jij bent goed hoor petje afquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, hou wijs je mond dicht. Je niveau is bedroevend te noemen. Ik heb je nu al zo vaak te kakken gezet. Waarom probeer je het überhaupt nog. Je geeft het zelf aan dat je dom bent. Zwijg dan ook. Om je pijnlijke momenten te besparen.
heb je hem ook al te kakken gezet???quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je kopieert hetgeen wat ik tegen jou stel. Over domheid gesproken. Knul geef het op. Je bent geen partij.
nee alleen nog maar terecht gewezen maar dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb je hem ook al te kakken gezet???![]()
speciaal voor jou en een beetje voor mij... ik heb je te kakken gezetquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:51 schreef MaryMouse het volgende:
Bol mijn held
neemt het zelfs op tegen een robot voor mij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
speciaal voor jou en een beetje voor mij... ik heb je te kakken gezet![]()
wat een "antwoorden"
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee alleen nog maar terecht gewezen maar dat heb ik gemist![]()
heb jij misschien nog een capje bol?
kep heul heul hard geroepen! maar je wou weer eens niet luisterenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou leuk hoor, dat jullie mij niet even roepen om hier ook heen te komen!
oops sorry... dacht dat bommie dat wel gedaan had.... we zijn pas anderhalf uur aan het rellen met een robotquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oops sorry... dacht dat bommie dat wel gedaan had.... we zijn pas anderhalf uur aan het rellen met een robot
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oops sorry... dacht dat bommie dat wel gedaan had.... we zijn pas anderhalf uur aan het rellen met een robot
Jij.. Jij.. Je had dan echt wel even aan mijn jasje kunnen trekken.. Nu heb ik natuurlijk weer een idee dat ik er niet bij hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
kep heul heul hard geroepen! maar je wou weer eens niet luisteren
Bonnie, leer toch eens Nederlands, hoe moeilijk het ook voor je is. Probeer het op zijn minst.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry 'k heb wat gemist had vanaf 9 uur 2,5 uur Wisterianlane te verdurenquote:
BONNIE?????quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bonnie, leer toch eens Nederlands, hoe moeilijk het ook voor je is. Probeer het op zijn minst.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zo nu ben je weer bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, hoe vaak heb jij je zelf niet te kakken gezet met je onnozelheid. Goed dat je zelf ook in ziet dat je dom bent.
Sint clair al thans de intellect komt met haar overeen.quote:
Ja dat ben ik met mijn IQ van -57quote:
ben een beetje verlegnquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij.. Jij.. Je had dan echt wel even aan mijn jasje kunnen trekken.. Nu heb ik natuurlijk weer een idee dat ik er niet bij hoor!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met mijn IQ van -57
Toppie! en ik heb het je al vergeven!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben een beetje verlegn![]()
![]()
maar je hoort er wel bij hoor!!!!!!!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bonnie, leer toch eens Nederlands, hoe moeilijk het ook voor je is. Probeer het op zijn minst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |