beetje diepvriestype, ijs en ijskoud.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet voor niks tegen gekomen (zoals hijzelf zei gister) Als hij achter Jo aan blijft hobbelen zie ik het somber voor hem in.
Hij moet gewoon wat meer zichzelf zijn denk ik.
Op zich lijkt het me een prima gozer eigenlijk.
Ik beoordeel ze alleen op hoe ze in SST overkomen, geloof best dat ze buiten het huis heel anders zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet voor niks tegen gekomen (zoals hijzelf zei gister) Als hij achter Jo aan blijft hobbelen zie ik het somber voor hem in.
Hij moet gewoon wat meer zichzelf zijn denk ik.
Op zich lijkt het me een prima gozer eigenlijk.
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsenquote:
Is hij denk ik niet, maar is een muur wat ie om zichzelf heen heeft gebouwd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
beetje diepvriestype, ijs en ijskoud.
Als hij dat 5 min moet volhouden gaat het lukken, een uur is onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
misschien is zijn missie laura uit bed houden ? hij wil met haar voetballen
Wat is de sanctie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
meneer de stem ik zal er er alles aan doen om deze missie tot een goed einde te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |