het nummer echt voor een mannenstem, maar ze deed het wel mooi
Ik las dat Lange Frans met Anita "Why tell me why" gaat doen vanavond, waarom nou nét dat nummer? Geef die jongen een andere
Jeugdige kijkers trekken of te weinig opties, welke zou het zijn geweest?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Lange Frans moet eigenlijk sowieso niet zingen
Oh dat hoop ik dan maar, ik was bang voor zang, zoals vorige weekquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Hij gaat dat nr van Anita rappen en dan gaat zij er doorheen zingen, zoiets geloof ik?
Dan zal het best om aan te horen zijnHij moet gewoon niet 'zingen' zingen
Daar istie al op youtubequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat hoop ik dan maar, ik was bang voor zang, zoals vorige week
Zingt ze ook 'Zing voor me frans, ook al is het in het Frans?'quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Hij gaat dat nr van Anita rappen en dan gaat zij er doorheen zingen, zoiets geloof ik?
Dan zal het best om aan te horen zijnHij moet gewoon niet 'zingen' zingen
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zingt ze ook 'Zing voor me frans, ook al is het in het Frans?'
Toen gingen mn oren echt bloeden
Ja die ene die elke week zingt, maar waar, dat weet eigenlijk niemandquote:
Oeh! Raadspel!quote:
Tomboooo!quote:
quote:
Oh saampiesquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Omdat het kan gooi ik hem er hier ook nog even in:
[ afbeelding ]
Hoe is het met Sjef, snapt hij nu een beetje dat Nelis echt weg is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Sjefke ook zo blij erbij kijken, het was echt lief hoe ze lagen
Mja ik weet niet, hij is echt veel plakkeriger en aandacht-eiseriger nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe is het met Sjef, snapt hij nu een beetje dat Nelis echt weg is?
Welquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo, je hebt niet zo'n kaartenrek op de achtergrond toch?Zo eentje wat je wel eens in de bios ziet, met allerlei kaarten erin.
Ahquote:
Da's dan ergens ook wel weer lief. Samen knuffen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja ik weet niet, hij is echt veel plakkeriger en aandacht-eiseriger nog![]()
[..]
Wel
Durf ik je veel plezier te wensen?quote:
quote:
Hah, wat leuk, dat een kat daar zo inklimtquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk, filmpje:
[ link | afbeelding ]
Hebben ze leuke mensen gasten vanavond?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik had het begin van Ik hou van Holland gemist.
Leuk stukje!quote:
Komt dat ook omdat er nu dan een deadline is of alleen al omdat er iets "moet" komen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt. Ik merk wel dat ik het moeilijk vind om steeds iets te bedenken om over te schrijven.
Ik denk dat die deadline wel meespeelt, dan móet het opeens, en dat heb ik nog nooit echt gehad. Ik schreef altijd wanneer ik zelf iets kon schrijven, maar nu wordt het een beetje geforceerd ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt dat ook omdat er nu dan een deadline is of alleen al omdat er iets "moet" komen?
Ja dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die deadline wel meespeelt, dan móet het opeens, en dat heb ik nog nooit echt gehad. Ik schreef altijd wanneer ik zelf iets kon schrijven, maar nu wordt het een beetje geforceerd ofzo. Ik vind het wel leuk, en ik denk dat het goed voor me is, maar ik moet er aan wennen.
quote:
Mooi.quote:
Aan wie vraag je dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Is dat een mooiere uitvoering nog dan op de Brit Awards?
Ik vind van wel. Vooral hoe ze op 3.36 en 4.16 net zo een beetje extra kracht zetquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Is dat een mooiere uitvoering nog dan op de Brit Awards?
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb jij hier wel eens gepost. Weet ik nog.
quote:
Die kwam ik tegen toen ik naar plaatjes van de haat-smurf zochtquote:
hij heet moppersmurfquote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Die kwam ik tegen toen ik naar plaatjes van de haat-smurf zocht
Zeursmurfin danquote:
Is het al wappertijd, ja?quote:
Valt best mee, joh! Ik had het echt donker en regenachtig verwacht. Hier staat de deur gewoon open voor de kat!quote:
Het is altijd wappertijdquote:
Ik wou net zeggen, zo erg is het niet toch?quote:Op zondag 3 april 2011 11:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Valt best mee, joh! Ik had het echt donker en regenachtig verwacht. Hier staat de deur gewoon open voor de kat!![]()
Gister was beter, though
Aaaah koetsjie koetsjie!quote:
Leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 11:13 schreef Goodbye het volgende:
Gister afgesproken met vrienden waarvan de vriendin zwanger is. Vorige keer ook al, maar toen zag je nog niks. Nu zag je echt een bolletje, schattig hoor!![]()
Nog een paar maandjes en dan wordt ik "tante"
Eéntje maar?quote:Op zondag 3 april 2011 11:13 schreef Goodbye het volgende:
Aaaah koetsjie koetsjie!![]()
Ik beloof je bij deze plechtig dat er deze maand nog een dag komt waarop de zon schijnt, oké?
Minstensquote:
Nou danquote:
Mn moeder maakt altijd zelf broccoli-roomsoep, is ook heerlijkquote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:
Oeeeeeeeeeeeh, ik wil ook een bossche bol![]()
Nouja, straks voor lunch heb ik broccoli-roomkaas soep. Klinkt vies, is heel lekkerhoewel een bossche bol lekkerder is, denk ik
![]()
Irritant zeik-kwijlnummer.quote:Op zondag 3 april 2011 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Me & My Guitar van Belgie van vorig jaar is nu een hit aan het worden in Frankrijk, heel apart maar wel leuk
Was ook een leuk lief nummer.quote:Op zondag 3 april 2011 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Me & My Guitar van Belgie van vorig jaar is nu een hit aan het worden in Frankrijk, heel apart maar wel leuk
Iedereen was aan het bijkomen van vrijdagquote:Op zondag 3 april 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Bijlezen was een eitje, hadden we gisteravond allemaal een leven ofzo?![]()
Wij hebben vannacht tot 4 uur buiten gezeten, was heerlijk
Oh jaquote:Op zondag 3 april 2011 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen was aan het bijkomen van vrijdag
Jup, het was gezellig, er was wijn en er was visite.quote:
Ik was zowel vrijdag als zaterdag vroeg op bed gegaanquote:Op zondag 3 april 2011 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen was aan het bijkomen van vrijdag
Alles potdicht?quote:
Had gezellig aan komen waaien, dan had ik een flesje voor je open getrokkenquote:Op zondag 3 april 2011 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook wijn en visite en overkapping en 16 graden!
Lekker idd!quote:Op zondag 3 april 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Jup, het was gezellig, er was wijn en er was visite.![]()
En onder de overkapping bleef het eiks 16 graden, dus best aangenaam
Klinkt als een enerverende avond.quote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was op de verjaardag van mn vader, dus ik ben weer helemaal bij wie het met wie doet, en wie er zwanger danwel bevallen danwel vreemdgegaan is in de bruisende metropool Papendrecht
Spannendquote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was op de verjaardag van mn vader, dus ik ben weer helemaal bij wie het met wie doet, en wie er zwanger danwel bevallen danwel vreemdgegaan is in de bruisende metropool Papendrecht
Wauw, wat een uitvinding is het toch!quote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nee de LAMELLEN staan een beetje open, want nu is het niet zo zonnig dat zelfs als ze dicht zijn het licht zat is hier
quote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil eiks nog wel ff met de karchert spelen, want daar hadden we gisteren geen tijd meer voor.
Maar ik ben bang dat zodra ik de hele zooi heb aangesloten en de eerste 2 tegeltjes heb gekarcherd, ik het zin er af heb.
En ik ken mezelf soms best goed
Leukkkkkkquote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, over anderhalve maand is mn moeder jarig, dus ik gok dat dan weer het hele durrep besproken wordtquote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klinkt als een enerverende avond.
Je hebt toch wel aantekeningen gemaakt hoop ik?
quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, over anderhalve maand is mn moeder jarig, dus ik gok dat dan weer het hele durrep besproken wordt
Want ja Rooie Piet die wil weer een kroeg beginnen maar dat ken helemaal niet want hij is al 2x failliet gegaan, dus nou draaitie op de papieren van zn vriendin, maarja die loopt altijd te bedienen in trainingspak omdat ze zo dik is dus die tent gaat ook dicht waarschijnlijk....En hij scheen sowieso al hem in ieder gaatje te stoppen wat hij kon vinden dus ja, rooie piet ken wel een kroeg willen, maar hij krijgt nergens papieren!
en de uitspraak van de avond "Als je ouder wordt dan wordt alles minder, ook de seks. Vroeger stondtie al omhoog als ik alleen al een damesfiets zag, en nu..."
Wat denk je, ik zit al de hele dag op gazelle.nlquote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geniet nog maar ff van de damesfiets dan
Whahahahaaaquote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat denk je, ik zit al de hele dag op gazelle.nl
quote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat denk je, ik zit al de hele dag op gazelle.nl
Heeft ze geen fiets?quote:Op zondag 3 april 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ze kijkt een beetje raar naar me.... bang wellicht
Ik geloof het direct.quote:Op zondag 3 april 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ze kijkt een beetje raar naar me.... bang wellicht
Wel ff de berging schoonmaken als je bent wezen "kijken".quote:
De bedenktijd is al verstrekenquote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Maar goed dat het Onder Voorbehoud is
Gaan jullie het nu echt echt echt kopen dan?quote:
Dus concreet; het huis gaat door, alleen moet er nog ff gekeken worden wat voor soort hypotheekvorm het gaat worden, want ik neem dat jullie wel zeker weten dat je het bedrag ook daadwerkelijk kunt lenen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ja er is niks om meer duidelijk te zijnwat ik al vertelde, koopakte hebben we niet vorige donderdag maar die ervóór al getekend. Dus afgelopen donderdag weer naar hypotheekadviseur geweest, we hadden al een offerte ontvangen in tussentijd, dus daar weer bergen papieren getekend, wij moesten uiteraard weer bergen papieren inleveren (contractje dit, uitdraaitje zus, etc. etc.), dus dat is nu allemaal naar de bank, dus dan is het gewoon ff een tijdje stil
Nou, hoe moeilijk is het dan om te posten "We hebben het huis gekochtquote:Op zondag 3 april 2011 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Dat hebben we allemaal ook al gekozen, en we weten natuurlijk wel wat we aldus de hypotheekadviseur kunnen lenen, en daar hebben we nu dus ook een aanbieding voor van de ING, dus tis nu nog ff wat papieren geneuzel eigenlijk.
Ik zie de uitnodiging wel tegemoetquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop dat het toch wel voor augustus klaar is
Wat ben je toch vreselijk schattig bezig, het is echt bijna aandoenlijkquote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar dat vind ik gewoon lastigDie taxatie moet dus nog komen, de bank moet nog écht akkoord gaan... ik weet het niet
tis de eerste keer dus ik roep liever niet zoiets voor ik de sleutels daadwerkelijk in the pocket heb
Je zit vast geen 2 maanden in Vietnam, dus je bent welkom hoor, hoe goed ben je in leidingen trekken? (bwehehhe)quote:Op zondag 3 april 2011 14:45 schreef Goodbye het volgende:
Leukkkk![]()
Ik ga helaas naar Vietnam, kon ik ook maar de hele zomer klussen
quote:Op zondag 3 april 2011 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zit vast geen 2 maanden in Vietnam, dus je bent welkom hoor, hoe goed ben je in leidingen trekken? (bwehehhe)
En ik ben goed in broodjes eten en koffiedrinken, we zijn het Gouden Klusduo Gbquote:Op zondag 3 april 2011 14:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben heel goed in broodjes smeren en koffie zetten
Hihihihihiquote:Op zondag 3 april 2011 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben goed in broodjes eten en koffiedrinken, we zijn het Gouden Klusduo Gb![]()
Wat is er toch met mei?quote:
En daarna een flesje wijn met toastjesquote:
Als alles doorgaat is dat toch de sleuteldatum?quote:
Ik en wijnquote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daarna een flesje wijn met toastjes
Oooooooh.quote:Op zondag 3 april 2011 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als alles doorgaat is dat toch de sleuteldatum?
Ooooh, het gaat zo gezellig worden op de tuinset van Ll en DVH; zij lekker klussen en wij lekker in de weg zittenquote:Op zondag 3 april 2011 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik en wijn. Dat weet men vast nog wel
.
Filet Americain met een uitje, zalm met roomkaasquote:Op zondag 3 april 2011 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Ja! En niks geen kleffe witte bolletjes met een plak "achterham" en oploskoffie.. Cappucino met verse broodjes geitenkaas. Of parmaham. Of tonijnsalade.
Ik begin trek te krijgen
En ons overal mee bemoeien natuurlijk. "Zou je dat nou wel zo doen? Hoort dat zo? Weet je het zeker? Ik vind dat niet zo mooi!"quote:Op zondag 3 april 2011 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh, het gaat zo gezellig worden op de tuinset van Ll en DVH; zij lekker klussen en wij lekker in de weg zitten
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 3 april 2011 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Filet Americain met een uitje, zalm met roomkaas
quote:Op zondag 3 april 2011 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ons overal mee bemoeien natuurlijk. "Zou je dat nou wel zo doen? Hoort dat zo? Weet je het zeker? Ik vind dat niet zo mooi!"
Hiiiihhiihhhiiihhiihiquote:Op zondag 3 april 2011 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ons overal mee bemoeien natuurlijk. "Zou je dat nou wel zo doen? Hoort dat zo? Weet je het zeker? Ik vind dat niet zo mooi!"
Jij doet dat altijd en mensen zeggen dan " Want ben jij ontzettend irritant"?quote:Op zondag 3 april 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet uit ervaring dat dat ontzettend irritant is
Euhm....nee, dat deden ze bij ons destijds ook.quote:Op zondag 3 april 2011 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij doet dat altijd en mensen zeggen dan " Want ben jij ontzettend irritant"?
Vergeten, keihard negeren, komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 3 april 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat laatste klopt natuurlijk wel. Alleen vergeten ze dat mensen op een gegeven moment geen kind meer zijn.
"Neem nou maar van Papa aan"quote:Op zondag 3 april 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat laatste klopt natuurlijk wel. Alleen vergeten ze dat mensen op een gegeven moment geen kind meer zijn.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vergeten, keihard negeren, komt op hetzelfde neer.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Neem nou maar van Papa aan"
Echt, hoe vaak ik dat niet heb gehoord destijds
Mijn vader mag ook veel voor mij doen hier in huis heur, maar wel als ik er om vraag en graag uitvoeren zoals ik het zelf in gedachten heb.quote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik laat nog steeds mijn vader mijn fietsband plakken.![]()
En ik bel mijn ouders altijd als ik naar de dokter moet/ben geweest om eens te vragen wat zij er van vinden. Werken beide in de zorg, dusja
Ik zei nog zo...quote:Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ergst vind ik het dat als je iets aan het doen bent, onder toeziend ook, en het mislukt, maar dat weet je zelf ook... en dat mensen dan TOCH nog gaan zeggen wat er allemaal fout gaat.!!!
Eeeeeh?quote:Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef Muis006 het volgende:
Hee Gbee, what do turkeys eat on Christmas?
quote:Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nothing, because they're already stuffed.
Cat heeft een kattensymposium ofzo? En Greys ging uitslapenquote:Op zondag 3 april 2011 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Gekke Erik![]()
Waar zijn Greys en Cattekop eiks?
Tot kwart over drie?quote:Op zondag 3 april 2011 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat heeft een kattensymposium ofzo? En Greys ging uitslapen
Doet ze goed danquote:Op zondag 3 april 2011 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat heeft een kattensymposium ofzo? En Greys ging uitslapen
Doet ze goed danquote:
Ik vind het knap! Ik werd vanochtend half elf wakker, vond ik al heel watquote:
Ja, nee, sorry, ga doooooorquote:
Ik was om acht uur wakkerquote:Op zondag 3 april 2011 15:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het knap! Ik werd vanochtend half elf wakker, vond ik al heel wat
Ik ook heel even, toen ging A. er uit om te werken (quote:
Nou, is dit niet echt dan?quote:
Welcome to Cyberia!quote:
Oh oh. Nu krijg ik weer het beeld van mr. Bean met de kalkoen op z'n hoofd voor me.quote:Op zondag 3 april 2011 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet alle kalkoenen worden gevuld. Anders zou het ras meteen uitgestorven zijn. Sommige eten gewoon zaden en graan als altijd.
Oh. My. God.quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik heb Cat gevonden op internet!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik heb Cat gevonden op internet!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh. My. God.
Hoi.quote:
Maak daar maar eens chocolaaa van.quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het zoooo leuk dat Tombo een beebie van jou krijgt![]()
En jij post niet?quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las toevallig mee in het Redcattopic dus ik weet precies waar het over gaat.
En nu wil ik chocolade, maar dat heb ik (natuurlijk) weer niet in huis.
En, werkt het?quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh krijgen we dat schuldgevoelpraatje weer!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh krijgen we dat schuldgevoelpraatje weer!
Per-ti-nent onwaar en je weet hetquote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Hij stelt telkens teleur.![]()
En na zijn geboorte zijn er ook geen leuke ESF winnaars meer geweest.
Ik had 2 getuigen.quote:
Die gehoord hebben dat je terugkwam van die uitspraak? Want dat deed je!quote:
Niet!quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die gehoord hebben dat je terugkwam van die uitspraak? Want dat deed je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pizza!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat wil ik! Maar ik heb geen pizza. En geen oven
.
Life sucks. Ing, maak me vrolijk!
Ik kreeg net een sms van een collega. We hadden het over de vrijwilligers, haar foon zei 'ezels'.quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, mijn telefoon weet gewoon dat ik met "rowvwgwvowgs" eigenlijk "toegevoegd" wilde zeggen.
Mijn vingers zijn soms te dik voor mijn tutsjskrien.
Wie postte er hier voor jou?quote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Van de drie slowchats waar ik in post, zijn er drie dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen valse nichten hier dus?quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Rellen doe je maar in het wespennest dat F&F heet. Niks bloemetjes en bijtjes, eerder doorns en wespensteken.
Ik kan zuiver zingen. Ben best toonvast!quote:
Dan bende 'ne goeie.quote:Op zondag 3 april 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan zuiver zingen. Ben best toonvast!
Code blue!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |