kan zeker nut hebben , ik heb ooit een woning bekeken met vocht problemen op de buitenmuur, dat zag ik in eerste instantie zelf niet , maar bij de keuring zag de inspecteur het wel.
als zo iemand bij de keuring de punten aan wijst waar de problemen zitten , dan heb je in eens iets van owja , en zie je sommige dingen zelf ook.
zo zag hij ook een klein vochtplekje op het plafond in de keuken , niet zeggend maar hij had door dat de badkamer boven de keuken lag en daar aangekomen was snel te zien dat er een paar voegen lek waren.
bad kamer opnieuw tegelen en buitenmuur voegen is een post die zo boven de ¤10000 uitkomt.
koop is uiteindelijk niet door gegaan om dat de verkopende partij de buitenmuur niet wou laten herstellen , nog de kosten er voor van de verkoopprijs wou halen.
zonder keuring had ik best een leuk huis gehad maar was ik wel het geld kwijt waar voor ik eigenlijk spulletjes voor de inrichting wou kopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 02-04-2011 10:40:07 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter