H had ook al dat ideequote:
Ik kwam er net ook achter.. geen idee waar de rest isquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij ben ik al een uur alleen thuis... Heb het nu pas door
Lekker tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
H had ook al dat ideeMisschien dat ik dus vanavond ook aan de bbq moet
Whaha ik weet ook niet waar m'n ouders nu ergens zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kwam er net ook achter.. geen idee waar de rest is
Whehequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:42 schreef Pien85 het volgende:
Lol, ik zit lekker op de bank, hoor een kat eten in de keuken dus ik denk: Goh, Siep is niet eens buiten![]()
Zie uit m'n oog hoek iets bewegen, dus ik begin tegen Siep te praten... Zit 'r opeens een heul andere kat in m'n woonkamer
Wij hebben wel vaker de katten uit de buurt binnen zitten, zeker 's zomers, maar deze heb ik nog nooit hier binnen gezienquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe
Heeft mijn oma ook ooit gehad, lag er ineens een kat op haar beden oma en katten...
Wat een brutale katten daarquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wij hebben wel vaker de katten uit de buurt binnen zitten, zeker 's zomers, maar deze heb ik nog nooit hier binnen gezien![]()
Ah oke, dan is het goedquote:
Mja ik ga dadelijk ook weerquote:
Spam nijntjequote:
Wie heb je nu weer omgelegd ?quote:
Misschien wel symph's heksquote:
ik zit aan de theequote:
Ik weetquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de reisplanner van RET is het 25....
Nicequote:
He Sara, alles goed?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:48 schreef sararaats het volgende:
Vroeger kwam een kat het eten van de Frasier pikken.
Frasier is een klein lief vreetzakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |