quote:
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef Q. het volgende:
Het blijft een magische band, dat Radiohead. Ik heb ze nu 5x live gezien en elke keer was magisch.
Ikwil, ikwil, ikwil!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.
Me too. Stiekem hoop ik dat ze (ook) op Lowlands komen!quote:
Gek! Ga van het lekkere weer genieten!quote:
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek! Ga van het lekkere weer genieten!
Ik doelde meer op een 'in de zon zitten met een lekker drankje' achtig iets. "Yquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef krengetje het volgende:
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris maken
Ik ook, dat wordt weer genieten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht ze dit jaar wel weer in Nederland met hun nieuwe album uit.
De ideale huisvrouw.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... doe ik toch? Alle deuren en ramen lekker open, alles lekker fris maken
ja dat. en dan is het ook nog kermis in helmondquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een 'in de zon zitten met een lekker drankje' achtig iets. "Y
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat. en dan is het ook nog kermis in helmond
Voor jou op gehoorafstand van je huis begrijp ik?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef dawg het volgende:
ja dat. en dan is het ook nog kermis in helmond
Ik niet, kreng ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?
ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Woon jij of Airwin of Kreng dan in Helmond?
ja, maar niet zo goed. kasteeltuinfeesten en jazz in catstown hoor ik beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou op gehoorafstand van je huis begrijp ik?
Okee. Niet ver van hier dus (Eindhoven)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |