ach kerel, als geld alles is....... ik heb niks alleen veel liefde en daar heb jij volgens mij tekort aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent al snel tevreden met je schamele loon van 1500 euro. Inderdaad verdien je dan relatief gezien veel geld als je dit vergelijkt met je soortgenoten.
MarkyMouse je hebt inderdaad het IQ als Bonnie St. Clair. Zijn we het ergens over eens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een IQ als Bonie St.Clair en nu aan het overcompenseren is dus
word je ineens gevoelig bom.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:39 schreef versabommie het volgende:
Toch vind ik aan de éne kant niet dat we dit kunnen maken. Ik sta graag op voor de zwakkeren ind e maatschappij. Wat we nu doen is gewoon een man zonder benen een euro toewerpen en zeggen: "hier koop er maar schoenen voor". Aan de andere kant is het gewoon een botte lul met een Oedipus complex ofzo
Vunzige topichunter!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
ooops vergeten nummertje aan te passen moet # 58 zijn
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
MaryMouse je hebt inderdaad het IQ als Bonnie St. Clair. Zijn we het ergens over eens.
Hmmm... weet niet eens mijn naam juist te spellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
MarkyMouse je hebt inderdaad het IQ als Bonnie St. Clair. Zijn we het ergens over eens.
maken we gewoon van de volgende 60quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
ooops vergeten nummertje aan te passen moet # 58 zijn
nee had lapoquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
maken we gewoon van de volgende 60
Gaat een latertje worden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:42 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga echt voor m'n allerlaatste pakkie peuken nu hoor
ga nou niet over spelling lopen zeiken, dat doet hij toch ook niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... weet niet eens mijn naam juist te spellen
k steek mn derde laaste peuk op ach er zal ook nog wel een 4e volgen ben ik bang. of nietquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ga nou niet over spelling lopen zeiken, dat doet hij toch ook niet?
in de op gezet... volgende moet 59 zijn beetje laat om in de FB een TT0=nummertje te laten wijzigenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
maken we gewoon van de volgende 60
denk het wel, ventje ligt hier netjes onder de tafel met me mee te lachen, worden meestal de leukste nachten hèquote:
Je smiley's kloppen van geen kant. Volledig uit context en misplaatst! Taalkundig ben je een n00b!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je smiley's kloppen van geen kant. Volledig uit context en misplaatst! Taalkundig ben je een n00b!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je smiley's kloppen van geen kant. Volledig uit context en misplaatst! Taalkundig ben je een n00b!
preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk het wel, ventje ligt hier netjes onder de tafel met me mee te lachen, worden meestal de leukste nachten hè![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |