dat was idd het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe zit het met de veiligheid dan? Want kinderen pulken overal aan, trekken misschien zo iets eraf, stoppen het in de mond
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Binnenstebuiten wassen maakt het niet veilig.
Of is het de bedoeling om het ook binnenstebuiten te dragen
hoezo? ze biedt toch niks aan? ze zegt alleen maar dat ze ze maakt en verkoopt.quote:
wat vraag je er nou voor? zo'n romper of shirtje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:09 schreef jolanda1982 het volgende:
als je het niet leuk vind reageer dan reageer je toch gewoon niet
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Binnenstebuiten wassen maakt het niet veilig.
Of is het de bedoeling om het ook binnenstebuiten te dragen
Zie TTquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoezo? ze biedt toch niks aan? ze zegt alleen maar dat ze ze maakt en verkoopt.
edit: ho wacht even, ik had de tt even over het hoofd gezien.
Er staat toch echt een link naar haar bling bling (quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoezo? ze biedt toch niks aan? ze zegt alleen maar dat ze ze maakt en verkoopt.
Kinderkleertjes kun je niet goed schoon krijgen op 30 graden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:02 schreef jolanda1982 het volgende:
hoihoi
je kunt het gewoon binnenste buiten wassen op 30 graden.
heb al meerdere dingen verkocht, en heb geen klachten gehad..
groetjes
ik had een hele normale vraag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef jolanda1982 het volgende:
jeetje gezellig hier zeg, laat alleen iets zien en dan krijg je hier van die rare reacties
Nee stomme doos, je bent aan het spammen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef jolanda1982 het volgende:
jeetje gezellig hier zeg, laat alleen iets zien en dan krijg je hier van die rare reacties
Een aantal vinden het leuk, een aantal stellen vragen mbt veiligheid en een aantal vinden het niks. Dan is er nog de vraag naar de legitimiteit, spullen commercieel aanbieden is hier niet gewenstquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef jolanda1982 het volgende:
Want eerlijkheid is uit den boze?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:18 schreef jolanda1982 het volgende:
nou ik ben weg hier..
raar gedoe. en sorry maar ben nieuw dus weet sommige dingen niet
maar als je het niet leuk vind reageer dan gewoon niet
Lijkt me meer de doelgroep idd!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:19 schreef Zoheetik het volgende:
Misschien moet je het proberen op Partyflock.
Om spellingsregels toe te passen hoef je echt geen kennis van fok! te hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:18 schreef jolanda1982 het volgende:
nou ik ben weg hier..
raar gedoe. en sorry maar ben nieuw dus weet sommige dingen niet
maar als je het niet leuk vind reageer dan gewoon niet
Lul niet zo dom, het kan allebei. Als je iemand terug wil pakken doe het dan goed. Overigens irriteerde ik me vooral aan 'je vind', een veel grotere misstap dan puntjes vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Door /sluittopic je tieten te posten.
Door het topic binnenstebuiten te wassenquote:
Je kunt je niet irriteren, je ergert je of iets irriteert je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:24 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, het kan allebei. Als je iemand terug wil pakken doe het dan goed. Overigens irriteerde ik me vooral aan 'je vind', een veel grotere misstap dan puntjes vergeten.
GOAL!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je kunt je niet irriteren, je ergert je of iets irriteert je.
Sorry, schot voor open doel
Irriteerde.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:24 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, het kan allebei. Als je iemand terug wil pakken doe het dan goed. Overigens irriteerde ik me vooral aan 'je vind', een veel grotere misstap dan puntjes vergeten.
Ja, maar ctrl-alt-pijltjeomhoog werkt beter!quote:
En waarom probeer je mij te pakken op onbelangrijke schrijfstijlen? Er zijn tientallen fokkers die een veel belabberde spelling hanteren en echt grove fouten maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je kunt je niet irriteren, je ergert je of iets irriteert je.
Sorry, schot voor open doel
FAALquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:30 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
En waarom probeer je mij te pakken op onbelangrijke schrijfstijlen? Er zijn tientallen fokkers die een veel belabberde spelling hanteren en echt grove fouten maken.
Maar die doen niet zo belerend.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:30 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
En waarom probeer je mij te pakken op onbelangrijke schrijfstijlen? Er zijn tientallen fokkers die een veel belabberde spelling hanteren en echt grove fouten maken.
Nu weten we het wel..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar die doen niet zo belerend.![]()
Misschien kan je wel een shirt met de belangrijkste regels krijgen van Yolanda!
Moet je die eerst even lospulken van het rompertje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dit topic kan trouwens gesloten worden met een veiligheidsspeld.
Dat is niet mogelijk, dit is een serieus antwoordquote:
quote:
HAHAHAHA 1 APRILquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk, dit is een serieus antwoord
Ik zeik heus niet zomaar alle spelling af, maar 't kofschip niet kunnen toepassen is gewoon lomp.quote:
open er een topic overquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik zeik heus niet zomaar alle spelling af, maar 't kofschip niet kunnen toepassen is gewoon lomp.
Net zoals het verschil tussen irriteren en ergeren niet weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik zeik heus niet zomaar alle spelling af, maar 't kofschip niet kunnen toepassen is gewoon lomp.
Daarom, vraag om een rompertje met het 't Kofschip.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dat kan helaas wel.. Best jammer want dit is een toppertje!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef jolanda1982 het volgende:
nou dan kan het vast wel GESLOTEN WORDEN
Story of your life, huh.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Al tweemaal gedaan en werd me destijds niet in dank afgenomen.
Of we verwijderen hem pas als jij een keer met leuke grap komt. Dat kan dus eeuwen duren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
DIT IS EEN TOPICGIJZELING, WE VERWIJDEREN HEM PAS, ALS JIJ JE HYVESPAGINA VERWIJDERD EN JE EXCUSES AANBIEDT!
't fokschaap is toepasselijker in OUD.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Daarom, vraag om een rompertje met het 't Kofschip.
ok.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:37 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Of we verwijderen hem pas als jij een keer met leuke grap komt. Dat kan dus eeuwen duren.
Gaarne.quote:
Na de eerste keer was de boodschap niet duidelijk? Ezel. Steen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Al tweemaal gedaan en werd me destijds niet in dank afgenomen.
Als jij anderen pakt op spelling/stijlfouten, vind ik het bijzonder lachwekkend dat je ze zelf wel maakt. Bovendien vind jij ze onbelangrijk, maar goed, over wie zegt dat iets? En ja, dan wijs ik je erop.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:30 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Of een breezer-ananas?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat kan helaas wel.. Best jammer want dit is een toppertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |