Ik zal Metallica nog even aanvragenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
Naja hierna Rammstein, dan hebben we alle kutherrie weer gehad he
Dat kan gelukkig nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal Metallica nog even aanvragen
Dat had ik gezien ja, daarom zeg ik het ookquote:
Ik heb 't gemist, dus een halfuurtje overdoenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat foute uurtje gisteren vond ik helemaal niks.
Daar zit best mainstream spul tussen hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal Metallica nog even aanvragen
Dan doe ik U2 welquote:
Koelkast heeft een bloedhekel aan metallicaquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zit best mainstream spul tussen hoor!
Ik heb er al 1 aangevraagdquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja, daarom zeg ik het ook
Nirvana is erger hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft een bloedhekel aan metallica
Iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
Variabele verzoekjestijden/aantallen werken wel goed
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gaan we foute muziekjens doen?
Omdat je zo'n makkelijk slachtoffer bent, omdat je de beheerder van draakje bent. Omdat je er elke keer weer op in gaat, omdat iedereen graag een keer wat te zeiken heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Maar wat ik niet snap is het volgende:
Ja ik heb een grote muil
Ja ik zeik heel snel op muziek
Ja ik heb een schijthekel aan gitaarmuziek
Maar ik heb nooit:
1 plaat geskipt omdat gitaren
1 plaat verwijderd omdat gitaren (alleen ivm kwaliteit en in overleg 3 doodgedraaide platen)
iemand maar iets verboden op gebied van gitaren
Waarom word ik dan toch gezien als degene die alles maar bepaalt omtrent de gitaren?
Ik heb verdorie gisteren nog Electrix Six en Automatic in Draakje gezet
Dan loop je 5 minuten achterquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Loop ik achter? bij mij begint Rammstein pas net
...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wauw dan loop je heul erg achterquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn het eens met elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is niet fout, dit is gewoon slecht
Ik merkte gisteren op skype ook dat mijn radio vertraging heeft..quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wauw dan loop je heul erg achter
Srsly?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik merkte gisteren op skype ook dat mijn radio vertraging heeft..
Hoe kan dat zo erg dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik merkte gisteren op skype ook dat mijn radio vertraging heeft..
Elke 10 minuten een recheck op hoeveel er in de lijst staan hequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh nu 1 in de 20 min aanvragen.. en ik had zo'n goed fout verzoekje
VLC sobersoquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan maar weer VLC ipv Mediaplayer Classic.. Die deed het beter..
Hm.quote:mijn bericht bestaat uit enkel een aantal letters samengevoegd zodat het woorden vormen
Mediaplayer Classic Home Cinema werkt hier primaquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan maar weer VLC ipv Mediaplayer Classic.. Die deed het beter..
goed puntquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm.
Tevens spaties. Misschien moet je letters vervangen door karakters?
Gewoon Foobar2000. VLC werkt uiteraard wel maar ik vind 't voor louter muziekweergave overkill en niet zo fijn werken.quote:
Oh, ik zie net dat je niet kan zien dat ik de smiley vet heb gedrukt. Want dat zijn dus ook geen letters. Maargoed.quote:
Ik snapte je punt alquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zie net dat je niet kan zien dat ik de smiley vet heb gedrukt. Want dat zijn dus ook geen letters. Maargoed.
Ik ben gewoon buitenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gadverrr. Ik ga (weer) naar buiten.
zit er bij jou nog een persoon tussen de verbinding ofzo die alles door moet gevenquote:
Ik denk dat de buren niet hard genoeg fietsen voor de stroomquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit er bij jou nog een persoon tussen de verbinding ofzo die alles door moet geven
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat de buren niet hard genoeg fietsen voor de stroom
Nee, die heb ik naar z'n werk geschoptquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je ook een broertje voor regelen
daar ben je de fout in gegaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die heb ik naar z'n werk geschopt
Juist niet, hij moet ook de huur betalenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar ben je de fout in gegaan
hmm ja oke.. dan moet hij snachts harder fietsen zodat je het kan opslaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist niet, hij moet ook de huur betalen
Ga ik ook eens doen, ik hoef nu toch niet te praten tegen iemandquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de muziek bij de buren gaat harder
volgens mij waarderen ze mijn zangkwaliteiten niet zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga ik ook eens doen, ik hoef nu toch niet te praten tegen iemand
Dat is wel een slim idee om in te voeren eigenlijk.. ipv dat hij naar de sportschool gaat, gaat ie gewoon een uurtje extra hard fietsen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ja oke.. dan moet hij snachts harder fietsen zodat je het kan opslaan.
Zo doen wij het iig, als hij weg moet dan fietst hij van te voren gewoon een poosje wat harder
Heloefquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
Dit is te slecht en ik moet weer aan John van de Heuvel denken.
Knetterquote:
Ik heb jou in filmpjes gezienquote:
Ik sta dr opquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
Oh even het filmpje van Herman uploaden. Staan zover ik weet geen mensen op die niet op Fok willen met hun hoofd.
Een liefdesliedje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze draait mijn broertje altijd als ik jarig ben, en als hij mij dan wakker maakt
nee die van netquote:
Ohh das wel gemeenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee die van net![]()
en dan het liefst om 5 uur ofzo als ik er nog lang niet uit hoef
Hij vind mij heel lievvquote:
Ik wil met beiden niet gewekt worden eigenlijk thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij vind mij heel lievv![]()
Ik maak hem wakker met celine dion
Intunenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:19 schreef AwesomeSauce het volgende:
NEE![]()
Also,
[ code verwijderd ]
En nu ?
Ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moet je trouwens steeds perse een berichtje invoeren?
Het is ook zwaar kut om daarmee wakker te wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil met beiden niet gewekt worden eigenlijk thanks
eensch.. maar daar doet koelkast niet aanquote:
Liever een wake-up BJ danquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is ook zwaar kut om daarmee wakker te worden
Waarom geen code ? Bang voor SQL injectie ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Intunen
luisteren
de locatie wordt omgeroepen
svp niet op het forum posten
code?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:23 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Waarom geen code ? Bang voor SQL injectie ofzo?
Hierna hoor je de locatie van de verzoekjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:25 schreef AwesomeSauce het volgende:
"Dit is zo'n goede plaat om op te seksen"
Is dit niet origineel dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Zoveel van het origineel verschilt het nieteens![]()
Ohh, die van Starkoo is blijkbaar de kopiequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dit niet origineel dan?![]()
Lijkt wat op when the lady smiles
zeggen ze dat nooit tegen jou dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeiden andere dames dat ook maar eens
ooh das jammerquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb de trend gebroken met 2 goeie platen.
Dit genre ga jij toch draaien in je shows?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:34 schreef ToT het volgende:
Okee, je hebt FOUTE muziek, en je hebt OUWE KUTmuziek!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit genre ga jij toch draaien in je shows?
Weinigquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeggen ze dat nooit tegen jou dan?
De muziek bij mijn buren is nu wel uit... mijn buurman staat mee te zingenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:34 schreef ToT het volgende:
Okee, je hebt FOUTE muziek, en je hebt OUWE KUTmuziek!
Whahah, staat het bij jou zo hard dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De muziek bij mijn buren is nu wel uit... mijn buurman staat mee te zingen![]()
Tering hij kan echt niet zingen![]()
![]()
![]()
ik ga dood hier van het lachen
Ik zit in de tuin. en laptop staat op max, zij zitten ook buitenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whahah, staat het bij jou zo hard dan?
Oh ja, kut, boodschappen doen moet ik ook nog..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:36 schreef Driepink het volgende:
zo, wat een verschrikkelijk mooi weer buiten!
dalijk even lekker naar de winkels toe met het buurmeisje![]()
het lijkt mij:
met dit weer is de radio dood want iedereen chillt hem in de zon
Haha ojeequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin. en laptop staat op max, zij zitten ook buiten![]()
![]()
whahaha hij komt naar me toe
Zeer nice, je mag er trouwens 2 doen momenteel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik heb voor straks de prodigy aangevraagd![]()
![]()
Top!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik heb firestarter en voodoo people aangevraagd Jofunu-kun
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb net een dansje gedaan met mijn buurman
Dat kan niet, want je kunt niet 2x dezelfde artiest na elkaar doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik heb firestarter en voodoo people aangevraagd Jofunu-kun
Schuifel die van mij er tussen dan, of kan dat niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan niet, want je kunt niet 2x dezelfde artiest na elkaar doen.
Nee, voodoo people staat in de lijst zie ikquote:
NEEE LAAT STAAN. PLLSSSSquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:40 schreef djkoelkast het volgende:
Oh ik zie het al
Ze komen wel allebei want:
Prodigy
The Prodigy
niet dezelfde artiest
dit moet ik fixen
Haha, het is toch officieel The Prodigy?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:40 schreef djkoelkast het volgende:
Oh ik zie het al
Ze komen wel allebei want:
Prodigy
The Prodigy
niet dezelfde artiest
dit moet ik fixen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeer nice, je mag er trouwens 2 doen momenteel.
quote:Request limit reached. You can only request 1 songs every 20 minutes
Joh, origineel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://www.lmgtfy.com/?q=javawafels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
omdat die perfectie niet in 1 minuut te bereiken isquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef Driepink het volgende:
waarom doen vrouwen er zo lang over om "klaar" te zijn ?
met aankleden enzo dus dan he
Ik heb geen idee, maar zo heb ik wel mijn huidige gedulds niveau opgebouwd..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef Driepink het volgende:
Ik kreeg hem van Samzz hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft Huppel die zelfs helemaal hier gespammed?
Ik ben altijd snel klaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef Driepink het volgende:
Ja maar geeft nietquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef AwesomeSauce het volgende:
WTF WIE HEEFT DAMARU EN JANSMIT AANGEVRAAGT
IK HEB GEEN TUIN IN ME HART EN AL ZOU IK ER EEN HEBBEN MAG JIJ ER NIET IN KOMEN![]()
Kon mijn laatste vriendin dat ook maar!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar geeft niet![]()
Multiple orgasms FTW
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar geeft niet![]()
Multiple orgasms FTW
Ik welquote:
dat heb ik dus hier ook elke dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hellup!!
Ik hoorde de buurman zn piratenmuziek.
* Huppelmuts zet volume harder
Beloofd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zow, mijn laatste verzoekje gedaan en daarna ben ik weg
Ik hoop van wel, voor mij heeft die gewoon een heel speciale lading.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Stef Bos komt eraan?
Toch niet Papa he
Wel papaquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Stef Bos komt eraan?
Toch niet Papa he
Same, alleen leeft de mijne nog.. We zijn de laatste jaren steeds closer gewordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, voor mij heeft die gewoon een heel speciale lading.
Mijn vader is 4 maand geleden overleden.
Ja maar kom op ik wil niet depri worden op zo'n prachtige dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, voor mij heeft die gewoon een heel speciale lading.
Mijn vader is 4 maand geleden overleden.
Ik moet mijn sig toch waarheid houdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben zo toch even weg, hoef ik al die shitplaten niet te horen
Whehehe je hebt me gequotequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik moet mijn sig toch waarheid houden
Huppeltje, kun je mij wat meer details in een pm sturen omtrent housewarming enzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar kom op ik wil niet depri worden op zo'n prachtige dag
16 april vanaf uur of 3 is iedereen welkom (mag ook heus wel wat laterquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppeltje, kun je mij wat meer details in een pm sturen omtrent housewarming enzo?
iedereen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
16 april vanaf uur of 3 is iedereen welkom (mag ook heus wel wat later) zelf luchtbed/deken enz meenemen en het is in de Ghetto van Emmen
Zo niet dan snel vergif strooien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef ToT het volgende:
Dat tuintje is zeker vol onkruid en de rest is compleet verziekt en verdord.
Uhuhquote:
Vanaf 3 uur, okquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
16 april vanaf uur of 3 is iedereen welkom (mag ook heus wel wat later) zelf luchtbed/deken enz meenemen en het is in de Ghetto van Emmen
hmm miss dat ik ook ff langswip dan.. maar volgens mij viert mijn broertje zijn verjaardag danquote:
Biologisch verbouwen graag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo niet dan snel vergif strooien.
Echt alleen knetter kan zoiets aanvragen he
Mono erop laten schijten.quote:
Ik hoor het welquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm miss dat ik ook ff langswip dan.. maar volgens mij viert mijn broertje zijn verjaardag dan
Dat tuintje in het hart van Jan Smit kan niet vol genoeg met gif gespoten worden!quote:
ff doorbijtenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit vind ik niksword er depri van
Typte zij zonder taalfaalquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit vind ik niksword er depri van
mwoa ik luister gewoon ff nietquote:
Same herequote:
Ik hoor 18 mensen dood en zie jouw postquote:
Heb je voodoo voor mij dus?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor nu een mix van dit en heb je even voor mijklinkt goed verrot
Kom je vanavond hier tankenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef Monopoly het volgende:
Puur gif is het zeker. Vannacht goed aan de tank gezeten, dus darmen zijn goed van slag
daar komt het wel op neer jaquote:
Net waren er 10 in de wachtrij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh, het is zeker druk op de verzoekjensmachine.
Tweet van mn broertjequote:@Huppelmuts ja de 15 miljoen is in onze wijk gevallen. En wiij hebben geen loten egt gierig
hahaha ahhh da's zuurquote:
Dat doe ik al een paar maandenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je kunt gewoon naar buiten zonder jas gek!
Ze heeft 2 goede isolatieplekken op d'r lichaam!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt t gewoon nooit koud ofzo
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en kut ik heb m'n wiebel konijn verzoekje gemist
En hoe! Ik ben fanquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft 2 goede isolatieplekken op d'r lichaam!
welk nummer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zometeen even luisteren naar The radios
Tie tie tie tie tie tie tie tie tie tie... De parade, met tieten!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 20 minuten doe ik 'm gewoon weer
lolquote:
Ja tegenwoordig wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt t gewoon nooit koud ofzo
Kan nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 20 minuten doe ik 'm gewoon weer
Je krijgt gewoon stijve tepels bij Ezechielkquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig wel.
Als ik bij Ezechielk op visite ben heb ik het vaak heeeeeeeel koud![]()
Snap er niks van
DRAAAAAAAAAKKKKKKKKKKquote:
maar waarom word die aangevraagd?quote:
tietmevrouwquote:
Nee. Het is daar gewoon gruwelijk koud in huis. Wel lekker tho. Hij mag ook de verwarming niet aanzetten dan van mequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon stijve tepels bij Ezechielk
Zomerliedjequote:
Kom je HJ drinken bij mij?quote:
Is dat niet gewoon angst voor hem?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig wel.
Als ik bij Ezechielk op visite ben heb ik het vaak heeeeeeeel koud![]()
Snap er niks van
Emmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |