quote:
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef Q. het volgende:
Het blijft een magische band, dat Radiohead. Ik heb ze nu 5x live gezien en elke keer was magisch.
Ikwil, ikwil, ikwil!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.
Me too. Stiekem hoop ik dat ze (ook) op Lowlands komen!quote:
Gek! Ga van het lekkere weer genieten!quote:
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek! Ga van het lekkere weer genieten!
Ik doelde meer op een 'in de zon zitten met een lekker drankje' achtig iets. "Yquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef krengetje het volgende:
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris maken
Ik ook, dat wordt weer genieten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.
De ideale huisvrouw.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris maken
ja dat. en dan is het ook nog kermis in helmondquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een 'in de zon zitten met een lekker drankje' achtig iets. "Y
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat. en dan is het ook nog kermis in helmond
Voor jou op gehoorafstand van je huis begrijp ik?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef dawg het volgende:
Ik niet, kreng ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?
ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?
ja, maar niet zo goed. kasteeltuinfeesten en jazz in catstown hoor ik beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou op gehoorafstand van je huis begrijp ik?
Okee. Niet ver van hier dus (Eindhoven)quote:
Vind je dat erg dan? Sproeten kunnen best wel mooi zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Jemig ik heb nu al weer sproetenkom ook eens buiten.
Ahw, koetsjiekoetsjiequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Jemig ik heb nu al weer sproetenkom ook eens buiten.
Ze zitten in m'n gezicht, dat heb ik anders nooit zo snel. /hypochonderquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind je dat erg dan? Sproeten kunnen best wel mooi zijn
Het Punky Brewster Syndroomquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten in m'n gezicht, dat heb ik anders nooit zo snel. /hypochonder
je was okequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten in m'n gezicht, dat heb ik anders nooit zo snel. /hypochonder
Als je dat kent, ben je echt wel oud.quote:
Pas pas 24quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat kent, ben je echt wel oud.
Hoi jijquote:
Been there, done thatquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nou... ik loop al tegen de 30 aan hoor..
Ik eerder dan jij, jij moet nog 25 worden johquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Over precies 3 jaar en 2 maanden kan ik je dat uitleggenquote:
Ik ben nog in de ontkenningsfase.quote:
Weet jij hoeveel haar hij nog heeft op de rest van z'n lichaam.quote:
Daar kan ik me idd prima achter verschuilen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel haar hij nog heeft op de rest van z'n lichaam.
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel haar hij nog heeft op de rest van z'n lichaam.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar kan ik me idd prima achter verschuilen.
ALs jij dertig wordt ben ik al bijna 40quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dit weekend wegblijven uit de stad dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesprokenquote:
Haiquote:
Nee BBQ-en moet je met meer man doen inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeh, niemand kan lijkt het wel, en om nu alleen te bbqen...
Ik moet het bij de radio houden helaasquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer. Net wat biertjes gedaan in de zon bij broer(tje) voor z'n verjaardag. Nu thuis even douchen, pizza eten, PVS-Twente kijken en dan vanavond echt bieren met vrienden bij broer
Ik kijk meestal via Sopcast.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet het bij de radio houden helaas
Okee. Ik vind TV kijken via de PC niet echt fijn. Heb ook niet meer de snelste PC enzoquote:
tv kijk ik toch echt liever op de tv zelf, maar series kijk ik vaak genoeg op mijn laptopquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik vind TV kijken via de PC niet echt fijn. Heb ook niet meer de snelste PC enzo
Ja TV vind ik dus ook veel fijnerquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
tv kijk ik toch echt liever op de tv zelf, maar series kijk ik vaak genoeg op mijn laptop
Ja maar, ja maar vuur is leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je branders spelen he
Hey Barbiequote:
Jamaarikhebdrankopdusikmagnietmeerrijdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, genoeg geweest, nu weer doorlopen
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikhebdrankopdusikmagnietmeerrijden
quote:
Bijzonder goed, zomer is gearriveerdquote:
Mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Bijzonder goed, zomer is gearriveerd
Jamaar...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zeg toch ook lopen Babs, niet rijden..
Ja, moet je kijken hoeveel randdebielen hier in Nederland rond lopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
Sowieso ben je een complete randdebiel als je met alcohol op achter het stuur gaat zitten.
Dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
Sowieso ben je een complete randdebiel als je met alcohol op achter het stuur gaat zitten.
Genoegquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, moet je kijken hoeveel randdebielen hier in Nederland rond lopen
Ik ga me eigenlijk afvragen waar je prioriteiten liggen in zo'n geval.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Barbusse het volgende:
Weten jullie trouwens hoe briljant het is om een enorm slechte monsterfilm te kijken op je laptop terwijl er 3 mooie vrouwen in bikini tegenover je zitten?
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Barbusse het volgende:
Weten jullie trouwens hoe briljant het is om een enorm slechte monsterfilm te kijken op je laptop terwijl er 3 mooie vrouwen in bikini tegenover je zitten?
Bij iemand anders, ok?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg
[..]
Ik ga me eigenlijk afvragen waar je prioriteiten liggen in zo'n geval.
Ik hoop van niet, anders ben ik echt zwaar de sjaakquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van kijken beland je echt niet in hel.
Jammerquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
Binnen
Het is te koud en te waai-erig voor een rokje in de polder
-Engel-quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
Binnen
Het is te koud en te waai-erig voor een rokje in de polder
Gelukkig heb ik mijn MI nogquote:
Bij mannen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me eigenlijk afvragen waar je prioriteiten liggen in zo'n geval.
Heerlijk hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Barbs
Alles goed daar? Al een nieuw huisje gevonden?
quote:
Dat denk ik ook wel.... Lastig he een echt goed huis zoekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
Heerlijk hierNog geen nieuw huiske gevonden, maar dat komt wel.
Going up going down.... je kent het welquote:Hoest nu met jou?
Zoquote:
Dan heeft 'ie nog briljante smaak ook.quote:
Dat klinkt niet erg happy...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.... Lastig he een echt goed huis zoeken
[..]
Going up going down.... je kent het wel
Praat je altijd over jezelf in derde persoon?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie nog briljante smaak ook.
Die heb ik sowiesoquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie nog briljante smaak ook.
Nee, maar ik had het dan ook over Barb!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Praat je altijd over jezelf in derde persoon?
I fail againquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het dan ook over Barb!
Dat wist ik al jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja...ik ben een apart persoon, maar dat wist je al
Air, wij moeten eens een goed glas whiskey gaan drinkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het dan ook over Barb!
Ja?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Barbusse het volgende:
Air, wij moeten eens een goed glas whiskey gaan drinken
Om over mooie vrouwen te gaan praten en andere zinloze onderwerpen zoals wereldvrede natuurlijk.quote:
als ie jou meet BARB.... wil ik meequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om over mooie vrouwen te gaan praten en andere zinloze onderwerpen zoals wereldvrede natuurlijk.
Klinkt als een goed plan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Om over mooie vrouwen te gaan praten en andere zinloze onderwerpen zoals wereldvrede natuurlijk.
Ja ho es.... Dan kunnen we geen schunnige, platvloerse opmerkingen maken.quote:
Ik weet een goede cocktailbarquote:
Dat dacht ik!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja ho es.... Dan kunnen we geen schunnige, platvloerse opmerkingen maken.
Zo klopt het welquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]juist wel.....
over blote rondborstige vrouwenmet lekkere kerels....
Ja, zie je... Daar ga je al. Voor je het weet gaat het over allemaal vrouwenonderwerpen. Niks ervan dus, men only!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
juist wel.....
over blote rondborstige vrouwenen lekkere kerels....
Ze verstaan geen Nederlands op Malta, en ons Engeltje is toch te druk met al die mediterraanse jongensquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja ho es.... Dan kunnen we geen schunnige, platvloerse opmerkingen maken.
Dan hoeft ze ook niet met ons mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Barbusse het volgende:
Ze verstaan geen Nederlands op Malta, en ons Engeltje is toch te druk met al die mediterraanse jongens
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Ik heb net de free cocktailkaartjes weggegooid
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze verstaan geen Nederlands op Malta, en ons Engeltje is toch te druk met al die mediterraanse jongens
Het is Watertornado op die van mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
Het is -Engel- op mijn beeldscherm.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ik stort me op barkerel.... en ik sleep er een paar engelse kerels ook mee naar toe
oe yumyum
En dan zet ik jullie beide in pak... bij die ene dame....
Ok, maar naar een andere bar.quote:
Die is blij als ze es een avondje zonder mij heeft.quote:
ben jij zo erg dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is blij als ze es een avondje zonder mij heeft.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij vermaakt d'rzelf wel, en wij ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:
De naam weet ik niet meer precies, maar het is in Buggiba. Geloof me, jullie zullen het niet kunnen missen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]Stuur haar maar naar mij... ladiesnight....
@Barbs: Welke bar dan?
Hehehehe... heeft het bordjes... -Engel- deze kant op?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De naam weet ik niet meer precies, maar het is in Buggiba. Geloof me, jullie zullen het niet kunnen missen.
Arme MissMSXquote:
Nog net niet. Maar het is aan de noord-west kust, en je springt van de dansvloer de zee inquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe... heeft het bordjes... -Engel- deze kant op?
---quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog net niet. Maar het is aan de noord-west kust, en je springt van de dansvloer de zee in
VERTELquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja en ik ben vrolijk en allesssss
grotendeels, met de hulp van Yuki en Peuquote:
Ik drink lekker bier, voor de rest is er helemaal geen reden om vrolijk te zijn.quote:
Mijn bier is op..... nu heb ik alleen nog iets rozéssss, witte wijn en passoaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik drink lekker bier, voor de rest is er helemaal geen reden om vrolijk te zijn.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef JoeBravo het volgende:
grotendeels, met de hulp van Yuki en Peu
Lijkt me absoluut geen reden om te huilen.quote:
Nouhou wellesquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me absoluut geen reden om te huilen.
Alles kanquote:
Nou dat betwijfel ik hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Kans is groter dat ik morgen de liefde van mij leven tegen maar het kan
verjaardagscadeautje voor m'n ventje en kleding voor mezelf gekocht in Utrecht.quote:
En heeft Yuki gevonden wat ze zocht?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
verjaardagscadeautje voor m'n ventje en kleding voor mezelf gekocht in Utrecht.
A h... Wanneer is je zoontje jarig en wat heb je voor cadeau gehaald?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
verjaardagscadeautje voor m'n ventje en kleding voor mezelf gekocht in Utrecht.
yup.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heeft Yuki gevonden wat ze zocht?
15 april.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A h... Wanneer is je zoontje jarig en wat heb je voor cadeau gehaald?
Yuki ook niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
wel jammer dat het vandaag duidelijk geen rokjesdag was
In Den Haag wel gelukkig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
kut, had ik toch nog wat verder moeten rijdenquote:
Nou, hier echt welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb al de hele dag mn hele korte broekje aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
Man van weinig woordenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk ik hou me in is het nog niet goed
Uhuh, kutsmoes van een kuts...quote:
quote:
quote:
Wat dan? Je komt wel wat hyper overquote:
Ja, ik drink om te vergeten en van jou word ik altijd een beetje blijer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat dan? Je komt wel wat hyper over
what's up... mag in een pmquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik drink om te vergeten en van jou word ik altijd een beetje blijer.
Wat wil je vergeten dan jong?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik drink om te vergeten en van jou word ik altijd een beetje blijer.
Wat nu weer?quote:
Ja er komt geen fatsoenlijk woord uit die kerel he?quote:
quote:
Oeh dat klinkt chiquequote:
Geleuf er niks van... dus kom op VERTELquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks ik lees heel onschuldig mee hier
Vraag maar aan missquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geleuf er niks van... dus kom op VERTEL
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, willen jullie mij zo nu en dan aan deze post helpen herinneren?
Ik voel me geliefd
quote:
Neem het nou maar gewoon aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ben een hoop dingen, maar chique...
Lieve vriendenquote:
vertel..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, willen jullie mij zo nu en dan aan deze post helpen herinneren?
Ik voel me geliefd
Ik zal het proberen, maar kan niet garanderen of het lukt, ik chiquequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neem het nou maar gewoon aan
[..]
Lieve vrienden
Which reminds me: wanneer zie ik jou weer?
Hier lul je jezelf maar lekker uitquote:
Ben vandaag met Peu en Joe de stad in geweest. Onwijs gelachen. Alledrie geslaagd voor wat we zochten. Heerlijk in de zon geweest. Gewoon een geweldige dag gehad.quote:
Het wordt zeker tijd!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar kan niet garanderen of het lukt, ik chique![]()
![]()
Ik had ook al van die lieverds om me heen dit weekend
Ja dat wordt echt wel weer een keer tijd he
Die puppyogen werken zeker niet bij jou?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier lul je jezelf maar lekker uit
neehee, daar hoor je metquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest net denken aan jouw actie bij de WE![]()
Je was echt briljant!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
neehee, daar hoor je metop te reageren.
![]()
![]()
Like we carequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Watertornado het volgende:
Maar, missbehavin en Yuki, het is in dit geval chic, en niet chique.
Dan moet je er wel heel veel van etenquote:
Zeker!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef missbehavin het volgende:
Yuks, kom je binnenkort weer een keer hier heen dan? Da's iets makkelijker inplannen.
Ja ik zal even kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker!Laat maar weten wanneer je kan, dan gaan we wat plannen
Topidee!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zal even kijken.Gaan we lekker eten, filmpje kijken enzo
L-Equote:
Interesseert me niet. Het interesseert míj wel. Velen kunnen het onderscheid tussen chic en chique niet maken terwijl het niet zo moeilijk is.quote:
Ja eh, interesseert het je nu wel of niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Het interesseert míj wel. Velen kunnen het onderscheid tussen chic en chique niet maken terwijl het niet zo moeilijk is.
Maar misschien ben ik wat recalcitrant.
Het interesseert hem niet dat het jou niet interesseert. Het interesseert hem namelijk wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, interesseert het je nu wel of niet?
Poëtisch hè.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het interesseert hem niet dat het jou niet interesseert. Het interesseert hem namelijk wel.
Ofzo
Het interesseert hem niet dat het jou niet interesseert.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, interesseert het je nu wel of niet?
Ja, dat snapte ik welquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het interesseert hem niet dat het jou niet interesseert. Het interesseert hem namelijk wel.
Ofzo
Dan moet je niet van die domme dingen zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
Of iedereen gaat er even serieus op in
hee vrouwtjequote:
Ach mens, neem een pepermuntjequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je niet van die domme dingen zeggen
*aai door je gekleurde haren*quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
Of iedereen gaat er even serieus op in
quote:
quote:
Misschien moet je je gevoelens eens in het Hvjjn-topic uitenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
"If you walk out on me
I'm walking after you."
Heb ik al gedaan, daar gaan ze emo doen en posts weghalenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je je gevoelens eens in het Hvjjn-topic uiten
Klap nu al gekomen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
"If you walk out on me
I'm walking after you."
Wel eens aan gedacht dat het aan jou ligt?quote:
Seriously?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daar gaan ze emo doen en posts weghalen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat het aan jou ligt?
Kan ik dan nooit serieus genomen wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seriously?
Misschien ben je niet serieus genoeg
Dat is heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach.. 'klap'. Ik voel me niet labiel ofzo. Maar wel oprecht verdrietig.
Als je serieus genomen wilt worden zou je een hoer kunnen overwegen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ik dan nooit serieus genomen worden
Oude of nieuwe?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wilt worden zou je een hoer kunnen overwegen.
Hoeveel notes heb je al?
Oh, ik dacht misschien heb je er wat bij door dat geouwehoer in hvjjnquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oude of nieuwe?
Zit nog steeds op 12 maar die zijn al van een jaar of drie terug
12?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oude of nieuwe?
Mods zijn een beetje soft geworden denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht misschien heb je er wat bij door dat geouwehoer in hvjjnWat overigens wel meesterlijk was.
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
12?
Ben ik nou zo braaf, met maar 1 of 2 notes?
Dat zal dan wel jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mods zijn een beetje soft geworden denk ik
[..]
Waarschijnlijk wel
Of ze vonden het zelf ook gewoon grappigquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mods zijn een beetje soft geworden denk ik
[..]
Waarschijnlijk wel
Maakt dat uit ja, oude of nieuwe hoeren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oude of nieuwe?
Dat hadden ze het gewoon moeten laten staan, zijn toch ook een stelletje emos daarquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ze vonden het zelf ook gewoon grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |