Entiteiten? Meid alsjeblieft als advies ga geen definities gebruiken waarvan je de definitie niet van kent. Je komt ontzettend dom over.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
antwoord
[..]
..... We hebben te maken met een of andere robot... A.I.... weet alleen maar te herhalen wat hij al eerder heeft gezegd tegen over andere entiteiten die hij eerder in zijn routine heeft leren herkennen... Petje af voor de jongens die nu Informatica studeren... zo'n knap staaltje vaan AI met zo'n taal- en spelvaardigheid ben ik niet eerder tegengekomen.
netjes, beginnen met schelden meteen weer, kom je argumenten tekort om het mee te winnen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister gedrocht, als je tig reacties krijgt kun je simpelweg niet reageren op iedereen, daarnaast ben je al terecht gewezen door mij. En zou jij je eens beter moeten verdiepen wat nu daadwerkelijk ergens ''inhoudelijk op ingaan betekent. Aangezien jij je zelf hiermee al diskwalificeert.
Je lijkt me in ieder geval een fijn persoon om in het dagelijks leven mee om te gaan......quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister gedrocht, als je tig reacties krijgt kun je simpelweg niet reageren op iedereen, daarnaast ben je al terecht gewezen door mij. En zou jij je eens beter moeten verdiepen wat nu daadwerkelijk ergens ''inhoudelijk'' op ingaan betekent. Aangezien jij je zelf hiermee al diskwalificeert. En je stelling alleen al door deze reactie onderuit wordt gehaald.
A.I. Staat voor kunstmatige intelegentie, dit had mijn walkman al AR auto reversequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
antwoord
[..]
..... We hebben te maken met een of andere robot... A.I.... weet alleen maar te herhalen wat hij al eerder heeft gezegd tegen over andere entiteiten die hij eerder in zijn routine heeft leren herkennen... Petje af voor de jongens die nu Informatica studeren... zo'n knap staaltje vaan AI met zo'n taal- en spelvaardigheid ben ik niet eerder tegengekomen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:10 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
Je lijkt me in ieder geval een fijn persoon om in het dagelijks leven mee om te gaan......
Klopt dit? Heb je het idee dat je omgeving er ook zo over denkt?
Nogmaals ik ben geen meid... meid mogen alleen mijn vrienden zeggen en daar behoor jij niet toe:quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Entiteiten? Meid alsjeblieft als advies ga geen definities gebruiken waarvan je de definitie niet van kent. Je komt ontzettend dom over.
nog 1 peukjequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:10 schreef Mr_Lurkert het volgende:
[..]
Je lijkt me in ieder geval een fijn persoon om in het dagelijks leven mee om te gaan......
Klopt dit? Heb je het idee dat je omgeving er ook zo over denkt?
oeps.... ga je mij nu zeggen dat ik niet altijd vriendelijk ben...? Wel zonder knoflooksaus vanavond hoorquote:
Zoals ik al zei, als je moeite hebt met het aanduiden van woorden zorg er dan op z'n minst voor om je vocabulaire uit te breiden. Je stelt dat ik nergens antwoord op geef. Terwijl er juist tig voorbeelden zijn op te noemen waaruit dit blijkt, zowel in jouw verweer. Gozer weet je niet hoe stompzinnig je over komt. Probeer het nog eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
netjes, beginnen met schelden meteen weer, kom je argumenten tekort om het mee te winnen?
je hebt me helemaal niet terecht gewezen, alleen in je hoofd is dat gebeurd.
en aangezien jij niks anders kan dan zeiken over taalfouten die je zelf ook maakt en mensen beledigen ben jij degene die zich diskwalificeerd en niet ik.
Je selecteert er alleen dingen uit om op te zeiken maar je geeft nergens antwoord op.
er zijn meer post dan views ????quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oeps.... ga je mij nu zeggen dat ik niet altijd vriendelijk ben...? Wel zonder knoflooksaus vanavond hoor
volgens mij weet je nog niet half hoe stompzinnig je zelf overkomtquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je moeite hebt met het aanduiden van woorden zorg er dan op z'n minst voor om je vocabulaire uit te breiden. Je stelt dat ik nergens antwoord op geef. Terwijl er juist tig voorbeelden zijn op te noemen waaruit dit blijkt, zowel in jouw verweer. Gozer weet je niet hoe stompzinnig je over komt. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er zijn meer post dan views ????
Goed dat je google hebt weten te vinden. Hiermee haal je meteen je eigen antwoord onderuit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben geen meid... meid mogen alleen mijn vrienden zeggen en daar behoor jij niet toe:
entiteit
en - ti` teit («Frans«Latijn) de -woord (vrouwelijk) entiteiten 1 het wezenlijk bestaan; 2 iets wat wezenlijk bestaat; 3 in België zelfstandige gemeente (als onderdeel van een nieuwe fusiegemeente)
wieweetwatt is niet op dreef hoor.... k ben erg moe... en Mo bevordert het ook niet.. Hoe was Joannaquote:
hoop dat je examen geen multiple choice is, dat gaat je niet goed afquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je google hebt weten te vinden. Hiermee haal je meteen je eigen antwoord onderuit.
Ik citeer: ''wat hij al eerder heeft gezegd tegen over andere entiteiten die hij eerder in zijn routine heeft leren herkennen''. Je zegt nu dus: wat hij al eerder heeft gezegd tegen over andere wezenlijk bestaan die hij eerder in zijn routine heeft leren kennen''. Enfin ga nu terug je hok in met je kromme zinnen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:15 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
wieweetwatt is niet op dreef hoor.... k ben erg moe... en Mo bevordert het ook niet.. Hoe was Joannavanavond?
hoor jij niet in de cos te zitten?quote:
heb je weer gedate?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heb er niet al teveel vsn mee gekregen vanavond
Zoals ik al eerder zei, het antwoorden op simplistische wijze op het moment dat hij weer gecorrigeerd wordt op zijn domheid. Laat ik je uit je dromen helpen. Waar jij op het MBO nog multiple choice tentamens voorgelegd krijgt werkt men op de uni anders.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hoop dat je examen geen multiple choice is, dat gaat je niet goed af
faal... grammaticaal klopt je zin nog steeds niet.... kruip dus maar terug in je hok op de faculteitquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goed dat je google hebt weten te vinden. Hiermee haal je meteen je eigen antwoord onderuit.
Ik citeer: ''wat hij al eerder heeft gezegd tegen over andere entiteiten die hij eerder in zijn routine heeft leren herkennen''. Je zegt nu dus: wat hij al eerder heeft gezegd tegen over andere wezenlijk bestaan die hij eerder in zijn routine heeft leren kennen''. Enfin ga nu terug je hok in met je kromme zinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hoor jij niet in de cos te zitten?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
faal... grammaticaal klopt je zin nog steeds niet.... kruip dus maar terug in je hok op de faculteit
Ik geef de letterlijke vertaling van wat jij geschreven hebt, dom kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
bedenk wel dat dat geen garantie is dat het beter zal gaan dan deze laatste invuloefeningquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, het antwoorden op simplistische wijze op het moment dat hij weer gecorrigeerd wordt op zijn domheid. Laat ik je uit je dromen helpen. Waar jij op het MBO nog multiple choice tentamens voorgelegd krijgt werkt men op de uni anders.
voetbalinternationalquote:
Ik geef het op... verstand is dit Ai niet bij te brengen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik geef de letterlijke vertaling van wat jij geschreven hebt, dom kind.
hij is wel heel erg dom hequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geef het op... verstand is dit Ai niet bij te brengen.
Ja de gemiddelde Japanse Robot na de tsunami heeft nog meer intelligentiequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:21 schreef pietpaniek het volgende:
Bla bla bla maak eerst je schooltje af meneer ik wijs jullie terecht, snotneus hou je muil de volwassenen praten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:21 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
eerste divisie? Ik zit zondag bij groningen-vvv
ben bang dat er ook niet veel doordringt door die enorme plaat voor z'n kop en dat het dus ook niet beter gaat wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja de gemiddelde Japanse Robot na de tsunami heeft nog meer intelligentie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:21 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
eerste divisie? Ik zit zondag bij ajax-heracles
MarkyMouse je hebt inderdaad het IQ als Bonnie St. Clair.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja de gemiddelde Japanse Robot na de tsunami heeft nog meer intelligentie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben bang dat er ook niet veel doordringt door die enorme plaat voor z'n kop en dat het dus ook niet beter gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ik ken niks van voetbal maar kreeg altijd vip kaartjes voor venloquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:23 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
en ik vond je echt 1 van de leukste hier.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |