quote:
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef Q. het volgende:
Het blijft een magische band, dat Radiohead. Ik heb ze nu 5x live gezien en elke keer was magisch.
Ikwil, ikwil, ikwil!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.
Me too. Stiekem hoop ik dat ze (ook) op Lowlands komen!quote:
Gek! Ga van het lekkere weer genieten!quote:
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek! Ga van het lekkere weer genieten!
Ik doelde meer op een 'in de zon zitten met een lekker drankje' achtig iets. "Yquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef krengetje het volgende:
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris maken
Ik ook, dat wordt weer genieten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.
De ideale huisvrouw.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris maken
ja dat. en dan is het ook nog kermis in helmondquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een 'in de zon zitten met een lekker drankje' achtig iets. "Y
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat. en dan is het ook nog kermis in helmond
Voor jou op gehoorafstand van je huis begrijp ik?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef dawg het volgende:
Ik niet, kreng ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?
ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?
ja, maar niet zo goed. kasteeltuinfeesten en jazz in catstown hoor ik beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou op gehoorafstand van je huis begrijp ik?
Okee. Niet ver van hier dus (Eindhoven)quote:
Vind je dat erg dan? Sproeten kunnen best wel mooi zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Jemig ik heb nu al weer sproetenkom ook eens buiten.
Ahw, koetsjiekoetsjiequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Jemig ik heb nu al weer sproetenkom ook eens buiten.
Ze zitten in m'n gezicht, dat heb ik anders nooit zo snel. /hypochonderquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind je dat erg dan? Sproeten kunnen best wel mooi zijn
Het Punky Brewster Syndroomquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten in m'n gezicht, dat heb ik anders nooit zo snel. /hypochonder
je was okequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten in m'n gezicht, dat heb ik anders nooit zo snel. /hypochonder
Als je dat kent, ben je echt wel oud.quote:
Pas pas 24quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat kent, ben je echt wel oud.
Hoi jijquote:
Been there, done thatquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nou... ik loop al tegen de 30 aan hoor..
Ik eerder dan jij, jij moet nog 25 worden johquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Over precies 3 jaar en 2 maanden kan ik je dat uitleggenquote:
Ik ben nog in de ontkenningsfase.quote:
Weet jij hoeveel haar hij nog heeft op de rest van z'n lichaam.quote:
Daar kan ik me idd prima achter verschuilen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel haar hij nog heeft op de rest van z'n lichaam.
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel haar hij nog heeft op de rest van z'n lichaam.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar kan ik me idd prima achter verschuilen.
ALs jij dertig wordt ben ik al bijna 40quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dit weekend wegblijven uit de stad dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesprokenquote:
Haiquote:
Nee BBQ-en moet je met meer man doen inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeh, niemand kan lijkt het wel, en om nu alleen te bbqen...
Ik moet het bij de radio houden helaasquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer. Net wat biertjes gedaan in de zon bij broer(tje) voor z'n verjaardag. Nu thuis even douchen, pizza eten, PVS-Twente kijken en dan vanavond echt bieren met vrienden bij broer
Ik kijk meestal via Sopcast.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet het bij de radio houden helaas
Okee. Ik vind TV kijken via de PC niet echt fijn. Heb ook niet meer de snelste PC enzoquote:
tv kijk ik toch echt liever op de tv zelf, maar series kijk ik vaak genoeg op mijn laptopquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik vind TV kijken via de PC niet echt fijn. Heb ook niet meer de snelste PC enzo
Ja TV vind ik dus ook veel fijnerquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
tv kijk ik toch echt liever op de tv zelf, maar series kijk ik vaak genoeg op mijn laptop
Ja maar, ja maar vuur is leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je branders spelen he
Hey Barbiequote:
Jamaarikhebdrankopdusikmagnietmeerrijdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, genoeg geweest, nu weer doorlopen
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarikhebdrankopdusikmagnietmeerrijden
quote:
Bijzonder goed, zomer is gearriveerdquote:
Mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Bijzonder goed, zomer is gearriveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |