quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef Vultarian het volgende:
hmm lijkt erop dat ik nu net 2 posts gemaakt heb die wel erg veel op elkaar lijken, de wijn doet zijn werk goed geloof ik
Luister gedrocht, als je tig reacties krijgt kun je simpelweg niet reageren op iedereen, daarnaast ben je al terecht gewezen door mij. En zou jij je eens beter moeten verdiepen wat nu daadwerkelijk ergens ''inhoudelijk'' op ingaan betekent. Aangezien jij je zelf hiermee al diskwalificeert. En je stelling alleen al door deze reactie onderuit wordt gehaald.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik weet best wat argumenten zijn en je gebruikt ze niet omdat je nergens inhoudelijk op in gaat. je loopt alleen maar te beledigen en te zeiken op taalfouten en durft nergens antwoord op te geven of op in te gaan..
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:06 schreef Ceetje.. het volgende:
peukie op, laptop uit, slaap lekker![]()
(drukt op het rode kruis in rechterbovenhoek)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:07 schreef jesje1982 het volgende:
Zo liefies,
Bedankt voor het lachen allemaal.
Maar ik ga nu echt mijn bed opzoeken![]()
truste allemaal en tot morgen straks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
antwoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja.... als advocaat gaat het hem dus niet worden dus...
..... We hebben te maken met een of andere robot... A.I.... weet alleen maar te herhalen wat hij al eerder heeft gezegd tegen over andere entiteiten die hij eerder in zijn routine heeft leren herkennen... Petje af voor de jongens die nu Informatica studeren... zo'n knap staaltje vaan AI met zo'n taal- en spelvaardigheid ben ik niet eerder tegengekomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, hoe vaak heb jij je zelf niet te kakken gezet met je onnozelheid. Goed dat je zelf ook in ziet dat je dom bent.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Meid? ze heeft niet met je geknikkerd hoor!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:07 schreef jesje1982 het volgende:
Zo liefies,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet want je bent nog onlinequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:06 schreef Ceetje.. het volgende:
peukie op, laptop uit, slaap lekker![]()
(drukt op het rode kruis in rechterbovenhoek)
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:07 schreef jesje1982 het volgende:
Zo liefies,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij altijd met je online check!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |