Maar ik ben geen alcoholist dus dat verklaard waarom ik het niet kenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:07 schreef BaBy-G het volgende:
Grey Goose natuurlijk, dat weet toch elke alcoholist
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:07 schreef BaBy-G het volgende:
Grey Goose-roepersquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:07 schreef BaBy-G het volgende:
want?quote:
vooral omdat ze hier in de omgeving vaak geen andere hebbenquote:Maar ff inhoudelijk, waarom Smirnoff? waarom niet wat anders?
Breeza sletjes, ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grey Goose-roepers
Ik word er moe van
Dus precies wat ik in de OP vermeld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
want?
[..]
vooral omdat ze hier in de omgeving vaak geen andere hebben
Ben niet echt van de puur (alleen met Johnny Walker en Jack Daniels), drink het het liefst met wat erinquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:19 schreef Re.active het volgende:
[..]
Dus precies wat ik in de OP vermeld.
Jammer want er zijn dus blijkbaar betere op de markt
doe's ff lekker normaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef BaBy-G het volgende:
Deze kennen jullie kneusjesvast niet (is moeilijk verkrijgbaar hier):
http://www.snowleopardvodka.co.uk/
Die zit hier in Harderwijk ook. Ik zal er morgen even naar binnen lopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef loecje het volgende:
ik heb zubrówka dacht ik eens bij de Mitra zien staan.
Ik zou ook even 'hier' definiëren en mogelijk ook welke slijter je bedoelt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef n0ir het volgende:
Is hier Ultimat Vodka bij de slijter te koop?
grasovka is niet de orginele poolse, al is het soort gras wat erin zit wel pools want dat groeit enkel daar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Eltonno het volgende:
Russian standard.!
Zubrowka, of grasovka zoals het heet als het in nederland word verkocht, is bijna in elke goede slijter te vinden
Ah dat verklaard dat mijn slijter beide verkoopt..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef loecje het volgende:
[..]
grasovka is niet de orginele poolse, al is het soort gras wat erin zit wel pools want dat groeit enkel daar.
grasovka is een duitse variant. en bison grass Wodka komt uit de VS
Grasovka heb ik juist om de reden dat het er "anders" uit ziet dan de andere vodka's altijd laten staan. Elke keer als ik bij een slijter sta zie ik die fles staan en twijfel altijd wel, maar omdat alle vodka's "kleurloos" zijn en deze een kleurtje heeft houdt mij dat tegen om het te kopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef loecje het volgende:
[..]
grasovka is niet de orginele poolse, al is het soort gras wat erin zit wel pools want dat groeit enkel daar.
grasovka is een duitse variant. en bison grass Wodka komt uit de VS
Qua online slijter zit ik al tijden te twijfelen om bij Ton Overmars te bestellen maar de goedkope prijzen worden weer teniet gedaan doordat je bezorgkosten betaald per fles. Ze hebben het veranderd waardoor je nu maar ¤6,95 betaald ongeacht het aantal flessen, dus in dat geval ga ik van de week een fles of 5 bestellen die je niet zomaar in het schap ziet staan bij de doorsnee slijterquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef gianni61 het volgende:
ik heb bij een kwekerij gewerkt waar uiteraard ook polen werkten.
deze hadden eens zelfgemaakt "hochzeitswodka" (bruiloft wodka) die was ook niet kleurloos, eerder bruin. wel lekker overigens.
Zijn er online slijters die een ruim assortiment wodka aanbieden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |