heeft ze het wel overleefd??quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
God Mo heeft ook een regenbui van 2 uur meegemaakt
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
God Mo heeft ook een regenbui van 2 uur meegemaakt
Sharon heb wijsheid en kan goed relativeren. kan je van de andere mokkels die er nog zitten niet zeggen.quote:
ze moest zeker wel heel hard janken?quote:
PVVquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon heb wijsheid en kan goed relativeren. kan je van de andere mokkels die er nog zitten niet zeggen.
Dat was de oorzaak, niet het gevolg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ze moest zeker wel heel hard janken?
past wel bij haar persoonlijkheidquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef Candyfreak het volgende:
Dat jurkje van Joanna is echt vreselijk
die stem en dat drukke gedragquote:
Mee eens, vindt haar vanaf het begin, meer inhoud hebben als die andere mokkelsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon heb wijsheid en kan goed relativeren. kan je van de andere mokkels die er nog zitten niet zeggen.
dat dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee mis haar wel. Aafke waardeerde ik met de week meer.
Er zijn echt mensen met een irritanteren stem, en dat drukke was wel lekkere afwisseling vind ik!quote:
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?quote:
quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
laura stemt op de PVDK <<--- partij van de kriebelquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij op wie een deelnemer stemt?Ze zal dr wel haar redenen voor hebben. Ze komt er tenminste voor uit. Wie weet waar Jo op stemt, of Lau (die zal wel niet stemmen, is ze te lui voor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |