Nee die is niksquote:
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:40 schreef Driepink het volgende:
waar is myraela dan?
ik verwacht pics van der kut enzo
Dan kan ze met mij meequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
anders rij je niet mee naar huppel hoor !
Okay, dan rijd ik met John mee. He Johnieponnie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
anders rij je niet mee naar huppel hoor !
Nee gek, mono en klono enzo moeten ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
dn ga ik met de treinkan ik tenminste vollop zuipen
ohjaquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee gek, mono en klono enzo moeten ook.
Ja hoor Mirne, dat mag, mag je ook met de pook spelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan rijd ik met John mee. He Johnieponnie?
Nee jongen. Vraag huppel maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohja![]()
he maar he maar
tieten or gtfoiedereen vind dat een goed plan
Nee sorryquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij wilt ook myraela der tieten zien ?
die waren toch alleen maar op 1 april verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
heeft huppel ook die bierpads besteld voor de senseo?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die waren toch alleen maar op 1 april verkrijgbaar?
okquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ik ben best wel dronken nu en sta ni in de kroeg gr te SV
Je hebt koffiedik, koffiedun, koffie verkeerd en koffiegeil.quote:
Heb jij ook de extra geboden aan de muur hangen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
mijn vader heeft de 12 geboden van de koffie
we hebben ze wel ooit opgeschrevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij ook de extra geboden aan de muur hangen?
Van Morel Orel?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we hebben ze wel ooit opgeschreven
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:55 schreef Driepink het volgende:
geile kippentering!
ik ga slapen!
weltrusten!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Whahaha
Weltrusten iedereen, bedankt voor een geweldige uitzendingEn geweldige afsluiting
Slaap lekker huppeltjequote:
Denk het wel, het is van Jiskefet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat nummer, is dat te vinden op Youtube?
moet er wel inquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben niet zeker. Gesmoorde Kreet is de titel.
quote:
Trusten drankjequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:03 schreef _Fanta het volgende:
ik ga ook weer afscheid van jullie nemen, trusten allemaal
Zo jij hebt genoeg op, of niet soms?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Halloon
Kom net uit ek koreg vasndaag dus iuk luister ook weer mee
Best wel,. ben best wel dronkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zo jij hebt genoeg op, of niet soms?
Spaghettiiiiiiquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Halloon
Kom net uit ek koreg vasndaag dus iuk luister ook weer mee
En nu?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Best wel,. ben best wel dronken
jetzt fixedquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
De radio is kapoet.
Nu ga ik mijn nest in.
Luister ik zo wel even verder, heb nu even een ander nummer opgezet.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ben de terl kwtijgtgeraakt ;')
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
ik ben al op skypequote:
Ik heb 3 wijntjes opquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
ja hoorquote:
verschillend, groetjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:29 schreef HappyBob het volgende:
Wat voor muziek draaien jullie? Groetjes.
muziek voor jou groetjensquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:29 schreef HappyBob het volgende:
Naatje draait , groetjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:29 schreef HappyBob het volgende:
Om 3u goeden. Groetjens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:29 schreef HappyBob het volgende:
vind je dit geen goede non-gitaarliedjes (deze dan weer niet, maar die daarvoor allemaal niet gitaar)quote:
Ja, die waren tofquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vind je dit geen goede non-gitaarliedjes (deze dan weer niet, maar die daarvoor allemaal niet gitaar)
haal die tik er is uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vind je dit geen goede non-gitaarliedjes (deze dan weer niet, maar die daarvoor allemaal niet gitaar)
Hele mooie muziekjensquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helaas, jammer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:32 schreef HappyBob het volgende:
Geen van deze reacties beantwoorden mijn vraag. Jammer.
Ja mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nu al. Kusjes
Ik ben verliefd op dit liedje
ik hoorde een tikquote:
luister je zelf welquote:
ik dacht dat de tik bij een ander iets zat, dat mn mic toch doorkwam ofzo... Maar als het in het liedje zit, dan is het niet zo'n probleem...quote:
Ja hequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind het echt een goeien show
ligt eraan om welke redenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:43 schreef Beach het volgende:
zouden jullie het raar vinden als ik in een rolstoel zit
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
en deze heb ik gewoon lang niet meer gehoord
Ik ben ook compleet neaar de klotequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:50 schreef Patje1987 het volgende:
Oohh jongens wij moeten zo draaien maar ben naar dd klote
Ga je het nog redden dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:50 schreef Patje1987 het volgende:
Oohh jongens wij moeten zo draaien maar ben naar dd klote
KLOONquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:01 schreef Goratj het volgende:
Ohhj jongens even kijken hoelang dit goed gaat, groetjes patje
hij zei groetjes patjequote:
nee kan niet. is kloonquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
i know, vrienden kunnen miss op elkaar account
yupquote:
Hamburgersquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:04 schreef Goratj het volgende:
We waren precies op tijd, net waren we hamburgers aan het bakken buiten.
mmmm lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:04 schreef Goratj het volgende:
We waren precies op tijd, net waren we hamburgers aan het bakken buiten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:20 schreef Viro het volgende:
Ben ik weer met mijn pc helemaal up-to-date
Wat er allemaal in 3 maanden wel niet kan bijkomen aan programma'squote:
Haha, je zou m'n bureau moeten zien zeg.quote:
Pics van je bureauquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, je zou m'n bureau moeten zien zeg.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef Ragboer het volgende:
WAKKER WORDEN STELLETJE ZWAKKELINGEN:
Ik wil rossen
Ik wil rammen
Ben lekker kaal
Dus hoef me haar niet te kammen
Ik wil rausen
Ik wil bausen
15000 wausen
Ik wil stampen
Ik wil hakken
Met in m'n zak wat om te slikken en te nakken
Yo fuck de politiek
Ik ga voor de muziek
En alles wat ik wil horen is Hardcore in m'n oren!
Momentje.quote:
quote:
hmm is toch nog niet zo heel erg? Je had het bij mij met kerst ns moeten zien, ik had geen plek meer vrij op mn bureau en tafelquote:
Dit was in mijn eentje, zonder voetbal, uitgaan en dergelijke. Vind het nogal wat om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hmm is toch nog niet zo heel erg? Je had het bij mij met kerst ns moeten zien, ik had geen plek meer vrij op mn bureau en tafel
Toen ik ze telde kwam ik op 78. Met 4 man
Als die grolsch halve liters zijn, dan is het zeker flink voor in je 1tje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dit was in mijn eentje, zonder voetbal, uitgaan en dergelijke. Vind het nogal wat om eerlijk te zijn.
Maar wel met eggs op de radio..quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dit was in mijn eentje, zonder voetbal, uitgaan en dergelijke. Vind het nogal wat om eerlijk te zijn.
supquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zelfs dan gaan de topics toch wel ietsje harder normaal hoor.
Heul niequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, zeg maar sorry tegen de zon he.
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
HAD JE ME NIET EVEN KUNNEN WAARSCHUWEN HUPPEL
met je metallica
Nu niet meerquote:
Ah.. Duidelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu niet meer![]()
Maar je kan aanvragen, moet je luisteren dan hoor je vanzelf de link. Die link aub niet posten op het forum
Wat een heldquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Politie achterstevoren ingehaald op A2
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah.. DuidelijkJammer dat ik geen superbus heb vanavond, dus geen stroom en internet enzo..
![]()
Vannacht snel naar huis racen om nog te kunnen luisteren van 1 tot half 5
1 april?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Ik rij daar ook elke dag, gisteren reed degene voor me een gigantische zwaan aan
Ik mocht de eerstvolgende tankstation bezoeken om het bloed en de veren van mijn auto te wassen!
Aaaaahwquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Ik rij daar ook elke dag, gisteren reed degene voor me een gigantische zwaan aan
Ik mocht de eerstvolgende tankstation bezoeken om het bloed en de veren van mijn auto te wassen!
quote:René van der Gijp gaat graag met mannen in discussie over voetbal, maar thuis bij zijn vrouw moet hij daar niet aan denken. Met vrouwen moet je in zijn geheel niet discussiëren, vindt de voetbalanalist. "Als man doe je er goed aan om vrouwen altijd gelijk te geven", aldus Van der Gijp.
Dat van die achteruitrijder schijnt wel een 1 april grap te zijn.quote:
Eigenlijk een retorische vraag, ik weet hoe ze klinkt, heb d'r een aantal keer gezienquote:
Ik vind meeuwen al een pokkezooi geven, en konijntjes.. Laat staan een zwaan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat van die achteruitrijder schijnt wel een 1 april grap te zijn.
Dat van die zwaan helaas niet
Die auto van degene voor me lag ook helemaal in puin.
En vannacht was ze op de skypequote:Op zaterdag 2 april 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk een retorische vraag, ik weet hoe ze klinkt, heb d'r een aantal keer gezien
Ik beloof niet meer te lachenquote:
Ben je niet wijs ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |