Hou op schei uit, ik heb er weeeeeeken niet van geslapenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Nou wat vond jij van die jurk van die IJslandse in 2007, wat een toeeeeeeeestand
Halverwege rukken ze het van hun lijf af, net als de dansers bij Linda Wagenmakers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig maar dat de 3JS in pak optreden dan.
Komen er in één keer dansers uit de broek van Jan Dullesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Halverwege rukken ze het van hun lijf af, net als de dansers bij Linda Wagenmakers.
Dat levert stemmen op enzo.
Ga dan!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Echt, als ik m'n zin deed, ging ik nu op bed.
Moe, lui, bah, saai
Huuu!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Komen er in één keer dansers uit de broek van Jan Dulles
Nee, ik heb maar een wijntje ingeschonkenquote:
SDOHY?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar een wijntje ingeschonken![]()
En ik kijk SDOHY; soooo ESF
Oooooh, doe je goed Ingquote:
Ik denk dat jij de ESFigste avond van ons allemaal hebtquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Jenny en Moniekje als Volendammerts en Sieneke ging zingen.
Iets oorverdovends akeligs trouwens![]()
Is dat ESF of niet?
He gedsiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de ESFigste avond van ons allemaal hebt![]()
En ik voel me helaas helemaal niet zo lekker nu eigenlijk, dus ik duik m'n nestje in. Slaap lekker voor straks!
Denk het ook wel hoor. Ben gewoon een beetje misselijk en draaierig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He gedsie![]()
Lekker slapen dan...ben je morgen weer helemaal fit!![]()
Morgen buitenweertje
Ik durf er niet meer te komenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:02 schreef APK het volgende:
Is er trouwens nog extra gereld in de F&F SC of kan ik daar gewoon een tvp plaatsen?
Ja, daarom....we hebben helemaal geen machtquote:
Mod van wat?quote:
Weet ik veel...maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Mod van wat?
Ze hebben daar al een stuk of twaalf
Neuj, ik ben niet zo CRE helaas, al heb ik wel TALent voor PUBeraal gedragquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Verzin een nieuw forum! Dat hebben ze met TAL en FHF ook gedaan.
Waarom zit je mobiel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit mobiel dus ik zing op gevoel en afstand
Om het snoertje ergens in te doen, dan kan ik daarna weer plat.quote:
Ik lig met rode koorts-konen in bed, morgen 20 graden, zal ik op tijd beter zijn?quote:
Zullen we een trio zingen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Durf bijna niet tussen dit gezellige eentweetje te komen!
Hepie, Hepie en Hepiequote:
Cattekequote:
Oh jaquote:
Ik heb haar horen zingenquote:
Normaal zegt ze dat ik elke vrijdag dezelfde vraag stel enzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Durf bijna niet tussen dit gezellige eentweetje te komen!
Zij jou ookquote:
quote:
En ze was onder de indrukquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Normaal zegt ze dat ik elke vrijdag dezelfde vraag stel enzo
Greys en ik hebben ons buiten bescheurd toen jij zat te zeuren over die balkjes die volgens jou niet overeenkwamen met toonhoogtes ofzoquote:
Erg waren we he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys en ik hebben ons buiten bescheurd toen jij zat te zeuren over die balkjes die volgens jou niet overeenkwamen met toonhoogtes ofzo![]()
Het was echt zoooo schattig....en die fanatieke Tombo was het uiteraard roerend met je eens
Dat ís ook gewoon zo. Die balkjes zijn vals!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys en ik hebben ons buiten bescheurd toen jij zat te zeuren over die balkjes die volgens jou niet overeenkwamen met toonhoogtes ofzo![]()
Het was echt zoooo schattig....en die fanatieke Tombo was het uiteraard roerend met je eens
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ís ook gewoon zo. Die balkjes zijn vals!
POM!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat waren jullie favo nummers om te zingen?
Dat oude liedje met die kikkers in de clipquote:
Love is allquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat oude liedje met die kikkers in de clip
Dat is ons lijflied.quote:
Is dat met tekenachtige kikkers? Ik kan niet op de titel komenquote:
Hey daar issie weerquote:
Ja, die.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat met tekenachtige kikkers? Ik kan niet op de titel komen
Best wel mooi toch?quote:
Whehehehequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erg waren we he?Ik heb het er vast te vaak over gehad.
![]()
Heb het er soms nu nog over.
ff kiekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Mijn god wat is het opeens treurnis en drama in F&F.![]()
En driedubbele bodems die ik wel of niet word geacht te snappen.
Ah nee, weer titels door elkaar gehaald.quote:
Laaaaahaaaahaaaaaahaahaaaahaaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah nee, weer titels door elkaar gehaald.![]()
Wij zingen altijd we all stand together. POM POM!
Ah, nu kan ik de POM POM POM ook wel wat beter plaatsenquote:
Keeping us warm in the niiiiiight!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laaaaahaaaahaaaaaahaahaaaahaaaaaaaa
Ja die bedoelde ikquote:
Die is daar vrij prominent aanwezig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, nu kan ik de POM POM POM ook wel wat beter plaatsen.
M'n hele leven al eigenlijk, zodra ik oud genoeg was om bij het kerkkoortje te mogen. Nu een jaar of 10 dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
M'n hele leven al eigenlijk, zodra ik oud genoeg was om bij het kerkkoortje te mogen. Nu een jaar of 10 dus.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja, het was erg mooie muziek en zang enzoquote:
Veel bejaarden aanwezig?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het was erg mooie muziek en zang enzo![]()
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt he, de POM POM POM gaat nu niet meer uit mijn hoofd.
Veel bejaarden idd, het hardst hebben we gegiebeld toen we tegelijk iets wilden zeggen tegen elkaar en met ons voorhoofd tegen elkaar knaldenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel bejaarden aanwezig?![]()
Lekker gegiebeld met Greys?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Veel bejaarden idd, het hardst hebben we gegiebeld toen we tegelijk iets wilden zeggen tegen elkaar en met ons voorhoofd tegen elkaar knalden
Jup, werd me te duurquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is de sms-kring een beetje uit werking gesteld trouwens?
Nope....maar jij schijnt toch nooit terug te smsenquote:
quote:
Zodat je hier altijd heen kan vluchtenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef tombolafan het volgende:
Mag dit subforum PLEASE altijd open blijven?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef tombolafan het volgende:
Mag dit subforum PLEASE altijd open blijven?
Nou, als het zo doorgaat blijf ik wel even weg uit FF jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zodat je hier altijd heen kan vluchten?
En jij gaat je hier "gewoon" overheen zetten, want er zijn in Huize Tombo momenteel wel andere zaken die je kracht en aandacht vragenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, als het zo doorgaat blijf ik wel even weg uit FF ja
Tombo d'r gelieve ouwe schreeuwlelijk is overleden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo. Weet niet precies wat er speelt in de privésfeer, hoef ik ook echt niet te weten, maar gewoon een dikke vette knuffel van ome neefje nichtje Erik.
Ja, hell is datquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah. Ik haat het als beestjes doodgaan. Moet er écht niet aan denken dat de hond thuis bij mijn ouders dood gaat (binnen nu en 5 jaar zal het wel over zijn, het beessie is al 10). Rillingen.
Echt, rot op!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
Jawel, je zit te peuren en daar moet je mee kappen. Punt. Gewoon klaar. Ga roken, zoek een hobby, ga breien, maar hou op hier de boel op stelten te zetten. Nergens voor nodig. De puinhoop is zonder dat wel compleet
Nou ja, het was ook een valse kutopmerking hoor. Logisch dat je daar zo op reageert. Maar probeer er niet mee te zitten. Lekker gaan slapen, morgen weer een dag (warme dag). Jij weet wat je waard bent, iedereen hier weet wat je waard bent, je weet dat ik je adoreer op een manier die aan het ongezonde grenst (quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hell is datEn daardoor reageer ik misschien wel iets labieler dan normaal maar ik ben gewoon zo verbijsterd en ook echt gewoon ZO gekwetst nu...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, het was ook een valse kutopmerking hoor. Logisch dat je daar zo op reageert. Maar probeer er niet mee te zitten. Lekker gaan slapen, morgen weer een dag (warme dag). Jij weet wat je waard bent, iedereen hier weet wat je waard bent, je weet dat ik je adoreer op een manier die aan het ongezonde grenst (![]()
). Dat doet er veel meer toe
. En op je toer heb je het toch prima gezellig gehad, leuke mensen ontmoet, lekker op weg geweest. Dat doet er toe. Niet wat een of andere lowlife in een soort frustratie op niets gebaseerd eruit flapt.
!
Nee, het is een geheime adoratie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]Adoreer je me?
Heb je een t-shirt met mijn gezicht erop?
Awquote:
Blij dat ik daar niet meer woonquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook nog na te trillen.
Heb werkelijk nog nooit zoiets bizars meegemaakt. En degenen die nieuwsgierig zijn naar wat er dan gebeurd is vanavond in Beverwijk die PM ik wel even.
Je bent je leven niet zeker in elk geval daar
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook nog na te trillen.
Heb werkelijk nog nooit zoiets bizars meegemaakt. En degenen die nieuwsgierig zijn naar wat er dan gebeurd is vanavond in Beverwijk die PM ik wel even.
Je bent je leven niet zeker in elk geval daar
Dat andere topic zit een slot op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Greys het volgende:
APK, sleep je nou F&F posts naar ESF? Werkelijk?![]()
Met een redenquote:
En daarom gaan we binnenkort Cat's poessies knuffen en uitzweten in een of andere saunaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hell is datEn daardoor reageer ik misschien wel iets labieler dan normaal maar ik ben gewoon zo verbijsterd en ook echt gewoon ZO gekwetst nu...
Ja dus? Dan ga je het toch niet ESF in slepen waar het er geen fuck mee te maken heeft en waar degene waar je 'rot op' tegen roept niet eens post? We zitten niet in F&F. En ook daar is het klaar. Als je problemen hebt met hoe het daar gaat PM je mij of Elisa of Senesta of yvonne maar.quote:
Goffer, moet ik eerst naar Beverwijk met mn laptop zeker?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil een Beverwijkse PM....ben toch nog wakker
Raampjes open....kun je ff afkoelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, moet ik eerst naar Beverwijk met mn laptop zeker?
Ga je ook naar Beverwijk met je laptop?quote:
Is vandaag een goede dag om me te bezatten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raampjes open....kun je ff afkoelen
De takjes laten zitten zeker?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Druiven zijn best gezond, maar ze keken me zo aan dat ik gewoon mijn klep open heb gezet en het hele doosje naar binnen heb laten rollen.
En nu heb ik enorme buikpijn. Maar ze kijken me niet meer aan in ieder geval! Ha!
Ja, wil je dat noooooooooooooooooit meer doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef Loveless85 het volgende:
Check mijn tt trouwens, en hoe die uiteindelijk faalde
Heb al drie keer op het toilet gezeten vanavondquote:
Wat hadden we het saai samen he? Zo rond 10enquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:20 schreef Loveless85 het volgende:
Check mijn tt trouwens, en hoe die uiteindelijk faalde
Ja sorry, ik kan mobiel niet reageren op pm, maar die eerstequote:
Whutwhutwhut? Heb ik een rel PM gestuurd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:28 schreef tombolafan het volgende:
NOES, ik heb alleen reactie op de rel-pm van Erik en Cat omdat mn inbox vol zat
doorsturen anyone?
Nee, jouw reactie op de "rel-verhaal-pm"quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whutwhutwhut? Heb ik een rel PM gestuurd?![]()
Rellen doe ik wel openlijk. En hier niet. Want jullie zijn liev ende normaal.
Erik, hou es opquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit de tab met het [HOMO]topic? Ik blijf rondklikken
.
Wat heb je liever? In of uit de gaten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik moet te veel in de gaten houden!
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik ga hier geen antwoord op geven, zolang ik niet weet waar je op doeltquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat heb je liever? In of uit de gaten?
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:47 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik slecht ga slapen vannacht, de adrenaline giert me door de aderen nog na het Beverwijk avontuur![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dasnapsetogwel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoi![]()
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest er zelf wel om lachen net hoor.
Van de zenuwen. KutBeverwijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:52 schreef tombolafan het volgende:
Het is een slechte dag voor mijn geboortestad
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moest er stiekem wel om lachen.
Ik vond het gruwelijk eng.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moest er stiekem wel om lachen.
Maar seksah was het allemaal niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:55 schreef Tha_Erik het volgende:
De aderen zijn vandaag goed schoongespoeld in ieder geval, met al die kloppende hartjes!
Zeker doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het gruwelijk eng.
En het krijgt in elk geval een staartje, anders blijf ik op straat constant achter me kijken
Oh ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het gruwelijk eng.
En het krijgt in elk geval een staartje, anders blijf ik op straat constant achter me kijken
Nee hoor. Ik zit klaar in mijn ochtendjas.quote:
Arme Erik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n zin in chocolade altijd 's avonds. En dan sta ik 's middags boodschappen te doen, voor het chocoladeschap, en dan pak ik toch maar niets omdat ik niet kan kiezen welke ik dan 's avonds lekker ga vinden.
EN DUS HEB IK STEEDS ALLEEN HAGELSLAG WAT GEEN CHOCOLADE IS!
Ja natuurlijk heb ik dat! Net.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Liesje!! Thanks.
Heb je mijn nieuwe column al gelezen![]()
! Shameless selfpromotion
.
ESF.quote:
Hoe kom je hier terecht dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
Oh songfestival, ik dacht even examen.
Ik heb vandaag mijn laatste lesdag gehad, en er moet nog 1 opdracht van het eerste jaar nagekeken worden maar ik gok dat het wel ok is. Dus eigenlijk vier ik een feestje vanavond.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ESF.![]()
Hoe is het trouwens met je? Minder druk nu?
Wat dacht je van mijn overweldigende aantrekkingskrachtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn laatste lesdag gehad, en er moet nog 1 opdracht van het eerste jaar nagekeken worden maar ik gok dat het wel ok is. Dus eigenlijk vier ik een feestje vanavond.
Pak van mijn schouders, echt.
Hoe kon ik het vergeten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed zo!
[..]
Wat dacht je van mijn overweldigende aantrekkingskracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik droomde erover.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Stalkster. Ah, the good old days met het maffiaspel, waar we echt veel te hard in gingen zitten
.
Ja, maar volgens mij was ik toen ook maffia. En iedereen wist het ook volgens mijquote:
Ja ik hield je erin als bescherming voor mezelf.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij was ik toen ook maffia. En iedereen wist het ook volgens mij.
Ja en we zouden samen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Man o man, ik sliep er slecht van. Spelleider was ook wel leuk, maar kost vooral veel tijd. En dat constant moeten overleggen met je andere spelleider
.
Ja dat vind ik ook. Bovendien hoef je dan niet zo te koukleumen als je naar het vuurwerk staat te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Want lente.
Want mensen aankijken en oogcontact maken heeft altijd iets leuks, ook als je glibbert over een besneeuwde straat maar dat is meer van, we lachen naar elkaar want gedeelde smart. In de lente is het we lachen naar elkaar want we staan weer aan het begin van iets nieuws. Eigenlijk zou het nieuwe jaar moeten beginnen bij het begin van de lente, dat pas veel beter.
Die heb ik al opgegeven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Bovendien hoef je dan niet zo te koukleumen als je naar het vuurwerk staat te kijken.
Maar ik ga ook slapen, deze schoonheid blijft anders niet intact.
Jaaaquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Gb!![]()
We moeten maar weer snel gaan wapperen
Het heeft bij mij gewoon nog geregend vannacht, dus alles in mijn tuin is natquote:
Zijn wel direct je kleren gewassenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh!![]()
Ik ga maar even douchen en aankleden (andersom wordt wat lastig).
En dan de lege flessen wegbrengen
Is dat één taak an sich?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh!![]()
Ik ga maar even douchen en aankleden (andersom wordt wat lastig).
En dan de lege flessen wegbrengen
Waarom zo laat pas?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was half vijf toen ik ongeveer sliep.
Je hebt vast aan mij liggen denken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee! Lag er ook pas na tweeën in op zich (stomme computer die me niet wilde laten gaan
), maar toen had ik verwacht toch wel in te slapen. Niet dus
.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan was ik zo naar dromenland vertrokken natuurlijk.
Smooth talker you.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, in dromen lijkt fantasie werkelijkheid.
Neequote:
Aw Tombo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeSjefke liep ook nog te spoken dus ik werd om 10 uur wakker met het idee dat het 5 uur was
En ik had gedroomd over mn eerste katten, dat ik die nog had!![]()
Dat was een beetje een tegenvaller, dat dat niet waar was
![]()
Da's dan een domper iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeSjefke liep ook nog te spoken dus ik werd om 10 uur wakker met het idee dat het 5 uur was
En ik had gedroomd over mn eerste katten, dat ik die nog had!![]()
Dat was een beetje een tegenvaller, dat dat niet waar was
![]()
Minder vaak dan ik gok ik, ik heb dat al veel langerquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik teleurgesteld wakker werd dat er niemand naast me wakker werd.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Minder vaak dan ik gok ik, ik heb dat al veel langer
Dat vond ik persoonlijk altijd het ergste van alles; gat maken en later weer dichtgooien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet niet hoe laat mn stiefvader komtAnders ga ik de schep halen (heb ik zelf niet
) en doe het zelf
Ik heb veel meer nachten gehad in mn leven jahquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Ik denk dat we procentueel wel in verhouding zijn
.
Ik hou er ook niet vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vond ik persoonlijk altijd het ergste van alles; gat maken en later weer dichtgooien.
Ik liet dat altijd aan meneer I. over
Hij zegt toch procentueel, slimmiequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb veel meer nachten gehad in mn leven jah
Dus ook meer eenzame
Ow jaquote:
Hihihiquote:
Maar ik mag toch hopen dat je ouders je dit niet alleen laten doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van
Maar ja, independent woman enzo
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat je ouders je dit niet alleen laten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek he
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hij ligt ook echt ALTIJD met een stukje op de kachelquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
Ll
Even sigaretten halen, zijn op, die gingen hard gisteren![]()
(APK, sorry, zal het niet te veel over sigaretten hebben![]()
)
Rare, morgen is het weer slecht weer hoor!quote:
Je bent weer eens traag omdat je telefoon-post-skills falen?quote:
Als je erop zou zitten zou ie niet meer zo snel zijn gok ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
ik zit niet op mn telefoon. En m'n telefoon is trouwens heel snel![]()
Dat is bekendquote:Ik gewoon wat minder
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Een telefoon kan Ll nog wel aan. Die is niet zó zwaar.
alleen het topje?quote:
En dan mag je als man pas iets zeggen over een bevallingquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent pas een baas als je de onderkant eerst naar binnen werkt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent pas een baas als je de onderkant eerst naar binnen werkt.
Een voordeel, als je bij de helft bent floept ie eenvoudig verder tot de rand van de fles (die verdikking bij de kurk zit er niet voor niks natuurlijk).quote:
Scherpquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
En het gaat er weer wat makkelijker uit natuurlijk...
quote:Rokjesdag
Rokjesdag is de dag waarop een groot deel van de Nederlandse vrouwen voor het eerst in het jaar zomerse kleding zoals een korte rok zou dragen, doorgaans midden april.
Deze term bestaat al veel langer, maar is in Nederland bekend geworden door Martin Bril, die ten onrechte doorgaat voor de bedenker van de term. Hij maakte het woord populair. Bril gebruikte 'rokjesdag' voor het eerst in 1996 in een column in Het Parool,[1] waarna hij er regelmatig op terugkwam in zijn columns, onder andere in de Volkskrant. De term is inmiddels zo ingeburgerd, dat deze is opgenomen in het Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal, overigens zonder directe uitleg maar met een verwijzing naar de synonieme term bloesjesdag.
Brils fascinatie voor dit fenomeen had niet te maken met erotiek, zoals hij meermalen vanwege met name vrouwelijke criticasters uiteen heeft gezet, alswel met het door hem waargenomen gegeven dat vrouwen - als bij geheime afspraak - opeens en masse op straat verschijnen met blote benen en een rok.[2]
In Amerika is dit fenomeen bekend als Skirt day.[3]
Ow, ik heb een broek aanquote:
Oh da's altijd heel charming iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:22 schreef Cat22 het volgende:
(Haaaaaaai Ll!)
Ik heb net een rokje gekocht.![]()
En de eerste dame in hotpants (WTF?) gezien met rieten terrasstoel afdruk op haar benen.
Zo'n wapperding tot op de knie, in een soort van spijkerblauw met blommetjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's altijd heel charming idd
Wat heb je voor rokje gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |