'k vind er geen ruk aan eerlijk gezegd, ben maar effe naar sterren vallen op het ijs gezapt. In de cos probeert bommie er eentje te leren twitterenquote:
Och jij ruikt weer rel zie ik al.. op usenet was je ook al zo een opruier.. kregen arme onschuldige mensen als ik altijd de schuldquote:
psies!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och jij ruikt weer rel zie ik al.. op usenet was je ook al zo een opruier.. kregen arme onschuldige mensen als ik altijd de schuld
is ook niks aan maar bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
'k vind er geen ruk aan eerlijk gezegd, ben maar effe naar sterren vallen op het ijs gezapt. In de cos probeert bommie er eentje te leren twitteren
Als er iemand lief was op Usenet, was ik het wel. Ik deed niet anders dan de vrede bewaren tussen Muis en jou.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och jij ruikt weer rel zie ik al.. op usenet was je ook al zo een opruier.. kregen arme onschuldige mensen als ik altijd de schuld
als ze vallen wel, denk ik (aktie, dokter erbij, ziekenauto, echt de betere RLSshit dan hè)quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
is ook niks aan maar bij gebrek aan beter
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ze vallen wel, denk ik (aktie, dokter erbij, ziekenauto, echt de betere RLSshit dan hè)
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef mspoez het volgende:
Jeuj! Scharrel online. Nee, tis niet Bollo.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef mspoez het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
moest weer even socializen met het thuisfront
have fun met je scharrel danquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef mspoez het volgende:
quote:
preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
anders ben ik dadelijk verstoten van de grote boze mensen wereld
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, nog niet gespot, misschien toch onderweg naar jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |