abonnement Unibet Coolblue
pi_95549358
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:50 schreef heaven7 het volgende:
Is die mooie tuniek maar 15 euro?? Of gaat het ergens anders over :P
Ik ben net terug van het H&M filiaal in Heerlen en ik heb die nieuwe collectie daar gezien, de tuniek ziet er in het echt toch anders uit dan op de foto. Trouwens die rode skinnyjeans blijkt toch niet zo rood te zijn als op de H&M webshop, de hoofdverkoopster kent mij omdat ik daar vaker komt en ze zij dat die broek in werkelijkheid meer oranje uitziet dan rood.
In het filiaal van Heerlen vinden ze het heel gewoon dat ik de vrouwenkleding draag en ze vinden het niet raar dat ik in de paskamers jurkjes ed sta te passen.

Kijk het kan dus wel, maar bij C&A zijn sommige verkoopsters echte zeiksters die bijdehand willen doen en vaak tegen mij zeggen...Meneer dit is de damesafdeling, u moet bij de heren zijn. Waarop ik dan vraag en antwoord.. Wilt u mij hiervoor de winkel uitzetten, vergeet niet het is wel mijn geld wat in jullie kassa verdwijnt als ik iets koop.. Meteen heb ik dat C&A wijf de mond gesnoerd.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:39:16 #277
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_95549660
Ik dacht dat je een vrouw was :@ .
Maakt ook niet uit hoor. Je hebt groot gelijk, brutale verkoopsters... Ze zijn toch verkoopsters, dan wil je wat VERKOPEN zou je denken :').
Buiten dat is het natuurlijk een brutale opmerking.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:53:31 #278
123170 alors
zlata1234
pi_95550093
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:31 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik ben net terug van het H&M filiaal in Heerlen en ik heb die nieuwe collectie daar gezien, de tuniek ziet er in het echt toch anders uit dan op de foto. Trouwens die rode skinnyjeans blijkt toch niet zo rood te zijn als op de H&M webshop, de hoofdverkoopster kent mij omdat ik daar vaker komt en ze zij dat die broek in werkelijkheid meer oranje uitziet dan rood.
In het filiaal van Heerlen vinden ze het heel gewoon dat ik de vrouwenkleding draag en ze vinden het niet raar dat ik in de paskamers jurkjes ed sta te passen.

Kijk het kan dus wel, maar bij C&A zijn sommige verkoopsters echte zeiksters die bijdehand willen doen en vaak tegen mij zeggen...Meneer dit is de damesafdeling, u moet bij de heren zijn. Waarop ik dan vraag en antwoord.. Wilt u mij hiervoor de winkel uitzetten, vergeet niet het is wel mijn geld wat in jullie kassa verdwijnt als ik iets koop.. Meteen heb ik dat C&A wijf de mond gesnoerd.
Die rode skinny's zijn idd meer oranjerood, maar ik vind dat wel tof juist :Y Ik vond die tuniek in het echt ook minder dan op het plaatje :Y
know'm sayin?
×
word? word.
pi_95552177
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:56 schreef Tamashii het volgende:
What the hell. Mijn bestelling zou tussen de 11e en 15e worden bezorgd. Nou vandaag is ie eindelijk 'onderweg'. Hij ligt dus eindelijk bij de TNT en komt ergens maandag of dinsdag binnen.
Hier nog niks onderweg :') wat nou de 15e..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95560181
http://files.hm.com/media(...)96_10103_26_4482.jpg

Die vond ik zo leuk alleen vind hem zo netjes en ik heb geen idee hoe ik die leuk kan combineren in de zomer of in winter met iets eronder/over. Ik heb in de zomer witte benen aders goed te zien en rode vlekjes soms door de zon.

Iemand een leuk idee hoe ik dit kan aankleden met schoenen,legging,panty,jasjes o.i.d. :)
pi_95560336
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
http://files.hm.com/media(...)96_10103_26_4482.jpg

Die vond ik zo leuk alleen vind hem zo netjes en ik heb geen idee hoe ik die leuk kan combineren in de zomer of in winter met iets eronder/over. Ik heb in de zomer witte benen aders goed te zien en rode vlekjes soms door de zon.

Iemand een leuk idee hoe ik dit kan aankleden met schoenen,legging,panty,jasjes o.i.d. :)
Je kan hem altijd nog aan naar een toga-party! Of heb je toch nog meer redenen nodig? :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:34:33 #282
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_95560561
Die vind ik ook leuk :D.
Gewoon met spijkershortje eronder (oke die zou te kort zijn: 3kwartbroek dan) en een paar lage sneakers? Of slippers? Maak je er gewoon iets wat minder netjes is van :P.
pi_95561153
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
http://files.hm.com/media(...)96_10103_26_4482.jpg

Die vond ik zo leuk alleen vind hem zo netjes en ik heb geen idee hoe ik die leuk kan combineren in de zomer of in winter met iets eronder/over. Ik heb in de zomer witte benen aders goed te zien en rode vlekjes soms door de zon.

Iemand een leuk idee hoe ik dit kan aankleden met schoenen,legging,panty,jasjes o.i.d. :)
Je kan hem aan met een grijze legging en een zwarte blazer. Niet met een zwarte panty of legging want dat is echt lelijk. Als je benen wat bruiner zijn geworden door de zon is het ook mooi.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95562690
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Zoheetik het volgende:
Die vind ik ook leuk :D.
Gewoon met spijkershortje eronder (oke die zou te kort zijn: 3kwartbroek dan) en een paar lage sneakers? Of slippers? Maak je er gewoon iets wat minder netjes is van :P.
Jurkje valt bij mij net boven mn knie, dus dat gaat niet echt dus. Tip van grijze legging vind ik wel goed. Maar een zwarte blazer is dat niet dan iets te donker?

Vind hem echt leuk maar geen feestjes ofzo om aan te doen dus wil gewoon in het dagelijks leven hem aan doen. Maar misschien te netjes :P
pi_95562754
Nee dat is juist een mooi contrast.

Nou ik zie het somber in dat ik mijn pak morgen krijg.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95562796
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je kan hem aan met een grijze legging en een zwarte blazer. Niet met een zwarte panty of legging want dat is echt lelijk. Als je benen wat bruiner zijn geworden door de zon is het ook mooi.
Helaas worden mijn brenen niet bruin die verbranden alleen maar jammer genoeg.

Grijze legging oke, is zwart niet te donker er dan op?
pi_95562871
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Tamashii het volgende:
Nee dat is juist een mooi contrast.

Nou ik zie het somber in dat ik mijn pak morgen krijg.
Oke erg bedankt voor je reactie.
Ik heb geen idee van blazers, weet jij welke leuk is?
Heb er pas 1x een in men handen gehad namelijk.
Witgrijzige korte laars hakjes er onder?

Wat voor pak? :)
pi_95563009
Nouja witte blazers zijn momenteel erg in trek, kijk maar op alle blogs van modemeisjes. Maar zwart en bruin kan altijd. Een zwarte blazer vind ik wel een must, die heb je sowieso bij de h&m, ook in de online shop en bij eigenlijk elke winkel; zara, wehkamp, neckermann, bershka, vero moda, only, esprit en ga maar door. :o

mijn h&m pakketje zou misschien worden gesorteerd vandaag, maar helaas :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95563403
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Tamashii het volgende:
Nouja witte blazers zijn momenteel erg in trek, kijk maar op alle blogs van modemeisjes. Maar zwart en bruin kan altijd. Een zwarte blazer vind ik wel een must, die heb je sowieso bij de h&m, ook in de online shop en bij eigenlijk elke winkel; zara, wehkamp, neckermann, bershka, vero moda, only, esprit en ga maar door. :o

mijn h&m pakketje zou misschien worden gesorteerd vandaag, maar helaas :9
Hmm oke :p naja wit op wit vind ik niks :P
Ik ben altijd meer van de 'leren korte jasjes' maar daar heb je volgens mij ook soort blazers van. Alleen zwarte jasje staat er niet op, bruin heb ik niet eens kijken of ik wat kan vinden morgen.

Misschien associaal maar weet jij of witte/grijze enkellaarsjes met hak er onder zou staan? :@

Ohh pff jammer, weer langer wachten.
pi_95563744
Hahaha. Ik hou ook van korte leren jasjes, moet nog steeds een zwarte kopen maar ik vind het overal best duur. :9

Ligt aan de kwaliteit, ik vind het heel snel goedkoop lijken en hou meer van simpele bruine sandalen onder zo'n jurkje, maar wellicht kun je wel een beetje combineren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95564421
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha. Ik hou ook van korte leren jasjes, moet nog steeds een zwarte kopen maar ik vind het overal best duur. :9

Ligt aan de kwaliteit, ik vind het heel snel goedkoop lijken en hou meer van simpele bruine sandalen onder zo'n jurkje, maar wellicht kun je wel een beetje combineren.
Hehe klopt. :P bij de sting 60euro, ook erg duur inderdaad. Heb in het zwart, grijs, wit, beige, rozeachtig. Wil nog bruin en donkerblauw :)

Mwah waren ook niet erg duur haha. Heb je wel gelijk misschien in combi met het jurkje. Enig idee wat ik er onder aan kan doen qua laarsjes als het slechter weer is??

Geen pumps graag. (Is altijd net te klein of te groot, plus ene voet groter dan de andere. Dus heb het perfecte paar nog niet gevonden.)

Ik vind met nette jurkjes moeilijk te combineren en ben ik bang voor schut te staan :P omdat ik iets uit probeer of het nou wel of niet leuk is.
pi_95564713
Ik zou een laars met platte hak aandoen, shabbies ofzo. Dat maakt het vrouwelijk en stoer.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:12:26 #293
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_95566182
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Leuk jurkje gezien op de site die mij vast goed zou staan...

[ afbeelding ]

Leveringsinfo >>> Lev. Info: 23 - 27-5
Dat is meer dan een maand :') :')

Iemand dit jurkje toevallig in een fysieke H&M shop gezien?
Groningen heeft hem, H&M aan de Grote markt, links achterin op de begaande grond.
O+
pi_95572987
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou een laars met platte hak aandoen, shabbies ofzo. Dat maakt het vrouwelijk en stoer.
Even googlen. Wat voor kleur vind jij erhet mooiste dan onder staan :@

Ohh ik ben daar zo slecht in, ook jammer dat ik zo klein ben en het tot op mn knieen valt. :( heb ik vaak het idee dat het niet mooi staat. Moeilijk :P
pi_95575103
16.04.2011:
Chauffeur is onderweg

*O* *O* *O* *O*
pi_95578196
En mijn bestelling is alwéér uitgesteld. Gaat goed daar :')
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
pi_95578647
Nou ik heb hier al maanden niet gepost maar ik moet ff ventileren hoor!
Ik wacht al anderhalve maand op een bestelling :')
En dan zul je zien dat straks de helft is uitverkocht
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_95581714
Wilde bestellen met kortingscode maar dit keer stond er nergens een vlak om het in te vallen. Dan maar zonder korting. Jurkje was er in de winkel niet meer in mijn maat. :(
pi_95611225
Heb hem gekocht in de winkel, vind hem erg leuk alleen ik twijfel of ik die veel zal gaan dragen omdat hij best netjes is.. pff heb ik een miskoop gedaan..?!

Moeilijk..
pi_95613790
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 06:46 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Heb hem gekocht in de winkel, vind hem erg leuk alleen ik twijfel of ik die veel zal gaan dragen omdat hij best netjes is.. pff heb ik een miskoop gedaan..?!

Moeilijk..
Ik zou hem met beige combineren, je hebt hele leuke beige (leren) jasjes, of een vestje, beige gemeleerde legging en bv bruine schoenen en sieraden. Volgens mij heb je dan een hartstikke leuk setje
Zo'n jasje hoeft niet duur te zijn, heb er 1 van vero moda van 40 euro..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')