Als je al heel lang bij elkaar, ga je op elkaar lijken. Net als een hond op z'n baasm (zoals Lau en Alex)quote:
Kan even geen keuze maken, er lopen er teveel rond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
nu maken jullie me in de war, er zijn meer randdebielen in dat huis.....wie is de grootste debiel dan..ik eis een antwoord en wel NU
![]()
![]()
Maikquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
nu maken jullie me in de war, er zijn meer randdebielen in dat huis.....wie is de grootste debiel dan..ik eis een antwoord en wel NU
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan even geen keuze maken, er lopen er teveel rond.
Ja dan zie je Aafke, de stoere chickquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik ga de uitzending maar eens bekijken.. die is vast leuker dan het geaai van Maik.. en zijn gezaik!
Gier laura heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor Coos, moet je echt met me eens zijnquote:
Als je voor mij een sjaaltje hebt gebreid geef ik antwoodquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zei ook alleen maar dan pak je toch een deken, niet kruip dan lekker tegen me aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:17 schreef Nobodies het volgende:
Het is weer duidelijk, Laura gebruikt Alex... "Als ik het koud heb ga ik in mijn eigen bed liggen." Niet: "Als ik het koud heb kom ik tegen je aan liggen."
en Flip en Beppie sporen ook niet echtquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gier laura heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor Coos, moet je echt met me eens zijn
Oké zetten we Lau er ook bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gier laura heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor Coos, moet je echt met me eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |