Hahaha, nee ik dacht ik doe een vraag die jij zéker niet weet. Ik las het toevallig vorige week en toen dacht ik OH JA! Dus ik had het ergens wel opgeslagen, back in the early 00's!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahahah wat een vraag, geen idee.
Pumpkinpie? (Pumpk'npah)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord was nog niet genoemd volgens mij, maar dat moet Paul Newton zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef Jurk het volgende:
Eindelijk![]()
Nieuwe vraag: Welke Oscar winnaar zat ook in de sladressing?
hahaha...euhmmm....gevalletje laat, moe, gedachten ergens anders en een lekker foutje makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:01 schreef Jurk het volgende:
Zullen we er Newman van maken? Ondanks dat de baby van 3 J Jaap er voor in de plaats kwam, vind ik hem toch een punt waard.
1 controlaltdelete
1 Markeerstift
2 Muis006
2 June.
2 MissBliss
14 Spees_Eend
6 Jurk
1 tong80
1 rubbereend
10 kvd
9 Flappe-du-Pomme
2 Doeka
1 Lezzer
1 Bos81
4 Goodbye
niet gezien, maar misschien Vincent (of Vinzzent ofzo, was een aparte manier van schrijven geloof ik). Weet zo snel niet welke mannen er nog meer aan meededenquote:
Goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef kvd het volgende:
[..]
niet gezien, maar misschien Vincent (of Vinzzent ofzo, was een aparte manier van schrijven geloof ik). Weet zo snel niet welke mannen er nog meer aan meededen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard!quote:
Eigenlijk kom ik sinds dit topic in SHO dankzij een linkje van Ole in de VBL slow chatquote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Maar ze komen af en toe voorbij in SHO, hoor
quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef kvd het volgende:
ik weet de namen van de dames ook niet, en plaats ze toch af en toe bij celebs en hun koters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
En voor de geïnteresseerden, in de spoiler vind je de namen van de tweeling van P. Diddy!Haha, die 2e naam is echt erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas weet ik die andere tweeling ook niet! Ik zou toch de nodige tweelingkennis moeten hebben, niet waar Flappe_du_pomme?![]()
Marion en Tabitha! (qua naamstijl inwisselbaar met die van Julia Roberts vinnik)quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, nou dan maar een gelijksoortige vraag. Wie weet doet die het beter![]()
Wat zijn de namen van de tweeling van Sarah Jessica Parker?
Had het me vanmiddag gevraagt en ik had het niet geweten, maar ik ben een uur terug in 'celebs en hun koters' aan het bijlezen geweestquote:
Dat is snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |