Ben ik dus wakker hèquote:
Precies wat ik vanmorgen ook dacht...quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdomme wat heb ik een lekkere man hier naast me liggen
Whehequote:Op zaterdag 2 april 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Precies wat ik vanmorgen ook dacht...
bleek ik in de spiegel te kijken.
Leuk beest nav de foto.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wheheja, dat heb ik ook wel eens..
Vandaag op vrouwenjacht met deze jongen
[ afbeelding ]
Zet je platen eens recht!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt mijn vloer wel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Redelijkquote:
Haha jij wil ook echt onderscheid maken tussen platen "van de bovenste plank" en eronder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De bovenste plank, alle goede platen, die staan recht!
Ik ga nu mijn best doen om me ook zo te voelen vandaag!quote:
daar! Shoppen met mannenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
Ook mooi trouwens. Ga ik met 2 mannen shoppen vandaag, komt er één echt op een onchristelijk tijdstip al naar Utrecht, en de ander moet eerst nog even gebruik maken van mijn douche.
Waar gaat dit fout?
Rokjesdag? Baggybroekmethemdjesdagquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
RedelijkAlleen jammer van dat smsje om 3 uur en dat ik al voor 8 uur wakker was
Maar!!! ZonWarm
Rokjesdag
Slippertjesdag!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Rokjesdag? Baggybroekmethemdjesdag
Met wie ga jij een slippertje hebben dan vandaag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Slippertjesdag!
Kijk-mij-eens-mooi-zijn-ik-kan-de-wereld-aan-dag.
Ik weet trouwens niet wat jij onchristelijk vindt, maar dat iemand nog gebruik moet maken van je douche is wel - uh - apart te noemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
Ook mooi trouwens. Ga ik met 2 mannen shoppen vandaag, komt er één echt op een onchristelijk tijdstip al naar Utrecht, en de ander moet eerst nog even gebruik maken van mijn douche.
Waar gaat dit fout?
Met niemand, gok ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met wie ga jij een slippertje hebben dan vandaag?
Ik denk dat ik ze maar afbel danquote:
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is gewoon WIN-KE-LEN.
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Rokjesdag? Baggybroekmethemdjesdag
Dat laatste wil ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Slippertjesdag!
Kijk-mij-eens-mooi-zijn-ik-kan-de-wereld-aan-dag.
Word jij wakker van sms'jes die je ontvangt in de nacht?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
RedelijkAlleen jammer van dat smsje om 3 uur en dat ik al voor 8 uur wakker was
Maar!!! ZonWarm
Rokjesdag
Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Volgens mij zou ik nu depressief in bed moeten liggen huilen, maar ik voel me zó krachtig.quote:
Ik wil echt een keer bij jou ontbijten. Lees dat nou!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
I feeeeeeeeeeeeeeeel sexy!en dat met zo een hond..
Damn, dit gaat een topdag worden! Nu eerst eitje, afbakbroodjes en een verse jus!
16.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach mensen het is ook gewoon een veel te mooie dag vandaag om te treuren, guess what hier wordt het geoon 25 gradenbij jullie misschien 22 ofzo
Oh das dan rotquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is nu 12 graden. 16 is het verwachte maximum.
Vind je het een beetje leuk in Mt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh das dan rothier gaat t echt wel heerlijk worden, zuid-limburg ftw
vanavond 80's 90's party, krijg je morgen ontbijt.. En!!! we kunnen de hond samen uitlatenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer bij jou ontbijten. Lees dat nou!
Vreemd genoeg vind ik Zuid-Limburg zo leuk niet meer de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh das dan rothier gaat t echt wel heerlijk worden, zuid-limburg ftw
Dat klinkt wel heel ergquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanavond 80's 90's party, krijg je morgen ontbijt.. En!!! we kunnen de hond samen uitlatenen met zijn 3en mooi wezen dan
what has been seen cannot be unseenquote:
Mieperd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
what has been seen cannot be unseen
Dat doe ik je dus niet aan
Is dat in de Winkel?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanavond 80's 90's party, krijg je morgen ontbijt.. En!!! we kunnen de hond samen uitlatenen met zijn 3en mooi wezen dan
Ben je levensmoe?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
Net besloten zometeen met een vriendinnetje naar Artis te gaan
Je was okay.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
Net besloten zometeen met een vriendinnetje naar Artis te gaan
Oke! Ik heb op zich wel zin in een feestje.quote:
Ja. Terwijl ik voor het eerst in een week goed sliepquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Word jij wakker van sms'jes die je ontvangt in de nacht?
tuurlijk niet...mal wijfquote:
Het is een van de slechtste dierentuinen van NL.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
Nou zeg... wat is er zo verkeerd aan Artis?
de laatste letterquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo'n leuke dierentuin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
Houden zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Volgens mij zou ik nu depressief in bed moeten liggen huilen, maar ik voel me zó krachtig.
Helemaal nietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ok, maar het is de enige hier in de buurt en ik wil gewoon lekker even eruit en naar buiten en mn vriendin opvrolijken. Dus Artis moet maar even voldoen
Leef bij de dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zal nog wel een klap komen. Dat lijkt me onvermijdelijk.
gewoon keihard terugslaan schatquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zal nog wel een klap komen. Dat lijkt me onvermijdelijk.
ergens..quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon heeft een grondige hekel aan Artis. Ik doe daar niemand een plezier mee.
Met gemak.quote:
Ransapen...zitten die ook in Artis?quote:
Ik heb nu een blikje RedBull als ontbijt, ik begrijp je WT.quote:
ik heb serieus al whisky opquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nu een blikje RedBull als ontbijt, ik begrijp je WT.
Getver, RedBull als ontbijt. Of eigenlijk dat spul überhaupt. Maar toch heb ik er wel waardering voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nu een blikje RedBull als ontbijt, ik begrijp je WT.
Ik weet geen leuke parken behalve het twiske en dat is niet leuk genoegquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je nou in een leuk park ging hangen wilde ik wel mee. Maar dat doe je niet.
Strand it is! Hond moet rond rennenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je nou in een leuk park ging hangen wilde ik wel mee. Maar dat doe je niet.
Sinds wanneer heb jij een hond?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Strand it is! Hond moet rond rennen
Waarom doe je dat morgen niet, als ik géén bezoek krijg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Strand it is! Hond moet rond rennen
Het Twiske, jeugdsentimentquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet geen leuke parken behalve het twiske en dat is niet leuk genoeg
Ik weets...2 dagen door A'dam centrum gelopen...wat een kutbaan heb ikquote:
Sinds vanochtend en morgen is ie weer weg. Heb een leenhond dit weekend, en vet mooi dat ie is! Foto staat even terug!quote:
Vondelpark?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet geen leuke parken behalve het twiske en dat is niet leuk genoeg
Morgen ook!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom doe je dat morgen niet, als ik géén bezoek krijg?
Ik wil OOK een leenhondquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sinds vanochtend en morgen is ie weer weg. Heb een leenhond dit weekend, en vet mooi dat ie is! Foto staat even terug!Ik ben gay, want ik ben verliefd op dat beest!
das eind vd dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je ging daten enzo morgen?
Kleedje mee en chippies en wijn. Voetbal voor Peuter. En maar hangen daar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
Lekker bier drinken in het park.
Of goedkope rode wijn uit kartonnen bekertjes.
Ik was ook van plan naar 't strand te gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
das eind vd dagBen er iig nu vandoor.. douchen en naar het strand
wat een weer..
Dat is leven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Kleedje mee en chippies en wijn. Voetbal voor Peuter. En maar hangen daar.
Have fun!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
das eind vd dagBen er iig nu vandoor.. douchen en naar het strand
wat een weer..
Heb je nog kunnen slapen vannacht of was het huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Volgens mij zou ik nu depressief in bed moeten liggen huilen, maar ik voel me zó krachtig.
Ik heb vrij goed geslapen, dank je! En jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen slapen vannacht of was het huilen met de pet op.
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben er van tussen![]()
Fijne dag allemaal
Ik slaap altijd als een blok.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb vrij goed geslapen, dank je! En jij?
Laat hem eens los bij wat kinderen vandaag, om uit te testen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh en L-E... het gaat helemaal niet om samen naar het park te gaan, we weten niet hoe hij reageert met kids.. dus dat is wat onverstandig. Hij is wel vet lief, maar ook bij kids????
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwitserse_witte_herder volgens wiki wel
Veel plezier in Artis!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben er van tussen![]()
Fijne dag allemaal
ik heb er geen gezien toen ik vanmorgen door het centrum liepquote:
Dan was je te vroeg denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er geen gezien toen ik vanmorgen door het centrum liep
Nu houd ik helemaal niet van honden, maar dat vind ik toch wel een erg mooie hond!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh en L-E... het gaat helemaal niet om samen naar het park te gaan, we weten niet hoe hij reageert met kids.. dus dat is wat onverstandig. Hij is wel vet lief, maar ook bij kids????
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwitserse_witte_herder volgens wiki wel
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Yuki het volgende:
PotverHet topje dat ik aan wilde ligt nog bij m'n ouders
Nu heb ik kledingcrisis
Je hebt PM.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waar, als ik vragen mag, gaat al dat tobben over.
vrouwenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Yuki het volgende:
Nu heb ik kledingcrisis
Nieuwe kopen vandaag!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Yuki het volgende:
Nu heb ik kledingcrisis
Ik heb mijn geld nodig voor een brilquote:
Wat voor schoenen doe je aan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld nodig voor een bril
Dames: onder een zwart-wit gestreept jurkje: zwarte of witte legging aan?
Legging komt tot halverwege m'n kuit.
pas op dat je je douche niet kapotslaatquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:42 schreef STING het volgende:
Ok, ik zie het al weer, time to hit the shower
Zwart. Want witte leggings tekenen teveel en durf zelfs ik niet aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen legging. Wat heeft een rokje dan voor zin op rokjesdag!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oneens. Witte legging is sexier, mits juist gecombineerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zwart. Want witte leggings tekenen teveel en durf zelfs ik niet aan.
Legging - Sexyquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Oneens. Witte legging is sexier, mits juist gecombineerd.
Jurkje komt tot m'n knie, dus echt tekenen kan het niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zwart. Want witte leggings tekenen teveel en durf zelfs ik niet aan.
Omdat het mogelijk te koud is, met 16 gradenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen legging. Wat heeft een rokje dan voor zin op rokjesdag!
Ik zou voor zwart gaan. Maar 95% van mijn kledingkast bestaat uit zwarte kleding.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jurkje komt tot m'n knie, dus echt tekenen kan het niet.
[..]
Omdat het mogelijk te koud is, met 16 graden
Legging is zo uit te trekken als het wel warm genoeg is
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Loop gewoon in je blote reet naar buiten, ken jou het schelen.
Nee, dat vind ik echt niet hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Legging - Sexy![]()
Een witte legging is gewoon lelijk.
Nou, dan vind jij van niet. Ik vind een legging in de zomer afbreuk doen aan de outfit. Draag ze zelf ook veel hoor, maar ik voel me niet sexy als ik mijn legging weer eens tot zowat onder mijn oksels moet ophijsen.quote:
Dat ben je wel hoor. Mannen houden van vrouwen die goed kunnen survivalen met hun kleding.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dan vind jij van niet. Ik vind een legging in de zomer afbreuk doen aan de outfit. Draag ze zelf ook veel hoor, maar ik voel me niet sexy als ik mijn legging weer eens tot zowat onder mijn oksels moet ophijsen.
Oh, ik krijg er ook nooit commentaar over, maar ik voel me soms net een huistuinenkeuken-catwoman als ik in mijn legging en hempje op zoek ga naar een rokje thuis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat ben je wel hoor. Mannen houden van vrouwen die goed kunnen survivalen met hun kleding.
We've all been therequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik krijg er ook nooit commentaar over, maar ik voel me soms net een huistuinenkeuken-catwoman als ik in mijn legging en hempje op zoek ga naar een rokje thuis.
Maar het is nog helemaal niet warm genoeg voor zonderlegging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dan vind jij van niet. Ik vind een legging in de zomer afbreuk doen aan de outfit. Draag ze zelf ook veel hoor, maar ik voel me niet sexy als ik mijn legging weer eens tot zowat onder mijn oksels moet ophijsen.
Nee, daarom doe ik vandaag ook nog maar gewoon een broek aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar het is nog helemaal niet warm genoeg voor zonderlegging.
Ik heb geen eens leggings. En ben ook niet van plan om ze te dragen. Als het te koud is dan gaat er een panty onder of anders trek ik wel een broek aan tot het warm genoeg is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat ben je wel hoor. Mannen houden van vrouwen die goed kunnen survivalen met hun kleding.
Ik ook! Ik ook!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, daarom doe ik vandaag ook nog maar gewoon een broek aan.
Ik ben idd ziek, heb je dat heul niet mee gekregen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, ben je ziekjes? dat je zoveel hier zit. Het is heerlijk weer, ga met Peuter voetballen of lekker buiten spelen!
Leggings zorgen ervoor dat ik mijn collectie minirokjes ook in de winter aan kan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen eens leggings. En ben ook niet van plan om ze te dragen. Als het te koud is dan gaat er een panty onder of anders trek ik wel een broek aan tot het warm genoeg is.
Of mijn kousen kunnen ook nog
Ik heb gister leggings gekregen voor de kleine. Eerst bedacht ik me wat moet ik daaaaar mee
En later dacht ik: Aaah voor onder een rokje.. Voor t kleintje kan t nog
10 dagen pas, maar ik dacht dat je aan de beterende hand was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben idd ziek, heb je dat heul niet mee gekregen?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
10 dagen pas, maar ik dacht dat je aan de beterende hand was.
Oi, ik zie al waar het mis ging.. Ik dacht..
Owh maar dan doe ik een wat dikkere panty aan in de winterquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leggings zorgen ervoor dat ik mijn collectie minirokjes ook in de winter aan kan.
Een panty zit kut, dat snijdt en tekent teveel. Dan heb ik ineens vetrollen.
Terecht wel, daar kan je ook prima niets doen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben idd aan de beterende hand, maar ik mag niets doen van de dokter. Maar ik ga vanmiddag dus mooi wel met Peuter en mijn bezoek naar het strand ofzo hoor.
Ik heb dan van die kwabjes boven mijn kont en dat vind ik zo'n horror dat ik dus nooit panty's draag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh maar dan doe ik een wat dikkere panty aan in de winter
En vetrollen.. Mja die heb ik toch wel
Mja dat heb ik dan weer niet. Maar misschien trek ik ze wel achterlijk hoog op of zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dan van die kwabjes boven mijn kont en dat vind ik zo'n horror dat ik dus nooit panty's draag.
Gelukkig letten mannen daar niet op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dan van die kwabjes boven mijn kont en dat vind ik zo'n horror dat ik dus nooit panty's draag.
Duh anders zijn het homo's!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gelukkig letten mannen daar niet op.
Ja he? Jij stuurt straks die hond even op wat kinderen af he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Terecht wel, daar kan je ook prima niets doen!
Uiteraard!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja he? Jij stuurt straks die hond even op wat kinderen af he?
Uuuhhh... in de zomer wakker worden en dan idd zweet tussen je tieten omdat het zo warm is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij ook altijd zo zweten tussen je borsten als het boven de 20 graden is buiten?
Ik zal er eerst een paar kweken and I'll let you knowquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij ook altijd zo zweten tussen je borsten als het boven de 20 graden is buiten?
Was het maar zo mooi.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Zweetdruppeltjes, zachtjes naar beneden rollend tussen 2 tieten.
AWWWWWWW YEAAAHHHHHHHHHHHHH
en opwindend. Ben wel blij dat ik er niet mee hoef rond te zeulen. Rennen lijkt me helemaal een ramp als het zaakje begint de deinen enzo (uit fase natuurlijk).quote:
Ik nie. Zal me een worst wezen. Als ik het leuk vind is dat genoegquote:
Daar heb je nou een sportbh voor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
en opwindend. Ben wel blij dat ik er niet mee hoef rond te zeulen. Rennen lijkt me helemaal een ramp al het zaakje begint de deinen enzo (uit fase natuurlijk).
Daar bestaan dus bh's voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
en opwindend. Ben wel blij dat ik er niet mee hoef rond te zeulen. Rennen lijkt me helemaal een ramp al het zaakje begint de deinen.
Vrouwen hebben volgens mij veel minder de behoefte om sexy te zijn tijdens het sportenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar die zijn natuurlijk weer niet echt sexy.
Sexy hardlopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Eg wel !quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij ziet er dus gewoon altijd sexy uit?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Kluts het volgende:
Ik sport gewoon niet, heb je dat probleem ook niet.
Ik straks wel weer. Die snoepjes, chocolaatjes, truffels en fastfood moet er weer vanaf hequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Kluts het volgende:
Nooit naar vrouwentennis of damenshockey gekeken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwen hebben volgens mij veel minder de behoefte om sexy te zijn tijdens het sporten
En bij de ''sport'' die je wel doet heb je geen BH aan, whoooooooooaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Kluts het volgende:
Dat. Ik behoud mijn goddelijke figuur gewoon door af en toe een buikgriep die twee weken duurt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Kluts het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En bij de ''sport'' die je wel doet heb je geen BH aan, whoooooooooaaaaaaaaaaaaaa.
Daar is het onderdeel van de psychological warfare en ook PRquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nooit naar vrouwentennis of damenshockey gekeken?
Ik altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Jij ziet er dus gewoon altijd sexy uit?
Ik heb nog nooit een vrouw sexy zien hardlopen. Als vrouwen gaan rennen, bv om de bus te halen, heb ik altijd een beetje medelijden met ze.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Sexy hardlopenJA! En dan maken "wij" ons te druk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw sexy zien hardlopen. Als vrouwen gaan rennen, bv om de bus te halen, heb ik altijd een beetje medelijden met ze.
Als je alleen de voorgevel in beeld brengt valt het nog mee. Maar meestal gaat het hele lichaam schokken en strompelen ze op moeilijke schoenen voort.quote:
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je alleen de voorgevel in beeld brengt valt het nog mee. Maar meestal gaat het hele lichaam schokken en strompelen ze op moeilijke schoenen voort.
Wel zielig. Het lijden van de vrouw wordt meestal voor ons verborgen gehouden en zelf kunnen we het niet bedenken. Krijg je wel genoeg aandacht en beschuitjes en thee op bed.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat. Ik behoud mijn goddelijke figuur gewoon door af en toe een buikgriep die twee weken duurt.
Als het goed meebouncet zal het 90 graden uit fase stuiteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
en opwindend. Ben wel blij dat ik er niet mee hoef rond te zeulen. Rennen lijkt me helemaal een ramp al het zaakje begint de deinen enzo (uit fase natuurlijk).
Heb helaas nu geen zon op mijn balkonnetje staan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:53 schreef Q. het volgende:
Het is lekker, hier op het balkon. Alleen beetje harde wind, dat had wel wat minder gemogen.
Hahaha de ware aard? Is dat poetsen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit weer brengt de ware aard van de mensheid naar boven.
Zo ben ik! Net kaartjes gekocht voor the wombats in paradiso. Je zal je er maar mee bezig moeten houden vanuit phuket.quote:
Oehh!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Het was een croissantje met erwtensoep
Dat snap ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oehh!!!!!het kwijl druipt al uit mijn mond
Het gaat wel goed met me. Sinds ik eindelijk af ben van de risperdal en andere anti-psychotica heb, kan ik veel meer doen op een dag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hoe ist met jou?
Ook zo van het weer aan het genieten? Ik krijg er poetsdrang van!
Dat is heel goed nieuws zeg!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met me. Sinds ik eindelijk af ben van de risperdal en andere anti-psychotica heb, kan ik veel meer doen op een dag.
En hoe is het daar? Still in Love?
Superquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws zeg!!Trots op je!!!!!
Hier gaat ook alles goed hoor, ben al een paar maanden van mijn anti-depressiva af, 5kg afgevallen, rook bijna niet meer en nog steeds helemaal in love
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oehh!!!!!het kwijl druipt al uit mijn mond
aan kwijlen?quote:
Nicequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws zeg!!Trots op je!!!!!
Hier gaat ook alles goed hoor, ben al een paar maanden van mijn anti-depressiva af, 5kg afgevallen, rook bijna niet meer en nog steeds helemaal in love
Oh leuk! Ga ik ook even naar kijken, dank voor de tip.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik! Net kaartjes gekocht voor the wombats in paradiso. Je zal je er maar mee bezig moeten houden vanuit phuket.
bij +20 graden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja vind je het gek?! De gedachte aan erwtensoep..
Wat een zwaar leven heb je toch.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik! Net kaartjes gekocht voor the wombats in paradiso. Je zal je er maar mee bezig moeten houden vanuit phuket.
Ga je ook nog naar PinkPop dit jaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch.
Ik ga weer naar Arcade Fire.
Nee, wel naar Lowlands denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar PinkPop dit jaar?
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is toch altijd lekker? Net als stampot in de zomer, kan ook erg lekker zijn.
Elbow komt. Dat is dan ook het enige toffe.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nog beter! Ik ga dit jaar ook niet naar PinkPop, vond de line-up maar niks.
Mwah.. Thirty Seconds To Mars is leuker..quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Elbow komt. Dat is dan ook het enige toffe.
KoL, Tim Knolquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Elbow komt. Dat is dan ook het enige toffe.
Heul niet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. Thirty Seconds To Mars is leuker..
deden die hun naam maar eer aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. Thirty Seconds To Mars is leuker..
ja het is gebruikelijk dat je reactie krijgt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef krengetje het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat je reactie krijgt van een sollicitatie per post of per mail?
Hoe heb je het opgestuurd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef krengetje het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat je reactie krijgt van een sollicitatie per post of per mail?
Ik ga dit jaar ook maar eens m'n balkon in gebruik nemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:15 schreef Q. het volgende:
Zo, matras naar mn balkon gesleept, in de zon uit de wind nu. Goddelijk.
het is toch ook gewoon kutmuziekquote:
Per mail. Van een organisatie heb ik eerst per mail een reactie gehad en daarna nog eens per post. Ben nu aan het wachten op de reactie van een andere organisatie.quote:
Foo Fighters vind ik de moeite waard.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
KoL, Tim Knol, Foo Fighters, kaiser chiefs
Best tof toch
Per mail kan beide wel. Ik zou het alleen ongebruikelijk vinden als je per post zou versturen en per mail zou ontvangen. Digitaal kan beide.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
Per mail. Van een organisatie heb ik eerst per mail een reactie gehad en daarna nog eens per post. Ben nu aan het wachten op de reactie van een andere organisatie.
Mn balkon is eigenlijk niet groot genoeg om heel veel mee te doen, in de winter is het vooral een plek om mn afval te dumpen (we hebben geen containers hier, erg handig, 1x per week moet je de vuilniszakken aan de weg zetten, vergeet ik natuurlijk altijdquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook maar eens m'n balkon in gebruik nemen.
Schoonmaken, tafel, stoelen, nieuwe laptop kopen
Hmzz.. nog maar even afwachten dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per mail kan beide wel. Ik zou het alleen ongebruikelijk vinden als je per post zou versturen en per mail zou ontvangen. Digitaal kan beide.
Zijn zeker tof. De staat ook.quote:
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt op Pinkpop maar dat kwam vooral doordat we met een grote gezellige groep waren, het festival zelf vind ik sfeerloos.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn zeker tof. De staat ook.
Ik vond het best een sterke line-up voor Pinkpop maar het PP is de afgelopen jaren een makkelijk doelwit om op te zeiken.
En dat heeft dan weer minder met de line up te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt op Pinkpop maar dat kwam vooral doordat we met een grote gezellige groep waren, het festival zelf vind ik sfeerloos.
Vorig jaar was de eerste keer dat ik daar was, en dan woonde ik er vroeger ook nog op 10 minuten lopen vanafquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt op Pinkpop maar dat kwam vooral doordat we met een grote gezellige groep waren, het festival zelf vind ik sfeerloos.
Naar een festival ga ik voornamelijk voor de sfeer, voor de optredens ga ik liever naar individuele concerten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer minder met de line up te maken.
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar een festival ga ik voornamelijk voor de sfeer, voor de optredens ga ik liever naar individuele concerten.
Oeh, nice, wil ik ook nog altijd een keer naar toe.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.
Ik wil volgend jaar naar Glastonburry.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44600146
Nieuwe album op de luisterpaal
Samen met Godt gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, nice, wil ik ook nog altijd een keer naar toe.
Ik wil ook een tipi nemen danquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, nice, wil ik ook nog altijd een keer naar toe.
Dat had ik ook met de wedstrijd PSV-Steaua Boekarest in 1989. Die wedstrijd keek ik iedere woensdagmiddag terug. Tot ergernis van mijn broer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
Als ik aan Glastonbury denk, denk ik aan een weergaloos optreden daar van Radiohead het jaar nadat OK Computer was uitgekomen. Ik had het opgenomen (met een videorecorder) en zes keer per dag bekeek ik het. Drie jaar lang. Zo mooi.
Radiohead.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
Als ik aan Glastonbury denk, denk ik aan een weergaloos optreden daar van Radiohead het jaar nadat OK Computer was uitgekomen. Ik had het opgenomen (met een videorecorder) en zes keer per dag bekeek ik het. Drie jaar lang. Zo mooi.
Die muziek brengt je in een bepaalde mood. Heb je geen XTC meer nodig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Radiohead.
Hun concert wat ik een paar weken voor de release van Kid A in het Goffertpark zag is nog altijd één van de allerbeste concerten die ik ooit heb gezien, zo geweldig, zo'n heerlijke sfeer.!
Pics!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had toen nog haar op mn hoofd. Daar verstopte ik me achter.
Dat is denk ik ook wel als je midden in het publiek staat bij zoiets. Ben afgelopen maandag naar een concert geweest van 1 van mijn favoriete bands en dat gevoel wat je hebt, is gewoon onbeschrijfelijk mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Die muziek brengt je in een bepaalde mood. Heb je geen XTC meer nodig.
Kort, zie je niet zitten he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:42 schreef krengetje het volgende:
grmbl.. ik wil ook eens een compleet ander kapsel..
Ik zou je graag willen hebben, maar heb van kapsels enzo geen verstand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee klopt, kan mijn lange lokken niet missen, maar wil echt graag eens iets anders.
Ik kan me nog zo levendig herinneren dat ze Idioteque speelden, de eerste keer dat ik hem hoorde was daar. Zo geweldig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Die muziek brengt je in een bepaalde mood. Heb je geen XTC meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |