Ben ik dus wakker hčquote:
Precies wat ik vanmorgen ook dacht...quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdomme wat heb ik een lekkere man hier naast me liggen
Whehequote:Op zaterdag 2 april 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Precies wat ik vanmorgen ook dacht...
bleek ik in de spiegel te kijken.
Leuk beest nav de foto.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wheheja, dat heb ik ook wel eens..
Vandaag op vrouwenjacht met deze jongen
[ afbeelding ]
Zet je platen eens recht!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt mijn vloer wel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Redelijkquote:
Haha jij wil ook echt onderscheid maken tussen platen "van de bovenste plank" en eronder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De bovenste plank, alle goede platen, die staan recht!
Ik ga nu mijn best doen om me ook zo te voelen vandaag!quote:
daar! Shoppen met mannenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
Ook mooi trouwens. Ga ik met 2 mannen shoppen vandaag, komt er één echt op een onchristelijk tijdstip al naar Utrecht, en de ander moet eerst nog even gebruik maken van mijn douche.
Waar gaat dit fout?
Rokjesdag? Baggybroekmethemdjesdagquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
RedelijkAlleen jammer van dat smsje om 3 uur en dat ik al voor 8 uur wakker was
Maar!!! ZonWarm
Rokjesdag
Slippertjesdag!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Rokjesdag? Baggybroekmethemdjesdag
Met wie ga jij een slippertje hebben dan vandaag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Slippertjesdag!
Kijk-mij-eens-mooi-zijn-ik-kan-de-wereld-aan-dag.
Ik weet trouwens niet wat jij onchristelijk vindt, maar dat iemand nog gebruik moet maken van je douche is wel - uh - apart te noemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
Ook mooi trouwens. Ga ik met 2 mannen shoppen vandaag, komt er één echt op een onchristelijk tijdstip al naar Utrecht, en de ander moet eerst nog even gebruik maken van mijn douche.
Waar gaat dit fout?
Met niemand, gok ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met wie ga jij een slippertje hebben dan vandaag?
Ik denk dat ik ze maar afbel danquote:
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is gewoon WIN-KE-LEN.
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Rokjesdag? Baggybroekmethemdjesdag
Dat laatste wil ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Slippertjesdag!
Kijk-mij-eens-mooi-zijn-ik-kan-de-wereld-aan-dag.
Word jij wakker van sms'jes die je ontvangt in de nacht?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
RedelijkAlleen jammer van dat smsje om 3 uur en dat ik al voor 8 uur wakker was
Maar!!! ZonWarm
Rokjesdag
Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Volgens mij zou ik nu depressief in bed moeten liggen huilen, maar ik voel me zķ krachtig.quote:
Ik wil echt een keer bij jou ontbijten. Lees dat nou!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
I feeeeeeeeeeeeeeeel sexy!en dat met zo een hond..
Damn, dit gaat een topdag worden! Nu eerst eitje, afbakbroodjes en een verse jus!
16.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach mensen het is ook gewoon een veel te mooie dag vandaag om te treuren, guess what hier wordt het geoon 25 gradenbij jullie misschien 22 ofzo
Oh das dan rotquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is nu 12 graden. 16 is het verwachte maximum.
Vind je het een beetje leuk in Mt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh das dan rothier gaat t echt wel heerlijk worden, zuid-limburg ftw
vanavond 80's 90's party, krijg je morgen ontbijt.. En!!! we kunnen de hond samen uitlatenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer bij jou ontbijten. Lees dat nou!
Vreemd genoeg vind ik Zuid-Limburg zo leuk niet meer de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh das dan rothier gaat t echt wel heerlijk worden, zuid-limburg ftw
Dat klinkt wel heel ergquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanavond 80's 90's party, krijg je morgen ontbijt.. En!!! we kunnen de hond samen uitlatenen met zijn 3en mooi wezen dan
what has been seen cannot be unseenquote:
Mieperd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
what has been seen cannot be unseen
Dat doe ik je dus niet aan
Is dat in de Winkel?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanavond 80's 90's party, krijg je morgen ontbijt.. En!!! we kunnen de hond samen uitlatenen met zijn 3en mooi wezen dan
Ben je levensmoe?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
Net besloten zometeen met een vriendinnetje naar Artis te gaan
Je was okay.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
Net besloten zometeen met een vriendinnetje naar Artis te gaan
Oke! Ik heb op zich wel zin in een feestje.quote:
Ja. Terwijl ik voor het eerst in een week goed sliepquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Word jij wakker van sms'jes die je ontvangt in de nacht?
tuurlijk niet...mal wijfquote:
Het is een van de slechtste dierentuinen van NL.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
Nou zeg... wat is er zo verkeerd aan Artis?
de laatste letterquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo'n leuke dierentuin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
Houden zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Volgens mij zou ik nu depressief in bed moeten liggen huilen, maar ik voel me zķ krachtig.
Helemaal nietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ok, maar het is de enige hier in de buurt en ik wil gewoon lekker even eruit en naar buiten en mn vriendin opvrolijken. Dus Artis moet maar even voldoen
Leef bij de dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zal nog wel een klap komen. Dat lijkt me onvermijdelijk.
gewoon keihard terugslaan schatquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zal nog wel een klap komen. Dat lijkt me onvermijdelijk.
ergens..quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon heeft een grondige hekel aan Artis. Ik doe daar niemand een plezier mee.
Met gemak.quote:
Ransapen...zitten die ook in Artis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |