leuk, eigen bedrijf. De zaken gaan goed, bedankt dat je zo bezorgd ben over mijn toekomst, maar dit is niet nodig hoor. Ik hoop voor jou dat het later met jou ik zo goed zal gaan. Wat ik betwijfel met de vaardigheden die je nu laat zien. Mensen die de studie rechten kiezen weten in de regel niet wat ze willen worden. Waardoor hun toekomst ongeplant , stuurloos en saai isquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef MisterJ.Lo het volgende: [..] Een diagnose waarbij je niet weet wat de inhoudelijke strekking ervan is. Maar goed, jij zult dan ook niet verder komen dan het zijn van een schoonmaker.
quote:
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT huntenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT hunten
Jij staat per direct op mijn hitlist!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo had Lapo.... mag het niet zeggen maar Bommie was gewoon weer aan het TT hunten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij staat per direct op mijn hitlist!
[..]
[..]
[..]
had die link er dan ook niet in gezetquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
die schapenbezorger weet vast de weg niet naar deze
ik ga de cos link er in zettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had die link er dan ook niet in gezethadden we mooi verwarring kunnen zaaien
Die is zijn tomtom nog aan het instellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef jesje1982 het volgende:
die schapenbezorger weet vast de weg niet naar deze
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die is zijn tomtom nog aan het instellen
Zijn Stomstom stond al vol ingesteldquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die is zijn tomtom nog aan het instellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |