Bijzondere smaak heb je. Of n heel ontwikkeld gevoel voor humor.quote:
misschien wel beidequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Bijzondere smaak heb je. Of n heel ontwikkeld gevoel voor humor.
quote:
Klinkt zeker lekker!quote:
quote:
Zeker! Maar deze blijf ik ook geweldig vindenquote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zeker! Vetste nummer van het nieuwe album wat mij betreft!
Die rockt ook zeker!quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef Chivez het volgende:
[..]
Zeker! Maar deze blijf ik ook geweldig vinden![]()
quote:
Misschien een beetje raar, maar ik vind op de een of andere manier Neil Diamond zo op Ivo Niehe lijken! LOLquote:
Nee ik snap t wel..k zie t ook, haha! Laat Neil t maar niet horen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:52 schreef Chivez het volgende:
[..]
Misschien een beetje raar, maar ik vind op de een of andere manier Neil Diamond zo op Ivo Niehe lijken! LOL
LOL...quote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef Chivez het volgende:
Foo Fighters rulezzz![]()
Nieuwe, die clip! echt ge-wel-dig, ROFL
quote:
Ah... Neilquote:Op maandag 4 april 2011 14:41 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
idd En Mirrorball is heerlijk geniaal ook ja.
Heb zelf onlangs Book of Love ontdekt. Dat nr geeft me echt kippenvel.
En nu voor iets heel anders:
Kijk..dat bedoel ik.quote:
Bij nader inzien, hij is een kruising tussen Ivo Niehe en Gerard Ekdomquote:
hoezo "no offence"..? Ik vind t een goeie artiest, maar als je bang was dat ik dat persoonlijk op zou vatten: t zal me jeuken waar hij mensen aan doet denkenquote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Chivez het volgende:
[..]
Bij nader inzien, hij is een kruising tussen Ivo Niehe en Gerard EkdomSorry, no offence, the guy can sing!
Uh, no offence zei ik omdat ik het goed bedoelde en ik niemand voor het hoofd wil stoten oid...quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
hoezo "no offence"..? Ik vind t een goeie artiest, maar als je bang was dat ik dat persoonlijk op zou vatten: t zal me jeuken waar hij mensen aan doet denkenSterker nog, ik vind het erg grappig om me een kruising tussen Ekdom en Niehe voor te stellen.
Misschien een mooi nieuw topic: bekende mensen die op n rare kruising van andere bekenden lijkt.
Zouden er echt zulke tere zieltjes rondlopen? Als je nou zou zeggen dat Justin Bieber op n aardappel lijkt zou ik me nog kunnen voorstellen dat je hatemail zou gaan krijgen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef Chivez het volgende:
Uh, no offence zei ik omdat ik het goed bedoelde en ik niemand voor het hoofd wil stoten oid...
Enniehoe, wie weet wat voor kruisingen er nog meer zijn! LOL
OMG, Justin Bieber! Gillende meisjes! Nee, dan veel liever good old Philquote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Zouden er echt zulke tere zieltjes rondlopen? Als je nou zou zeggen dat Justin Bieber op n aardappel lijkt zou ik me nog kunnen voorstellen dat je hatemail zou gaan krijgen.![]()
![]()
Maar, in jouw woorden, enniehoe:
(k ben n beetje van de oldies, vanavond)
Ik zie het niet !quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Chivez het volgende:
[..]
Bij nader inzien, hij is een kruising tussen Ivo Niehe en Gerard EkdomSorry, no offence, the guy can sing!
Ik ken haar emailadres niet maar anders...quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Zouden er echt zulke tere zieltjes rondlopen? Als je nou zou zeggen dat Justin Bieber op n aardappel lijkt zou ik me nog kunnen voorstellen dat je hatemail zou gaan krijgen.![]()
![]()
Droogquote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ken haar emailadres niet maar anders...![]()
nou dan
dan
dan
dan niks
Is dat een Eurovisie variant op Paolo Conte's It's Wonderful? Deed t me iig aan denken.quote:Op maandag 4 april 2011 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
and now for something completely different![]()
ja zoietsquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Droog
[..]
Is dat een Eurovisie variant op Paolo Conte's It's Wonderful? Deed t me iig aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~In nomine Patris et Filii et Boobies Sancti~
quote:
Toto - Africa, duh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:09 schreef San_Andreas het volgende:
noem mij n beter nummer uit de 80s? gaat niet lukken, deze is het best.
quote:
Mooi liedjequote:
jaquote:
Klopt, Kink FMquote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
so, dat ik dit nog langs hoor komen. 15 jaar geleden Kink FM?
Super nrquote:
Mooi nummer zeg. Nog nooit gehoord en een heel vette clip!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Super nr![]()
![]()
En oh damn...wat een fijn nr is dit ook.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze nog maar eens. Het betere uit Nederland.
Let me show you the way, let me show you the way!quote:
Ik vond dat nummer vanaf de eerste 10 seconden dat ik hem hoorde geniaal. En al helemaal met die clip erbij. Die kerel kan zo goed op de maat dansen, echt heel leuk om te zien.quote:
Indeed!quote:
Het eerste dat ik dacht, was he grappig nog iemand die van Russischequote:
Correct wel, maar wel een verbetering.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het eerste dat ik dacht, was he grappig nog iemand die van Russische
muziek houd en wat zie ik, die clip is gewoon een exacte copie van
de clip van George Michael - Freedom, alleen met andere mensen
en andere muziek![]()
Kijk maar...
quote:
oeh.. Serebro ken je ookquote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Correct wel, maar wel een verbetering.
Tevens;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuke UIquote:
quote:
mash-up van basic channel (check ook quadrant - dub) en iets anders.quote:
Check.quote:
zo werkt het hier niet. Wat je NU luisterst.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef Ruwanheggelman het volgende:
Mad World - Gary Jules
And over 2 minuten,
Bad World - Two Down
Van Vitas nog nooit gehoord wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oeh.. Serebro ken je ook![]()
Ken je Vitas ook?
Goede tip, zal er wel eens wat links dumpen als ik wat meer tijd heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pssssttt,,, chroestjov![]()
Russische muziek topic
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Van Vitas nog nooit gehoord wel.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Goede tip, zal er wel eens wat links dumpen als ik wat meer tijd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |