abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94950397
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mijn chick neukt geweldig, dat is ook wat waard.
pics or gtfo
Doe eens lief!
pi_94950530
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Kabolter het volgende:
Ik ken in mijn directe omgeving een relatie met iets minder dan 900 km verschil waarbij de één bijna elk weekend de ander opzoekt. Ondanks veel kritiek houdt deze relatie nog steeds stand.

Het kan dus wel.
Oja.... maar wat kost het... beter nog de een offert van alles op... dat zorgt voor een scheve verhouding >>> geeft uiteindelijk altijd problemen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:52:56 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_94950993
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Oja.... maar wat kost het... beter nog de een offert van alles op... dat zorgt voor een scheve verhouding >>> geeft uiteindelijk altijd problemen

Het 'opofferen' moet van twee kanten komen dan kan het best goed gaan, anders gaat het inderdaad vaak fout.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_94951165
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef popolon het volgende:

[..]

Het 'opofferen' moet van twee kanten komen dan kan het best goed gaan, anders gaat het inderdaad vaak fout.
Ik zou het negatiever willen stellen, maar dat zou op een aanname gebaseerd zijn dus...
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:06:14 #55
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_94951577
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik zou het negatiever willen stellen, maar dat zou op een aanname gebaseerd zijn dus...
Tja goed, ik denk dat veel aannames op persoonlijke ervaringen gebaseerd zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_94951756
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik denk ook dat als de een meer opofferingen maakt dan de ander, dat de ander zich op een begeven moment af gaat vragen of hij/zij hetzelfde zou doen, waarbij vaak als antwoord "nee" tevoorschijn wordt getoverd.

[ Bericht 0% gewijzigd door trekeennummertje op 02-04-2011 20:15:29 ]
pi_94954633
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef jaechtwaar het volgende:

[..]

Kritiek van wie? Van andere?

Ik snap niet dat andere mensen kritiek kunnen hebben daarop, ga je lekker ergens anders mee bemoeien dan?
Afstand is hierbij niet het onderdeel van kritiek. Er spelen andere dingen.

Wou er alleen maar mee aangeven dat ondanks die kritiek én de afstand er nog steeds een relatie is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relatie duurt nu meer dan 2 jaar. Met ups en downs.
Samenwonen is al een keer geprobeerd maar liep uit op niets.
pi_94989495
Mijn vriend en ik wonen ongeveer 140 km van elkaar vandaan, maar we hebben anderhalf jaar verkering. Het is een kwestie van elkaar vertrouwen.
pi_94989672
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef Promises het volgende:
Mijn vriend en ik wonen ongeveer 140 km van elkaar vandaan, maar we hebben anderhalf jaar verkering. Het is een kwestie van elkaar vertrouwen.
Dit is mijn ogen geen LAT-relatie, of het moet echt heel moeilijk voor je zijn om er te kunnen komen. Maar ik ben blij voor je dat het werkt :)
Doe eens lief!
pi_94989903
Pff, ik heb meerdere (ex-)vriendjes gehad (niet tegelijk, om flauwe reacties voor te zijn ;)), waarvoor ik anderhalf uur moest reizen met de trein... Dat is toch geen lange afstand? Dan ging je gewoon vrijdag, had je het hele weekend om leuke dingen te doen en ging je zondagavond weer terug... Ging prima en ik had toen niet eens een rijbewijs... Ik zie het probleem niet zo... Uiteindelijk zijn die relaties wel uitgegaan, maar dat had niets met de afstand te maken...

Mijn huidige vriend kwam wel gewoon uit dezelfde omgeving en was in het begin de hele tijd bij mij, omdat hij zelf nog thuis woonde... Daar werd ik juist knettergek van... Maar ik ben ook gesteld op mijn rust :) Nu wonen we samen in een wat ruimere woning, maar omdat hij kok is (en dus nogal afwijkende werktijden en vrije dagen heeft) hebben we eigenlijk minder tijd om samen leuke dingen te doen dan dat ik had met die ex-vriendjes... Maar wat mij betreft werkt dit perfect. :D Je hoeft elkaar toch ook niet constant te zien om het leuk te hebben?

[ Bericht 40% gewijzigd door miep_miep op 03-04-2011 19:42:59 ]
pi_94994072
Man o man, alle afstanden die in dit topic genoemd worden......ik zou er voor tekenen! Ik moet iedere keer 10 uur vliegen om m'n lief te zien :D

So far so good, kwestie van vertrouwen!
pi_95021173
ik heb gewoon precies hetzelfde! alleen twijfelt mijn vriend op dit moment heel erg! hij zegt dat de afstand echt te ver is. 200km. hij houdt van mij, maar kan er door de afstand niet voor 100% voor gaan zegt hij. nu wil ik straks naar hem toe. moet ik dit doen? hij wil niet eens meer met me bellen en heb vandaag niks van hem gehoord. maar ik heb toch recht op een gesprek, in plaats van een slap smsje?!
  maandag 4 april 2011 @ 15:24:59 #63
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95024693
Daar had je toch al een topic over gemaakt, waar ook al serieus op is gereageerd?
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  maandag 4 april 2011 @ 15:35:12 #64
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95025043
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mijn chick neukt geweldig, dat is ook wat waard.
:o :')
pi_95550298
Waardeloze kick:

Het is uit, het heeft exact 2 maanden geduurd en is over. Jammer van dit maar niets aan te doen.
Ik ga uithuilen en proberen het te vergeten.
pi_95572358
Nooit een afstand relatie gehad. Maar een goeie mattie van mij zijn vriendin woont in Vlaardingen en hij moet hellemaal reizen van Amsterdam.
Elke zaterdag is hij standaard bij haar. Nooit hoor ik dat zij het initiatief heeft genomen om naar Amsterdam te komen. vind het fucketup voor mijn mattie ,elke week treingeld dokke ,rijzen ,stress ,missen en nooit is het genoeg voor die bitch. Af en toe pest ik hem wel eens dat hij genakt word en hij neemt het zo serieus dat hij gewoon woedend word :D is wel normaal eigenlijk als je tot over je oren verliefd bent.
pi_95843982
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef jaechtwaar het volgende:
Hoe kut is dit hé :'(
Ik mis mijn vriendin zo! Ik voel me gewoon klote dat ik haar niet kan zien!
Soms heb ik het idee dat dit niet gaat werken en dan wil ik gewoon dat ik haar vergeet, maar dan als ik bij haar ben denk ik van waarom dacht ik dat? Het is op dat moment zo geweldig. Maar dan als ik de trein instap begint is het meer lijden dan dat het leuk is totdat ik haar weer zie :'(.

Kennen jullie dit? Hoe gaan jullie hier mee om?

Ps: Even een nieuw account aangemaakt aangezien ik misschien het hele verhaal nog wel post.
Ik herken dit zeker, Ik had een meisje uit Vlissingen.. vanuit Utrecht was dat 2,5 uur met de trein.. en zodra ik daar was, was het echt super leuk.. maar zodra ik naar huis ging dacht ik van dit is het echt niet waard! Dus mijn advies; gewoon genieten nog eventjes, je wordt het vanzelf wel zat ;)
pi_95845143
60 km is echt wel te doen als je echt wilt. Ik heb een lange afstandsrelatie geprobeerd, maar werd niks. Ik was 17, zij 18. We hadden een korte heftige periode toen ze hier was, maar ze woonde in Noorwegen, in oslo. En als je 17 en 18 bent wordt dat toch wel moeilijk. In het beging de hele dag smsen bellen etc. Ik dacht echt dat zei the one was.
Maar na verloop van tijd verwaterde het wat, en na verloop van tijd werd het bellen/smsen minder. Ik heb het over 8-9 jaar geleden dus facebooken was er ook nog niet bij..
Een jaar of 3 geleden was ik met mn pa in Bergen en ik had dr van te voren gemaild dat ik naar Noorwegen kwam en dat ik benieuwd was hoe het met haar ging. Ik had haar lang niet gesproken, meer dan een jaar niet.. We waren allebei wel gewoon verder gegaan met ons leven, ik had geen vaste relatie maar wel losse scharrels. Zij had wel een vaste relatie toen.
We hebben uiteindelijk wel gemeet. Was erg leuk om dr weer terug te zien, toch apart om na zo'n lange tijd elkaar weer te zien. Ik was echt gek van haar toen en zij andersom ook... Als ze in Nederland had gewoond was het zeker erg serieus geworden. Het is dus nooit echt wat geworden, maar ik heb wel mooie herinneringen..
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:46:07 #69
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95847504
mijn vriendin woont in eindhoven en ik in den haag.. tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik altijd helemaal gaar en suf.. niet erg gezond voor de relatie, noch voor de portomonee. Geen idee of ik hiermee door wil gaan.
wat je zegt ben je zelf.
pi_95880418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:46 schreef From.the.block het volgende:
mijn vriendin woont in eindhoven en ik in den haag.. tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik altijd helemaal gaar en suf.. niet erg gezond voor de relatie, noch voor de portomonee. Geen idee of ik hiermee door wil gaan.
Doel bereiken (sex) en dan wegwezen.
pi_95885399
Ik herken het wel een beetje, al zijn er langere afstanden te overbruggen. Mijn vriend woont doordeweeks in de buurt van Rotterdam en in de weekenden in Roosendaal terwijl ik wat meer in de buurt van Arnhem woon. Maar gelukkig is het maar een half uurtje met de trein naar Utrecht en dan nog eens 3 kwartier naar Rotterdam ; of 1,5 uur naar Roosendaal. Maar het is af en toe wel lastig dat we elkaar dan maar eens in de 2 weken ongeveer kunnen zien en is nog rotter als er dan plotseling iets tussen komt bij een van ons waardoor het opeens 3 weken word. En zie die weken dan maar eens door te komen....maar de relatie zelf verloopt zeer goed, vertrouwen is er wederzijds ; en we sms-en/mailen dagelijks, dus een heel groot probleem is het niet. Alleen jammer dat je hem niet zomaar kunt verrassen met een bezoekje en niet zomaar even een avondje langs kunt gaan.

Maar tegenwoordig krijg ik het idee dat steeds meer koppels elkaar vinden via t internet waardoor er steeds meer 'Lat' relaties bijkomen. Ik zet 'Lat' even tussen aanhalingstekens omdat iedereen een lange afstand, anders kan vinden. Ik vind Rotterdam/Roosendaal al ver, maar laat staat als je iemand in London of New York hebt zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')