Bazenspellen, vroeger helemaal kapot gespeeldquote:
Ja die 1e heb ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het dolle doolhof? De verdwenen Zeewierzaadjes?
ahahahahaha XD DE BOM WEETJE!quote:
Doeisels! En bedankt, en hetzelfde voor jou natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ahahahahaha XD DE BOM WEETJE!
Heerlijk
He mensen ik gaGenieten van het weer!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bazenspellen, vroeger helemaal kapot gespeeld
Pyjama Sam, Spy Fox, Put Put, allemaal van dat soort spellenquote:
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:48 schreef sararaats het volgende:
Ik heb zojuist een hele zak chips binnengekapt. Ik had zo'n honger
Ik wil die tijd terugquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pyjama Sam, Spy Fox, Put Put, allemaal van dat soort spellen
we worden oud, Nijnerquote:
110% truequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:51 schreef sararaats het volgende:
Triominos is leuk maar niet als er een blokje kwijt is
ik ga dalijk put put doenquote:
plastische chirurgiequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vader zag er in 1991 ouder uit dan nu
Epische paspoorten uit 1991
quote:
Of aan Marijke Helwegenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:00 schreef sararaats het volgende:
Bij plastische chirurgie moet ik aan Jeff Hoeyberghs denken. Dat spook heeft veel weg van Richie (Bottom)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Een rapport van je vader vinden met 'dit rapport is onvoldoende' eronder is leuk![]()
De andere 3 waren wel best goed gelukkigquote:
Okeequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
Die dingen had ik een jaar eerder moeten vinden, had oma nog eens kunnen lachen
Ik zag laatst Karin Bloemen op tv, ik moest echt goed kijken om d'r te herkennenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:00 schreef sararaats het volgende:
Bij plastische chirurgie moet ik aan Jeff Hoeyberghs denken. Dat spook heeft veel weg van Richie (Bottom)
Echt niet?quote:
kwam ik een jaar geleden ook nog achter jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Nu ik er zo aan terugdenk... Ik weet nog precies hoe die verhalen in elkaar zaten en wat je allemaal moest doen bij die Freddi Fish cd-roms
Ik kijk ook niet zo heel veel tv meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:15 schreef sararaats het volgende:
Nu ik die foto gezien heb, ik kijk gelukkig niet veel tv meer.
PC-hangen is veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |