niet mee eens, na 3uur vind ik het best...vond het vandaag ook niet retegrappig eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
Eigenlijk zou Ekstra Weekend de hele avond moet duren.
Heb je nou verdomme stiekem toch kaartjes??quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
tucbacon op mn dressoir! fles Schweppes Lemon ernaast. het feest is begonnen mensen! het dank gaat er af en ik ga naakt de straat op! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat gaan alleen de echte radiogekken leuk vinden, het gepeupel houdt van vaste structurenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:05 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een goed idee!
Zo'n thema week, maar dan met amateur dj's
Oh, en de normale dj die als sidekick aanwezig is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:05 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een goed idee!
quote:
Dewut?quote:EricCorton Eric Corton
@3FM alleen lig muneer Corton er volllledug av van de Jagermaaaister.polsbandjs zijn gratuz.Nu klaverjassen met @bonoU2 in kleedkamer #fe11
nja, of een bekende dj met een sidekick-amateur-dj. of alle djs op andere tijden! dat Corton @work doet en Ekstraweekend met Giel en Miranda!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:05 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een goed idee!
ik zou het wel tof vinden, amateur is altijd wel leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaan alleen de echte radiogekken leuk vinden, het gepeupel houdt van vaste structuren
nee, dit is de priveparty van 3rdRock en zn teddybeer...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je nou verdomme stiekem toch kaartjes??
en vergeet vrijdag nietquote:
ik YT wel eens wat en dat vind ik altijd best ok...quote:
o, daarom zat je zo lang op het toiletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |