pics or gtfoquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn chick neukt geweldig, dat is ook wat waard.
Oja.... maar wat kost het... beter nog de een offert van alles op... dat zorgt voor een scheve verhouding >>> geeft uiteindelijk altijd problemenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Kabolter het volgende:
Ik ken in mijn directe omgeving een relatie met iets minder dan 900 km verschil waarbij de één bijna elk weekend de ander opzoekt. Ondanks veel kritiek houdt deze relatie nog steeds stand.
Het kan dus wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het 'opofferen' moet van twee kanten komen dan kan het best goed gaan, anders gaat het inderdaad vaak fout.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.... maar wat kost het... beter nog de een offert van alles op... dat zorgt voor een scheve verhouding >>> geeft uiteindelijk altijd problemen
Ik zou het negatiever willen stellen, maar dat zou op een aanname gebaseerd zijn dus...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Het 'opofferen' moet van twee kanten komen dan kan het best goed gaan, anders gaat het inderdaad vaak fout.
Tja goed, ik denk dat veel aannames op persoonlijke ervaringen gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou het negatiever willen stellen, maar dat zou op een aanname gebaseerd zijn dus...
Ik denk ook dat als de een meer opofferingen maakt dan de ander, dat de ander zich op een begeven moment af gaat vragen of hij/zij hetzelfde zou doen, waarbij vaak als antwoord "nee" tevoorschijn wordt getoverd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Het 'opofferen' moet van twee kanten komen dan kan het best goed gaan, anders gaat het inderdaad vaak fout.
Afstand is hierbij niet het onderdeel van kritiek. Er spelen andere dingen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef jaechtwaar het volgende:
[..]
Kritiek van wie? Van andere?
Ik snap niet dat andere mensen kritiek kunnen hebben daarop, ga je lekker ergens anders mee bemoeien dan?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.... maar wat kost het... beter nog de een offert van alles op... dat zorgt voor een scheve verhouding >>> geeft uiteindelijk altijd problemenRelatie duurt nu meer dan 2 jaar. Met ups en downs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenwonen is al een keer geprobeerd maar liep uit op niets.
Dit is mijn ogen geen LAT-relatie, of het moet echt heel moeilijk voor je zijn om er te kunnen komen. Maar ik ben blij voor je dat het werktquote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef Promises het volgende:
Mijn vriend en ik wonen ongeveer 140 km van elkaar vandaan, maar we hebben anderhalf jaar verkering. Het is een kwestie van elkaar vertrouwen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn chick neukt geweldig, dat is ook wat waard.
Ik herken dit zeker, Ik had een meisje uit Vlissingen.. vanuit Utrecht was dat 2,5 uur met de trein.. en zodra ik daar was, was het echt super leuk.. maar zodra ik naar huis ging dacht ik van dit is het echt niet waard! Dus mijn advies; gewoon genieten nog eventjes, je wordt het vanzelf wel zatquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef jaechtwaar het volgende:
Hoe kut is dit hé
Ik mis mijn vriendin zo! Ik voel me gewoon klote dat ik haar niet kan zien!
Soms heb ik het idee dat dit niet gaat werken en dan wil ik gewoon dat ik haar vergeet, maar dan als ik bij haar ben denk ik van waarom dacht ik dat? Het is op dat moment zo geweldig. Maar dan als ik de trein instap begint is het meer lijden dan dat het leuk is totdat ik haar weer zie.
Kennen jullie dit? Hoe gaan jullie hier mee om?
Ps: Even een nieuw account aangemaakt aangezien ik misschien het hele verhaal nog wel post.
Doel bereiken (sex) en dan wegwezen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:46 schreef From.the.block het volgende:
mijn vriendin woont in eindhoven en ik in den haag.. tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik altijd helemaal gaar en suf.. niet erg gezond voor de relatie, noch voor de portomonee. Geen idee of ik hiermee door wil gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |