quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
Ezegiellek is een vieze hoer? wut?dit is nieuw voor me!
Een Hatchback, 2004, Sedan heb ik gehad, een 92-er..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh qua problemen weet ik niets van een swift af, ik vind hem er gewoon niet leuk uitzien
en wat voor civic heb je het over dan? er is toch ook een civic sedan? of was dat alleen de accord?
ik rijd in een auto, waarvan iedereen bang is dat ie uit elkaar valt..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een Hatchback, 2004, Sedan heb ik gehad, een 92-er..
Alfaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik rijd in een auto, waarvan iedereen bang is dat ie uit elkaar valt..
een alfa
Nekschot.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n grote vuurbal jonge BAM
Ik blijf dat een lompe uitspraak vinden net als de rest van die show
Ik snap em nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je een ladder voor me? ik ben niet zo groot
Niet aan mij besteed.. Al zijn de Brera, Giulietta en de GT wel mooi..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik rijd in een auto, waarvan iedereen bang is dat ie uit elkaar valt..
een alfa
Is hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En waarom niet onzinradio.nl/tc?
Ja, ik dacht er pas aan nadat ik het gepost had..quote:
BMW 1000rrquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is hetzelfde.
Mensen, verzoekjens?
En gelul over auto's op onze chat he![]()
Gijs Staverman is blond. Ge bent doof gijquote:
en ditquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:08 schreef Case4 het volgende:
[..]
Gijs Staverman is blond. Ge bent doof gij
Hij draait ook genne Deep House.quote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef mr-green het volgende:
[..]ik vraag mij al maanden af waar de stem van djkoelkast nou naar klinkt
Koelkast is een bazendjquote:
Ik welquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef Case4 het volgende:
[..]
Hij draait ook genne Deep House.
In ieder geval geen goeie
Eerst horen, dan geloven.. Zolang het bij die piepjesmuziek blijft dan ben ik daar niet zo tevreden over..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast is een bazendj![]()
Behalve 's ochtends
Koelkast zn shows zijn altijd leuk. Wat voor muziek hij ook draaitquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst horen, dan geloven.. Zolang het bij die piepjesmuziek blijft dan ben ik daar niet zo tevreden over..
wat voor programma gebruik jij eigenlijk?quote:
Zeker zo'n magere gratenbaal?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef Driepink het volgende:
lekker wijf op tv, bij de nintendogs voor de 3ds reclame
oh OT: koelkast draait? house? peukie eerst
Traktorquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Case4 het volgende:
[..]
wat voor programma gebruik jij eigenlijk?
Ja, maar piepjes muziek..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast zn shows zijn altijd leuk. Wat voor muziek hij ook draait
misschien is symphonic meer iets voor jou..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst horen, dan geloven.. Zolang het bij die piepjesmuziek blijft dan ben ik daar niet zo tevreden over..
Gitareeeeeenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
misschien is symphonic meer iets voor jou..
die draait meer gitaren enzo.. koelkast draait dance/house enzo.. en ik draai de hardcore/terror op de onz radio
Dat valt echt wel mee. Koelkast zet gewoon altijd een leuke show neer. Dat wil zeggen tot hij mij gaat skypenquote:
Ik wil jou ook wel skypenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Koelkast zet gewoon altijd een leuke show neer. Dat wil zeggen tot hij mij gaat skypen
heheh jij moet symphonic luisterenquote:
Daar komen hele mooie jingles uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Koelkast zet gewoon altijd een leuke show neer. Dat wil zeggen tot hij mij gaat skypen
Nee joh dat wil je nietquote:
Hou opquote:
Misschien toch maar naar je housewarming komen danquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh dat wil je niet
[..]
Hou op
quote:
Er zullen veel boobs aanwezig zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien toch maar naar je housewarming komen danEindelijk eens die epic boobs ontmoeten
Top!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
Goratj en ik gooien ons nu vol bier en vannacht gaan we los, kusjes
creative met dat oranje randje om de lensquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef mr-green het volgende:
oja: wat is een beetje een goede webcam om te kopen?
Die in 't begin?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die jingle was het resultaat van 3 uur skypen on air![]()
Die lach, dat, ben, ik
Hey die heb ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
creative met dat oranje randje om de lens
Sowieso jij en Myraquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zullen veel boobs aanwezig zijn
Uhm elke lach die je hoort is van mij.quote:
Mijquote:
Een paar keer sochtends kunnen luisteren dus ik weet genoegquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:19 schreef Viro het volgende:
[..]
ah zo te lezen ben je aardig ingeburgerd in ONZ Radio
SSStquote:
Dat hoor ik ja hahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm elke lach die je hoort is van mij.
Koelkast is nu mijn lach erdoor aan het mixen geloof ik
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik moest weer lachen![]()
eigenlijk elke keer als ik jouw lach hoor
Het is wel weer tijd voor een knetterremix. Of een monoremixquote:
Luister naar deze manquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
Kap met die lach, daar krijg ik een slappe van.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
Kap met die lach, daar krijg ik een slappe van.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel weer tijd voor een knetterremix. een monoremix
Kom op meid. Is leuk.quote:
dan moet ik het geluid uitdoen anders gaat mijn broertje zich lam schrikkenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Avond. Ik las je topic, man. Kut voor je
Hoi jijquote:
Mij ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef wiebelstront het volgende:
het verbaast me dat na 1408 topics radio ONZ nog steeds bestaat.
Dat is juist het probleem. Zo goed als niemand vindt die vreselijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind je lach nieteens zo vreselijk..
Dat lijkt me wel een slim plan jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik het geluid uitdoen anders gaat mijn broertje zich lam schrikken
Ja koelkast, doe dat eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eens kijken hoe goed Koelkast is dan.. Black Betty ergens doorheen mixen, het origineel
Nee, even serieus. Was het nou een 1 april-stuntje of was het echt?quote:
Alleen op donderdagquote:
1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Was het nou een 1 april-stuntje of was het echt?
leuk is het inderdaad. ik luister nog steeds elke dag naar Radio ONZ.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij
[..]
Mij ook![]()
Maar leuk is het wel
[..]
Dat is juist het probleem. Zo goed als niemand vindt die vreselijk
poeh, we zullen het proberenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eens kijken hoe goed Koelkast is dan.. Black Betty ergens doorheen mixen, het origineel
Mensen zeiden al dat het een oud topic was, dus de grap was er wel snel vanafquote:
Neequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Driepink het volgende:
weer ff ingelogd..
ik heb zeker de skypes gemist enzo? die zijn altijd om te lachen enzo
Nog niks gemistquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Driepink het volgende:
weer ff ingelogd..
ik heb zeker de skypes gemist enzo? die zijn altijd om te lachen enzo
Ja echt geweldig dat een dronken idee tot dit kon uitlopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
leuk is het inderdaad. ik luister nog steeds elke dag naar Radio ONZ.
Het topic heb ik wel gisteren pas getypt en verzonnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen zeiden al dat het een oud topic was, dus de grap was er wel snel vanaf
Echt? Repsect voor jouw verhaalschrijfkunsten danquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het topic heb ik wel gisteren pas getypt en verzonnen
Doei lieve raggerquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
niemand oke boeiend doei enzo later tjoeloes geen leuke meiden later
Laat maar wetenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga eens bedenken of ik naar je housewarming durf
Be afraid, be very afraid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga eens bedenken of ik naar je housewarming durf
Hehe daar was ik vroeger al best goed inquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt? Repsect voor jouw verhaalschrijfkunsten dan
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij en huppel zijn niet zo eng.. maar de rest
Daar ga je de fout al in.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
How cute hequote:
Voor murpje moet je bang zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde myraela?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, jou ken ik, jij bent jong en onschuldig enzo
DOnker haar, leuk om te zien, woont om de hoek.. Denk het welquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde myraela?
Met huppel ga ik los, jewaits.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, jou ken ik, jij bent jong en onschuldig enzo
Lol dronken Fok!kenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
Sorry maar ben dronken aan het worden later enzo leuke eavond en neuknachtttttttttt
Mag ik ook?quote:
Daar ben ik ook hard naartoe aan het gaan. Zo even iets lekkers rokenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
Sorry maar ben dronken aan het worden later enzo leuke eavond en neuknachtttttttttt
Fijne nacht jijquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt toch ook bijtende schaamlippen
Is popje klein?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ze is zo schattig
en zo klein
niet bang zijn
Ik kan ook Bart langs sturen een dezer dagenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja jij moet je stoel nog ophalen, hij staat in de weg![]()
En Popjen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1.81 ofzo volgens mijn laatste ID kaart
Bart is engquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan ook Bart langs sturen een dezer dagen
Ik heb in Myraela haar tiet gebetenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoeft niet, heel soms bijt ik, maar nooit hard hoor
Is goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Bart is eng
jij moet komen, en dan ga ik je aan het lachen maken, en dan hoor ik je epische lach in het echt
En hoe was dat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in Myraela haar tiet gebeten
nomnomom gemixt met sopsopsopquote:
De man hoort sowieso altijd langer te zijn dan de vrouw. Dat hoort gewoon, vind ikquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat in mijn geval never nooit niet lukken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De man hoort sowieso altijd langer te zijn dan de vrouw. Dat hoort gewoon, vind ik
Komt wel goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed.
Maar dat zal ff duren voor ik weer die kant op ga/kan![]()
De pest is dat ik meteen ruim 50 euro kwijt ben voor ff heen en weer DH
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef quaas het volgende:
[..]
haha kijk die kitler er achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef quaas het volgende:
[..]
WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik hou jullie wel op de hoogte van als ik weer in de buurt benquote:
Lengte valt te compenserenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat in mijn geval never nooit niet lukken!
Heus wel!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat in mijn geval never nooit niet lukken!
is meestal op zaterdagavondquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef quaas het volgende:
Koelkast wanneer komen die skypers dan? Ik wil lachen
Sowieso tot middernacht live in de mixquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef quaas het volgende:
Patjen gaat nog draaien vannacht, staat nog niet op het rooster geloof ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Driepink het volgende:
hm.. of om 3 uur vannacht nog een setje doen.. of niet..
moeilijke keuzes alles
Gewoon doen jonguh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Driepink het volgende:
moeilijke keuzes alles
Ik las "vannacht nog een sletje doen"quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Driepink het volgende:
moeilijke keuzes alles
Wanneer kom je weer eens hier langs?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las "vannacht nog een sletje doen"
Hmm lkkr hor wil ik wel meer van sienquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las "vannacht nog een sletje doen"
KUCHkijkoverheelonzKUCHquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ga gewoon slapen man!
Levenloze hier !
IK MOEST DENKEN AAN JOU VANDAAG!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ga gewoon slapen man!
Levenloze hier !
CARSPOTTER!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK MOEST DENKEN AAN JOU VANDAAG!!
Ik zag auto met kenteken NS-SB-48
NSB érquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK MOEST DENKEN AAN JOU VANDAAG!!
Ik zag auto met kenteken NS-SB-48
Vanavond nog geen idee wat we gaan doen. Misschien wel niets.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef quaas het volgende:
SSB jonguh!!quote:
Nee, ik kon er niets meequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koelkast heeft over m'n verzoekje heen gelezen?
Dat kan, dm het anders evenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koelkast heeft over m'n verzoekje heen gelezen?
Omdat OV, nuff saidquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat mijn trein vijf minuten te dralen in Hengelo?
Kom je naar Emmenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Samzz het volgende:
Poep lozenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op weg naar huisquote:
Ik hebquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar huis
Iemand heeft Sweet child 'o mine als ringtone!
Daar was ik zaterdagquote:
Gelukkig niet zeg. Er dagelijks doorheen komen is voldoende.quote:
Mijne is Gitchee gitchee gooquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb
En
Als persoonlijke ringtone voor ezechielk
Ja sorry we zitten ook in de chatquote:
Eeej heb je je een beetje vermaaktquote:
En bedankt hequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef Driepink het volgende:
WUT THE FUCK IS DIT VOOR EEND DIE DOODGAAT?
Dat was ik welquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat was jij nietdie was wel heel erg geremixt dan..
Wij houden ook van dronken Ragboerquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef Ragboer het volgende:
BAMMETJE KAAS EN BIER!!!!!!!!!!!! IK HOU VAN JULLIE LIEFDE ENZO!
Eggggssssquote:
Frieslandquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
Echt waar op zo een traktor a la John Deere zitten, midden in Friesland
Mwah nee morgen misschien als ik in de kroeg zitquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef quaas het volgende:
[..]
Uitleggen waarom je show niet doorging!
Oiquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah nee morgen misschien als ik in de kroeg zitMaar ga nu slapen namelijk denk ik en morgen om 14:00 werken dus ik ga slapen tot 13:00
Ik denk het niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Driepink het volgende:
he goudvis, had je mn emmersen berichten nog gelezen?
Jaquote:
ENGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |