dan had ik me daarin vergist, ik dacht dat je bijna klaar wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef Oognip het volgende:
Ik ben niet klaar met mijn stage, ik ben vandaag vrij en op dit moment bij mijn vader.
Dat staat er een beetje bot, sorryquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan had ik me daarin vergist, ik dacht dat je bijna klaar was
zie je, was er toch nog iets een beetje blijven hangenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat staat er een beetje bot, sorry
ik moet maandag t/m donderdag nog stage Yns en daarna klaar
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je, was er toch nog iets een beetje blijven hangen
Dat doe ik nog altijd, I loooooooooove bordspelletjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef Ynske het volgende:
Ken je dat nog van vroeger, heerlijk spelletjes zitten spelen op een avond.
lang niet meer gedaan, maar wat is dat eigenlijk nog altijd leuk, wat lekkers erbij, wat te drinken en gewoon een bordspelletje spelen, lachen en lol hebben
* stopt mens erger je niet terug in de kast en pakt monopoly ofzo...quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef Ynske het volgende:
Ken je dat nog van vroeger, heerlijk spelletjes zitten spelen op een avond.
lang niet meer gedaan, maar wat is dat eigenlijk nog altijd leuk, wat lekkers erbij, wat te drinken en gewoon een bordspelletje spelen, lachen en lol hebben
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doe ik nog altijd, I loooooooooove bordspelletjes.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* stopt mens erger je niet terug in de kast en pakt monopoly ofzo...
jaaaaaaaah, en letterrummicub, triominos, topminos etcquote:
die ligt hier ook nog ja, maar zo lenig ben ik niet meerquote:
Ik durf het niet eens meer te proberen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
die ligt hier ook nog ja, maar zo lenig ben ik niet meer
ik draai wel
Heh? Waar komt jouw sneer nou opeens vandaan? Er staat toch nergens of ik ergens wel of niet mee eens ben en aan wie ik het wel of niet te danken heb. Dat kan me geen reet schelen, misschien kun je de TT ook als een grapje zien ipv dat alles op dit moment kut is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef Greys het volgende:
Oognip, dat had je toch echt aan anderen te danken, dat je topic dicht ging.
Ik neem aan dat je daar toch wel begrip voor hebt.
En verder wat Elisa zegt.
Wie niet normaal kan posten kan wegblijven.
Die belachelijk insinuaties over en weer, diegenen moeten zich kapot schamen.
Hallo, mopje. Het was geen sneer. Lighten upquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Oognip het volgende:
Heh? Waar komt jouw sneer nou opeens vandaan? Er staat toch nergens of ik ergens wel of niet mee eens ben en aan wie ik het wel of niet te danken heb. Dat kan me geen reet schelen, misschien kun je de TT ook als een grapje zien ipv dat alles op dit moment kut is.
Goeie tekst Llquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, elies haalde mijn mobiele post typ smullen in
Dat begrijp je denk ik verkeerd. Het lag niet aan jou maar door de beschuldigingen die over een weer vlogen en het topic verziekten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heh? Waar komt jouw sneer nou opeens vandaan? Er staat toch nergens of ik ergens wel of niet mee eens ben en aan wie ik het wel of niet te danken heb. Dat kan me geen reet schelen, misschien kun je de TT ook als een grapje zien ipv dat alles op dit moment kut is.
*noteert*quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie tekst Ll
Maar ik blijf hier net zo lang zitten tot iedereen weer over is tot de orde van de dag. En als ik pissed ben, dan ben ik razendsnel
poedertjesquote:
Huh?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar die opmerkingen van Greys vond ik nogal bot tegen mij terwijl ik geen reet met die hele rel te maken heb.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat begrijp je denk ik verkeerd. Het lag niet aan jou maar door de beschuldigingen die over een weer vlogen en het topic verziekten.
Joehoeeeee mopje, lees mijn post eens?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar die opmerkingen van Greys vond ik nogal bot tegen mij terwijl ik geen reet met die hele rel te maken heb.
Oh naja ik vond het overkomen alsof ik niet zou begrijpen dat mijn topic dicht was en dat ik daar maar begrip voor moest hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Lees mijn post nog maar eens opnieuw en wijs me de sneer aan
Ik zei juist dat ik aan neem dat je er WEL begrip voor hebt dat ie dicht is.
Zie een post naar boven. Klaar; nix aan de handquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef Oognip het volgende:
Ja dat weet ik, maar die opmerkingen van Greys vond ik nogal bot tegen mij terwijl ik geen reet met die hele rel te maken heb.
Integendeel, als ik je TT kut vond had ik hem wel gewijzigd en ik zei dus dat ik aan nam dat je er wel begrip voor zou hebben. Dus, enzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh naja ik vond het overkomen alsof ik niet zou begrijpen dat mijn topic dicht was en dat ik daar maar begrip voor moest hebben.
Maar laat maar het is al laat en drank en kutgevoel enzo
Jij houdt gewoon van mij en wil blijven. Kan je weinig aan doen. Het is de natuur; het zijn de hormonenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer een vroeg-op-bed-poging mislukt
Leuke poging Ynsquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:10 schreef Ynske het volgende:
Ow, enneh, alles goed gegaan bij Q? geloof van wel he?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
Goed nieuws voor onze posters: het gemiddelde niveau van de sfeer in onze SC-topics is beneden een kritische grens gezakt. We moeten er dus met z'n allen even aan trekken om er weer wat lolligs van te maken. Ik ben geen kleuterjuf, maar ik ga zonder teveel nadenken die posts editten en deleten die de boel weer laten ontsporen.
Wil je ruzie zoeken, dan doe je dat maar per DM, PM, mail, postduif of brief.
Wil je bans bespreken, dan PM je maar met Yv.
Wil je iemand nog iets uitleggen om iets recht te zetten, dan doe je dat maar per DM.
Hier ff gewoon geen gezeik meer, want het is ondertussen van een dermate bedenkelijk niveau dat ik er schijtgenoeg van heb.
Einde dienstmededeling!
Als je in je spijkerbroek ligt dan is het wel te hebben.quote:
M'n eierstokken doen polonaise door de straat hier momenteelquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon van mij en wil blijven. Kan je weinig aan doen. Het is de natuur; het zijn de hormonen
Laat die arme postduiven erbuiten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Jezelf quoten is zó 2009, maar het is zo'n briljante post, dat ik het niet kan laten
[..]
Zal ik hem ook nog ff quoten anders?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Jezelf quoten is zó 2009, maar het is zo'n briljante post, dat ik het niet kan laten
[..]
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
WTF?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n eierstokken doen polonaise door de straat hier momenteel
Ja, dat effect heb ik. Hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n eierstokken doen polonaise door de straat hier momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja doe 'ns. Gewoon, spontaan, over een kwartiertje of zoquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat effect heb ik. Hoor ik wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
druk, ergens tussen alle afspraken door deze week 40 uur gewerktquote:
Een heel milieuvriendelijke vervoersmogelijkheid heur. En ik ben heel erg van het milieu, want ik doe aan gescheiden afvalinzamelijk: eerst de kranten in de vuilnisbak, dan pas de flessenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een heel milieuvriendelijke vervoersmogelijkheid heur. En ik ben heel erg van het milieu, want ik doe aan gescheiden afvalinzamelijk: eerst de kranten in de vuilnisbak, dan pas de flessen
Ik moet even het klasje bij elkaar houden, maar ik ga jou van het weekend nog even een PM-metje sturenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:15 schreef komrad het volgende:
kuch elies, wss nog ff benieuwd, los van deze rel, hoe gaat het met je? alles opgelost met pakketten en met zakelijke shit?
Op callcenters hebben ze meestal van die rot climatcontrolgevallen. Op mijn vorige werk waren er ook altijd mensen die daar ontzettend last van hadden. Gelukkig had ik er nooit zoveel last van, maar voor sommigen is het echt irritant.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
druk, ergens tussen alle afspraken door deze week 40 uur gewerkt
maar t gaat gewoon echt lekker, morgen wel een dagje inplannen van boodschappen doen, en op t balkon hangen met een goed boek, even een rustpuntje pakken.
t enige waar ik echt mee blijf rommelen is verkoudheid/kou enzo, maar das niet gek,
gister was het 12 graden op t werken dan heb je net wat duns aan, dus zit je de hele dag met je winterjas aan, en vandaag had ik wat warmers aangetrokken, ging t richting de 25 graden
Damn, da's een goed ideequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Ynske het volgende:
want dan rinkelen ze niet zo hard?
tip rol ze ook nog even in papier dan
Thanx, succes met de leerlingenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet even het klasje bij elkaar houden, maar ik ga jou van het weekend nog even een PM-metje sturen
We gaan zo naar zwemles, dus kan ik ze even aan de juf met de haak overlaten en dan heb ik even tijd voor een peukjequote:
gaat zeker lukken, heb wat pareltjes van vroeger uit de bieb gehaaldquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op callcenters hebben ze meestal van die rot climatcontrolgevallen. Op mijn vorige werk waren er ook altijd mensen die daar ontzettend last van hadden. Gelukkig had ik er nooit zoveel last van, maar voor sommigen is het echt irritant.[b]
Morgen wordt het echt uitermate geschikt weer voor een boek op het balkon. Geniet ervan![/b]
Ik moet er altijd een beetje van huilenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef komrad het volgende:
even iets heel anders:
voor het in memoriam topic. heb zelf geen huisdieren, maar erg indrukwekkend
idd, maar goed dat heb ik zelfs bij dingen als JONG enzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet er altijd een beetje van huilen
Maar het is wel erg mooi! Zo indrukwekkend om te lezen wat sommigen met hun dieren hebben
Ik ook. En vroeger bij 'Het spijt me'quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:23 schreef Ynske het volgende:
idd, maar goed dat heb ik zelfs bij dingen als JONG enzo
indeed, ik heb dat dus ook. kan komen doordat ik een heftige periode achter de rug heb houdt het er maar op dat het gewoon indruk maakt dat er zo'n sterke band is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet er altijd een beetje van huilen
Maar het is wel erg mooi! Zo indrukwekkend om te lezen wat sommigen met hun dieren hebben
of bij films als Stepmom, Costa, Volle Maan en Snowfeverquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. En vroeger bij 'Het spijt me'
Het siert jequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:24 schreef komrad het volgende:
indeed, ik heb dat dus ook. kan komen doordat ik een heftige periode achter de rug heb houdt het er maar op dat het gewoon indruk maakt dat er zo'n sterke band is.
Die films ken ik niet, dus daar heb ik het niet bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:26 schreef Ynske het volgende:
of bij films als Stepmom, Costa, Volle Maan en Snowfever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jij ook al niet mee naar zwemlesquote:
Zwemles?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook al niet mee naar zwemlesIs zwemles niet leuk meer of zo
Nou ja, welterusten dan maar
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga wel zwemmen.
Pas je wel op voor mijn zwembandjes?
We kunnen beter tot morgen wachten; het wordt 23 graden. Hoe lekker is datquote:
Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen beter tot morgen wachten; het wordt 23 graden. Hoe lekker is dat
Ik was overal te laat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:28 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en vergeten jullie niet om nog even op mijn Love Potions te klikken? Ik moet paas-ei-schapen maken
Ow, nou. Ga dan maar naar bed! Dan kan hier het licht tenminste uitquote:
Zet de timer erop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, nou. Ga dan maar naar bed! Dan kan hier het licht tenminste uit
Die schapen kunnen me gestolen worden! Naar de kroeg zeg ik!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:28 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en vergeten jullie niet om nog even op mijn Love Potions te klikken? Ik moet paas-ei-schapen maken
OMG Sensatie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
Goed nieuws voor onze posters: het gemiddelde niveau van de sfeer in onze SC-topics is beneden een kritische grens gezakt. We moeten er dus met z'n allen even aan trekken om er weer wat lolligs van te maken. Ik ben geen kleuterjuf, maar ik ga zonder teveel nadenken die posts editten en deleten die de boel weer laten ontsporen.
Wil je iemand nog iets uitleggen om iets recht te zetten, dan doe je dat maar per DM.
Hier ff gewoon geen gezeik meer, want het is ondertussen van een dermate bedenkelijk niveau dat ik er schijtgenoeg van heb.
Einde dienstmededeling!
Zwemles is voor mietjes! Ja opzich is het wel goed. Onwijs kut geslapen, elk uur gezien.... maar heb nu ontdekt dat ik ook op mijn zij kan liggen met mijn poot. Dus vannacht maar proberen ff. Voor de rest ben ik vet waus. Ik lijk volgens MM wel dronken, en tief ik soms zo ff in slaapquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Hee, Q, jij en ik komen net op het goede moment binnen. Alles slaapt eindelijk na die vermoeiende zwemles![]()
Hoe is het ermee?
Ik wil ook Tramadol
Ja, godverdomme... heb ik weer wat gemist? Kan ik weer terug lezen cker????quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
Einde dienstmededeling!
Jep jep... op de belangrijkste momenten zijn we er gewoon niet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, godverdomme... heb ik weer wat gemist? Kan ik weer terug lezen cker????
En fucking ook niemand die me ff smst, heaquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:22 schreef Bellissimo het volgende:
[..]
Jep jep... op de belangrijkste momenten zijn we er gewoon niet!
Ik weet niet eens waar het over gingquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:29 schreef Maes het volgende:![]()
Hier ook geen sms, maar goed ook ik kan heel slecht tegen ruziesituaties.
Ik heb ook geen ideequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gingmaar ik heb ze goed opgevoed. Ze kunnen rellen zonder me
Als ik erop google is het wel hetzelfde (maar niet hci, het is hcl). Al kan het natuurlijk zijn dat je niet tegen die variant kan, maar het is wel tramadol.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zwemles is voor mietjes! Ja opzich is het wel goed. Onwijs kut geslapen, elk uur gezien.... maar heb nu ontdekt dat ik ook op mijn zij kan liggen met mijn poot. Dus vannacht maar proberen ff. Voor de rest ben ik vet waus. Ik lijk volgens MM wel dronken, en tief ik soms zo ff in slaap. Heb veeel minder pijn dan gisteren, maarnog steeds wel ietwat teveel pijn.
Kan mijn poot niet zo goed kwijt. Lig nu op mijn zij en dat gaat vooralsnog wel.
Lief dat je erna vraagthoe ist met jou?
Ooh en ik heb nog een heel doosje voor je hoorze hebben me verkeerde meegegeven volgens mij. Is pch geen paracetamol? Heb van me eigen gewoon tramadol hci 50 en heb van hun hci 50 pch
en die mag ik niet, want die heb ik al eens gehad (xaldiar) en daar ging ik.zwaar van kotsen.
Tis mooooooi weer! Straks ff kijken of ik een tuinset kan kijken. Ben nog steeds vet misselijk als ik sta, loop of zit
Succes bij de kinesiologe!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Het meeste is al wegge-edit
En we mogen er niet over praten
[..]
Als ik erop google is het wel hetzelfde (maar niet hci, het is hcl). Al kan het natuurlijk zijn dat je niet tegen die variant kan, maar het is wel tramadol.
Liggen met gips zuigt, je kunt niet lekker liggen. 't Is een kwestie van de beste houding zoeken inderdaad. Als je wat minder pijn krijgt wordt het ook wel beter.
Hier gaat het steeds slechter![]()
Maar goed, we gaan nu naar de kinesiologe, misschien kan die wat verlichting geven. Tot later
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Qwea het volgende:
Ik heb terug gelezen en snap er geen reet van
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag die ik hier de afgelopen dagen stelde
Wie de neuk is van de bloemen/planten/bomen hiero?
Enorm kut dat het steeds slechter gaat!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Het meeste is al wegge-edit
En we mogen er niet over praten
[..]
Als ik erop google is het wel hetzelfde (maar niet hci, het is hcl). Al kan het natuurlijk zijn dat je niet tegen die variant kan, maar het is wel tramadol.
Liggen met gips zuigt, je kunt niet lekker liggen. 't Is een kwestie van de beste houding zoeken inderdaad. Als je wat minder pijn krijgt wordt het ook wel beter.
Hier gaat het steeds slechter![]()
Maar goed, we gaan nu naar de kinesiologe, misschien kan die wat verlichting geven. Tot later
Awww, beterschap hoor Qwea!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Enorm kut dat het steeds slechter gaat!
Succes bij die kine dinges
Ik ga ff weer liggenswitchen naar foon. Ik haat misselijk zijn.
Sweet! Wat voor één?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi. Ik ga over 10 minuten naar mn puppy kijken.
Oeh!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:49 schreef DanseMacabre het volgende:
quote:
Dat is wel heeeeeeel schattig!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:05 schreef Maes het volgende:
Een collega van me heeft ook een teckel, LotjeLotje slaapt in bed als een mens, dus met kopje op het kussen en onder de dekens.
Komen ze daarna hier even langs?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:12 schreef Maes het volgende:
De mannen zijn mijn schuur aan het hoge druk reinigen. Het wordt mooi
Oeh, oeh, asfalt heeft sjansquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Damn hoe later het word hoe zenuwachtiger ik word terwijl het niet hoeft.
Ze vind me meer dan leuk neemt me zoals ik ben en ze weet gewoon zeker dat ze wat met mij wil.
We waren gisteren al bij mekaar aan het vissen hoe en wat op het werk 4 uur lang en gisteren dik 5 uren gepraat .
Zal wel komen door wat ik heb meegemaakt
Ik zal het vragenquote:
quote:
Ik lig op de weg naar Gb d'r huis!quote:
Of ze dan gelijk even dat stuk weiland uit je tuin kappen, of niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lig op de weg naar Gb d'r huis!![]()
Nou ja... ik lig niet op de weg, maar je snapt wel wat ik bedoel
Ja en dat spinnenweb (huuuuuuuge) dat tussen mijn tuinstoel en de dode orchidee op de tuintafel hangtquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of ze dan gelijk even dat stuk weiland uit je tuin kappen, of niet?
Ieeeeks!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat spinnenweb (huuuuuuuge) dat tussen mijn tuinstoel en de dode orchidee op de tuintafel hangt
Nee die is alweer binnen, maar de zak nog welquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieeeeks!
Ligt de stofzuigert nog in je tuin?
Jij durftquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die is alweer binnen, maar de zak nog wel![]()
Nou, zou niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef Maes het volgende:
Ja ja I get the pictureJullie willen gewoon mijn tuinmannen
![]()
Heb jij een slaperig hoofd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Is het nationale Kärcherdag?![]()
Ik doe de rolluiken open en kijk in pyjama met mijn slaperige kop half tegen de buurman aan die zijn aanbouw aan het reinigen is.
Beter dan vanuit de badkamer nog snel even (naakt) je slaapkamer inlopen om een handdoek te pakken en dat de buurman ineens op zijn dak (plat, aanbouw) staat te klussenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Is het nationale Kärcherdag?![]()
Ik doe de rolluiken open en kijk in pyjama met mijn slaperige kop half tegen de buurman aan die zijn aanbouw aan het reinigen is.
Ik moet ook nog en heb ook echt helemaaaaaal geen zinquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:29 schreef Maes het volgende:
Boodschappen doen(
niet echt leuk maar met een jompelsmiley lijkt het leuk)
Ow nee, natuurlijk bedoel ik mijn übersexy perfect gemake-upte en gekapte gezichtje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb jij een slaperig hoofd?
Neeeee toch?
Baas boven baas!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beter dan vanuit de badkamer nog snel even (naakt) je slaapkamer inlopen om een handdoek te pakken en dat de buurman ineens op zijn dak (plat, aanbouw) staat te klussenmet een beetje geluk heeft hij niets gezien, though. En inmiddels hebben we nieuwe buren
![]()
Oh, ik wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet ook nog en heb ook echt helemaaaaaal geen zin
Ow, sterkte dan maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:35 schreef Goodbye het volgende:
Hier is de markt helaas op donderdag, dus ik kan er bijna nooit heen.
En vandaag is er braderie, dus dan loopt het centrum vol met langzaam waggelend vee
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef senesta het volgende:
Ik ga zo mijn salontafel/kist leeghalen. Ik heb twee kleine vierkante tafeltjes gekocht om als salontafel te dienen. Ik werd gek van alles dat onder die kist terecht kwam en wat er door kleine handjes allemaal in de kist word gedumpt. En Samara schijnt wekelijks minimaal drie bekers drinken om te moeten gooien en dat is met zo'n kist ook alles behalve handig.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En wat ga je met die kist doen? Als je hem wegdoet heb ik misschien belangstelling.![]()
Salontafelkisten.
Maar we vonden niks.quote:
Hij mag bij een vriend in de opslag voorlopig, ik wil hem eigenlijk nog niet definitief weg doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En wat ga je met die kist doen? Als je hem wegdoet heb ik misschien belangstelling.![]()
Salontafelkisten.
Spannend...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:41 schreef Ynske het volgende:
rokje aan trekt, shirtje aan trekt, en naar buiten rent![]()
Kan ik me voorstellen, zeker als het zo'n mooie doorleefde is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij mag bij een vriend in de opslag voorlopig, ik wil hem eigenlijk nog niet definitief weg doen
Oh, dat kan sowieso wel toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar we vonden niks.Anders blijf je de 12e een nachtje extra, gaan we op vrijdag shoppen in Weird en omstreken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef Oognip het volgende:
Bah ik haat het om pas heel laat Walker te worden. Halve dag is al voorbij
Stomme telefoonquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ben ik nou nog nooit geworden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:57 schreef Hitomi het volgende:
http://nos.nl/video/230112-japanse-hond-gered-uit-zee.html
erg mooi inderdaad, wacht ff zoekenquote:
gevonden, ik vind deze versie nog mooierquote:
Kolonisten van Catanquote:
Dat heb ik één keer gespeeld, en de hype nooit begrepenquote:
Jij hebt geen balkon en geen tuin?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:14 schreef Hitomi het volgende:
Op dagen als dit zou ik willen dat ik op z'n minst een balkonnetje had
Kolonisten vind ik ook eigenlijk alleen leuk in het 2-persoons kaartspelquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb ik één keer gespeeld, en de hype nooit begrepen
Triviant houd ik wel van, sowieso allerlei quizzen. Ik heb ook Buzz op de eh Playstation, denk ik.
En Risk
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 12:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt geen balkon en geen tuin?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik nou nog nooit geworden
Dat red ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Iemand nog behoefte aan een therapeutisch rondje wandelen in het park? Dan graag om 13:00 verzamelen naast de kastanje bij de ingang
Aww, dat vind ik wel zielig. Daar zitten we dan, 20 graden, en Hitomi moet op de vloerquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:25 schreef Hitomi het volgende:
[..]
NeeTerwijl de woonkamer-kant van het huis op zich wel perfect is voor een balkonnetje wat zon betreft. Die brandt daar lekker op de hele dag. Dus als ik van de zon wil genieten in een thuisomgeving, moet ik á la katten languit op de vloer gaan liggen
![]()
Ow, da's best jammer danquote:
Doen we hier wel eens als het buiten nog te koud is: tuindeuren open, stoelen naar binnen en dan binnen in de zonquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:25 schreef Hitomi het volgende:
NeeTerwijl de woonkamer-kant van het huis op zich wel perfect is voor een balkonnetje wat zon betreft. Die brandt daar lekker op de hele dag. Dus als ik van de zon wil genieten in een thuisomgeving, moet ik á la katten languit op de vloer gaan liggen
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's best jammer danGa je vanavond toch weer mee zwemlessen
Hehe, hier hebben we alleen één raam wat open kan. En dat willen we niet want dan is het au revoir Dexter en DeeDeequote:Op zaterdag 2 april 2011 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen we hier wel eens als het buiten nog te koud is: tuindeuren open, stoelen naar binnen en dan binnen in de zon
Dan zou ik als ik jou was gewoon met badhanddoek buiten op de stoep gaan liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:50 schreef Hitomi het volgende:
Hehe, hier hebben we alleen één raam wat open kan. En dat willen we niet want dan is het au revoir Dexter en DeeDeeWe waren bezig er een hor-klapdeur ding voor te maken maar die is nog niet af. Binnenkort maar eens doen.
Discozwemmenquote:
Wat denk jijquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
En, deedtie het? Of heb je hem nog niet gekeken door alle crisi, crississussen / crisa / crisissen links en rechts?
Lief juist!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je op verschillende plateau'tjes gaan zitten als je ook samen op één kan kruipen
En aan de volgende blik worden volgens mij de evil bedoeningen er achter duidelijk
[ afbeelding ]
das dit dingquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is trouwens dat grote licht wat achter mn lamellen schijntHeeft er iemand al buiten gekeken vandaag?
Wacht ffquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:20 schreef Rewimo het volgende:
DM, wat een schatje
Asfalt, te laat, ik weet het maar ik wens je een heel fijne dag met je![]()
We zijn er weer dusSchoonouders nog niet gespot maar die zouden eerst nog bij hun andere spruit-in-DLD langsgaan.
Toch nog kans dat het beddegoed droog is voor ze komenEen of andere klojo - ik noem geen namen - had blijkbaar een was gecentrifugeerd waardoor de wasmachine in een andere stand stond en ik deze was daardoor alleen gecentrifugeerd heb. Bij de tweede poging (toen ik het spul in de droger wilde doen was het meeste nog droog, alleen de handdoeken die toch al nat waren toen ze in de was gingen waren nat) is het hele spul alleen leeggepompt
Toen stond ie dus weer op de verkeerde stand. Nu is de zooi eindelijk echt gewassen en zit het in de droger.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wacht ff
Jij heb niet goed gekeken of de wasmachine wel op de goede stand stond en toch is je man de klojo?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is trouwens dat grote licht wat achter mn lamellen schijntHeeft er iemand al buiten gekeken vandaag?
Ze wilde gister ook al niet met mij in een hotelquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat voorlopig niet sneeuwen volgens mij
Ja da's dan weer wat minderquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat voorlopig niet sneeuwen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Bwehehehe.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wilde gister ook al niet met mij in een hotel
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's dan weer wat minder
Hmm ze stoof net wel de deur uit met alle adressen van de kerstkaarten dit jaar, en een paar kruisjes op de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Uh-oh...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ze stoof net wel de deur uit met alle adressen van de kerstkaarten dit jaar, en een paar kruisjes op de lijst
Nee, ik snapte je post gewoon nietquote:
Ik denk dat er een kruisje stond achter elke vrouw waar Ll een kerstkaart naar stuurde die onder de 55 was?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik snapte je post gewoon niet
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat er een kruisje stond achter elke vrouw waar Ll een kerstkaart naar stuurde die onder de 55 was?
Oh nee, het ging over alleen bedenkingen iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
DOET ie?
Daar ging het niet over hoor.
JAHAquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo
Het ging over ziekelijk jaloerse vrouwen, en we komen er ineens bij uit dat jij denkt dat ik hier het halve topic 'doe'
Sorry hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, het ging over alleen bedenkingen idd
God, ik ben echt nog niet wakker
Xaldi dinges..Daar hou ik juist weer wel van!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh en ik heb nog een heel doosje voor je hoorze hebben me verkeerde meegegeven volgens mij. Is pch geen paracetamol? Heb van me eigen gewoon tramadol hci 50 en heb van hun hci 50 pch
en die mag ik niet, want die heb ik al eens gehad (xaldiar) en daar ging ik.zwaar van kotsen.
Ja, en daar is iets mis mee, want....quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo
Het ging over ziekelijk jaloerse vrouwen, en we komen er ineens bij uit dat jij denkt dat ik hier het halve topic 'doe'
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga maar eens off ofzo, ben er toch niet helemaal bij enzo
Tot later misschien
Misschien hadden we na de zwemles niet meer moeten gaan zuipen. Ik ben ook nogal wazigquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
Tot later misschien
Ow, crap.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Cat, wat hadden we nou afgesproken over ons 'signaaltje'. NIET in het topic, en NIET vlak achter elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt ook veel aan je hoofd nu.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
Tot later misschien
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef Cat22 het volgende:
Ow, crap.
Leuk voor de buren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Sterkte nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
Tot later misschien
In het midden van het stadscentumquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was gewoon met badhanddoek buiten op de stoep gaan liggen
Gewoon doen! Voor het eind van de zomer is het hipquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:09 schreef Hitomi het volgende:
In het midden van het stadscentumIk zie het al voor me, haha
Maar nee, dat wordt 'm niet Elies
De buurman hing vanmorgen al over de schutting.quote:
Aha, een veeg teken! Ik zou de stroom voor de zekerheid verdubbelen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef Cat22 het volgende:
De buurman hing vanmorgen al over de schutting.![]()
Die wilde weten of de stroom van AlCatraz was.
En dat is niet gelogen.
Dan krijg ik gefrituurde katten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, een veeg teken! Ik zou de stroom voor de zekerheid verdubbelen!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:22 schreef tombolafan het volgende:
Wacht ff
Jij heb niet goed gekeken of de wasmachine wel op de goede stand stond en toch is je man de klojo?
Ja ik had ook iets teveel aan toen ik boodschappen ging doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan (yay for me) en het is echt waaaaaaarm. Gelijk even omgekleed
Oh dat ziet er altijd erg grappig uit vind ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef Rewimo het volgende:
't Is zaligChristan en ik hebben al even een rondje tuin gedaan. Pruimebloesem gesnoven
En ik heb hem een bij laten zien die klompjes stuifmeel aan zijn pootjes had. Hij heeft op school over bestuiving geleerd, dus even een staaltje aanschouwelijk onderwijs
Me too, de supermarkt was een verademingquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik had ook iets teveel aan toen ik boodschappen ging doen
En dan te bedenken dat er vandaag tien wappersessies zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Me too, de supermarkt was een verademing
En met je blote kont in de zon.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er vandaag tien wappersessies zijn
Met dit weer in een bubbelbad. Buiten. Boh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat klinkt alsof ze zich weer lekker voelen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb twee zeik en zeik-natte katten in huis. Ze vinden het heerlijk om onder een openstaande kraan te gaan rollebollen en het water proberen te vangen
quote:
Ooooooh, dat zou fijn zijn geweestquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er vandaag tien wappersessies zijn
Met dit weer in een bubbelbad. Buiten. Boh!
Maf is dat met katten hèquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb twee zeik en zeik-natte katten in huis. Ze vinden het heerlijk om onder een openstaande kraan te gaan rollebollen en het water proberen te vangen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En met je blote kont in de zon.
Badjas dicht op strategische plekken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Doe maar niet in je eentje, wie weet is die kale knakker er weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik moet mezelf tegenhouden, maar ik ga niet
Aw...quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:49 schreef Oognip het volgende:
Hallo
wij hebben net lekker gewandeld met Bo in het bosDaar kwamen we tot de ontdekking dat een van zijn voortanden los zit en naar voren staat. Hij at al niet goed dus dit verklaart het. We gaan zo naar de dierenarts maar het is wel zielig. 10 dagen geleden zijn er 7 tanden en kiezen getrokken en nu dus waarschijnlijk weer 1
Ja dat is waar, maar ik weet niet in hoeverre die wortel ook al goed los zit? Maar ik was bang dat ie misschien weer onder narcose moest enzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw...
Maar als de tand los zit merkt hij het waarschijnlijk amper, dat er uit halen
Had Bink ook, die had er meer last van dat hij los zat en verkeerd stond dan dat hij er uit ging!
Mwah DeeDee voelt zich nog steeds niet 100% - ze eet nog steeds niet goed. Wel halve porties, maar ik moet echt gewoon bij haar in de bench gaan zitten (en geloof me dat ziet er idioot uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze zich weer lekker voelen.
Dat vroeg ik me ook al af ja, hoe ze dat door de telefoon kunnen zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
Oh dan zit de tand idd niet zo los als bij Bink toen, als hij er voor onder narcose moet!
Hoe weten ze dat eigenlijk?Hoe los hij precies zit, bedoel ik. Als hij heel los zit kunnen ze dat tandje er bijna zo uit pakken.
quote:
Ja Mips doet dat ook. Dan lig je d'r buikje te kriebelen ofzo, en dan 'pakt' ze op een gegeven moment mn hand weleens. Niet uit bozigheid ofzo, meer een beetje doldwaze speelsheid ofzo. Doet ook geen pijn, als ze echt een beetje te wild wordt dan zet ik haar meestal weg, en dan weet ze wel hoe laat het is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
@ de kattenbezitters, bijten jullie katten ook wel eens zachtjes in je vingers?
ET schijnt het heerlijk te vinden als ze bij me ligt om mijn vingers eerst vol overgave te likken en vervolgens gaat ze er heel zachtjes in bijtenEn het is absoluut geen boosheid of zo. Mijn andere katten doen dat niet
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een mooiertquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
@ de kattenbezitters, bijten jullie katten ook wel eens zachtjes in je vingers?
ET schijnt het heerlijk te vinden als ze bij me ligt om mijn vingers eerst vol overgave te likken en vervolgens gaat ze er heel zachtjes in bijtenEn het is absoluut geen boosheid of zo. Mijn andere katten doen dat niet
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Xaldiarquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Xaldi dinges..Daar hou ik juist weer wel van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |