Bazen signaturequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een PNG was ook de bedoeling maar zie nu dat 't een jpg is. Even fixen.
Fout kan soms ook goed zijnquote:Op zondag 3 april 2011 01:39 schreef Driepink het volgende:
zo goed ben ik nog niet @ photoshop..
maar ik wil het wel proberen
Opslaan en dan vanuit photoshop openen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Als ik de uitgeknipte .png in photoshop open krijg ik alsnog een zwarte achtergrond, waardoor ik haar alsnog moet uitknippen.. Ligt dat aan een van m'n instellingen?
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Opslaan en dan vanuit photoshop openen.
Copyright İ By HeaN82quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit goed voor iemand die niet kan fotosjoppen en werkt met GIMP?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh halp, wat doe ik fout?quote:
Nog een schaduw toevoegen...de hardloper heeft wel schaduw.quote:
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nog een schaduw toevoegen...de hardloper heeft wel schaduw.
Of de hockeyster iets lager doen, dan hoef je geen schaduw te doen.
Nice.quote:
Dit is fotoshop, je ziet namelijk dat de pixeldichtheid anders is.Er is dus met de foto geknoeid.quote:
Nee dit is het origineel en die er onder is geshoptquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit is fotoshop, je ziet namelijk dat de pixeldichtheid anders is.Er is dus met de foto geknoeid.
Ahh paardenpolo !!quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Polckey, een combinatie van polo en hockey.
quote:
Maak dan maar je eigen topic..quote:Op maandag 4 april 2011 14:22 schreef beantwoord_jou_serieus het volgende:
[ afbeelding ]
nog zo een gekke!
De vonken vliegen er vanaf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |