pas op dat je je douche niet kapotslaatquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:42 schreef STING het volgende:
Ok, ik zie het al weer, time to hit the shower
Zwart. Want witte leggings tekenen teveel en durf zelfs ik niet aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld nodig voor een bril
Dames: onder een zwart-wit gestreept jurkje: zwarte of witte legging aan?
Legging komt tot halverwege m'n kuit.
Geen legging. Wat heeft een rokje dan voor zin op rokjesdag!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld nodig voor een bril
Dames: onder een zwart-wit gestreept jurkje: zwarte of witte legging aan?
Legging komt tot halverwege m'n kuit.
Oneens. Witte legging is sexier, mits juist gecombineerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zwart. Want witte leggings tekenen teveel en durf zelfs ik niet aan.
Legging - Sexyquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Oneens. Witte legging is sexier, mits juist gecombineerd.
Jurkje komt tot m'n knie, dus echt tekenen kan het niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zwart. Want witte leggings tekenen teveel en durf zelfs ik niet aan.
Omdat het mogelijk te koud is, met 16 gradenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen legging. Wat heeft een rokje dan voor zin op rokjesdag!
Ik zou voor zwart gaan. Maar 95% van mijn kledingkast bestaat uit zwarte kleding.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jurkje komt tot m'n knie, dus echt tekenen kan het niet.
[..]
Omdat het mogelijk te koud is, met 16 graden
Legging is zo uit te trekken als het wel warm genoeg is
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Loop gewoon in je blote reet naar buiten, ken jou het schelen.
Nee, dat vind ik echt niet hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Legging - Sexy![]()
Een witte legging is gewoon lelijk.
Nou, dan vind jij van niet. Ik vind een legging in de zomer afbreuk doen aan de outfit. Draag ze zelf ook veel hoor, maar ik voel me niet sexy als ik mijn legging weer eens tot zowat onder mijn oksels moet ophijsen.quote:
Dat ben je wel hoor. Mannen houden van vrouwen die goed kunnen survivalen met hun kleding.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dan vind jij van niet. Ik vind een legging in de zomer afbreuk doen aan de outfit. Draag ze zelf ook veel hoor, maar ik voel me niet sexy als ik mijn legging weer eens tot zowat onder mijn oksels moet ophijsen.
Oh, ik krijg er ook nooit commentaar over, maar ik voel me soms net een huistuinenkeuken-catwoman als ik in mijn legging en hempje op zoek ga naar een rokje thuis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat ben je wel hoor. Mannen houden van vrouwen die goed kunnen survivalen met hun kleding.
We've all been therequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik krijg er ook nooit commentaar over, maar ik voel me soms net een huistuinenkeuken-catwoman als ik in mijn legging en hempje op zoek ga naar een rokje thuis.
Maar het is nog helemaal niet warm genoeg voor zonderlegging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dan vind jij van niet. Ik vind een legging in de zomer afbreuk doen aan de outfit. Draag ze zelf ook veel hoor, maar ik voel me niet sexy als ik mijn legging weer eens tot zowat onder mijn oksels moet ophijsen.
Nee, daarom doe ik vandaag ook nog maar gewoon een broek aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar het is nog helemaal niet warm genoeg voor zonderlegging.
Ik heb geen eens leggings. En ben ook niet van plan om ze te dragen. Als het te koud is dan gaat er een panty onder of anders trek ik wel een broek aan tot het warm genoeg is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat ben je wel hoor. Mannen houden van vrouwen die goed kunnen survivalen met hun kleding.
Ik ook! Ik ook!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daarom doe ik vandaag ook nog maar gewoon een broek aan.
Ik ben idd ziek, heb je dat heul niet mee gekregen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, ben je ziekjes? dat je zoveel hier zit. Het is heerlijk weer, ga met Peuter voetballen of lekker buiten spelen!
Leggings zorgen ervoor dat ik mijn collectie minirokjes ook in de winter aan kan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen eens leggings. En ben ook niet van plan om ze te dragen. Als het te koud is dan gaat er een panty onder of anders trek ik wel een broek aan tot het warm genoeg is.
Of mijn kousen kunnen ook nog
Ik heb gister leggings gekregen voor de kleine. Eerst bedacht ik me wat moet ik daaaaar mee
En later dacht ik: Aaah voor onder een rokje.. Voor t kleintje kan t nog
10 dagen pas, maar ik dacht dat je aan de beterende hand was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben idd ziek, heb je dat heul niet mee gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |