Yep, die heb ik hier ook liggen. Dat werkt echter niet. De poliep houdt het neusslijm tegen en dus heb ik echt een sterke spray nodig om dat te openen zeg maar.quote:
Avamys heb ik ook en dat gebruik ik ook voor dat ene neusgat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Otrivin niet langdurig gebruiken.
Regel liever een neusspray die je wel voor een langere periode kunt gebruiken. Gebruik nu zelf Avamys.
Ken het verhaal. Voor mij is Otrivin een noodgreep voor 's nachts, maar kan dat gelukkig beperken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Avamys heb ik ook en dat gebruik ik ook voor dat ene neusgat.
Echter speelt gewoon om de week een verkoudheid op en die is dusdanig hardnekkig dat Avamys geen verlichting meer geeft.
Ja, om gek van te worden helaas!
Nu je dit post bedenk ik pas dat stomen ook nog weleens wil helpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef tomatenrood het volgende:
Gewoon neusspray met natriumchloride (NaCl / zoutoplossing). Die werkt niet verslavend i.t.t. Otrivin (xylomethazoline).
Ik heb Nasonex en later Avamys gekregen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:41 schreef June. het volgende:
Je hebt niet eerst lokale corticosteroïden gekregen van je huisarts? Het effect van zo'n poliepextracie is vaak maar tijdelijk, zeker als je regelmatig last hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |