Zeg wandelende 1 april fool, je bent hier niet welkom. Dat is hetzelfde als We moeten je niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, vraag je begeleider om je verlof in te trekken. Zelfbescherming noemt men dat. Je kunt niet eens nadenken anders zou je niet met dit antwoord gekomen zijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, vraag je begeleider om je verlof in te trekken. Zelfbescherming noemt men dat. Je kunt niet eens nadenken, anders zou je niet met dit antwoord gekomen zijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
Echt tegenwoordig krijg je een beetje studie schijnbaar gratis bij een pakje boter
ik dacht bij flesje azijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
Echt tegenwoordig krijg je een beetje studie schijnbaar gratis bij een pakje boter
Ik zie nergens een argument. Ik denk niet dat je op deze manier ooit een scriptie kunt verdedigen, jankbalquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, vraag je begeleider om je verlof in te trekken. Zelfbescherming noemt men dat. Je kunt niet eens nadenken, anders zou je niet met dit antwoord gekomen zijn.
Het is lachwekkend om te constateren dat een ongeschoolde zoals jij überhaupt nog zijn vingers durft te gebruiken op het toetsenbord bij het fabriceren van zinnen als ''krijg je een beetje studie schijnbaar..;;.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
GODVER$%$, geen fooi .........weer mijn knoflooksaus vergeten! eikel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is lachwekkend om te constateren dat een ongeschoolde zoals jij überhaupt nog zijn vingers durft te gebruiken op het toetsenbord bij het fabriceren van zinnen als ''krijg je een beetje studie schijnbaar..;;.
Biedt je docent je excuses en ga terug naar de basisschool.
Failquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is lachwekkend om te constateren dat een ongeschoolde zoals jij überhaupt nog zijn vingers durft te gebruiken op het toetsenbord bij het fabriceren van zinnen als ''krijg je een beetje studie schijnbaar..;;.
begin bij jezelf biedt met dtquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
DRUKKE DAN PIET, NUUUUUU!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef pietpaniek het volgende:
Anders bel ik ze heur, heb me vinger al op de speeddial knop
Leer eens stam+t onnozele http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/taaltip-biedt-je/42864/quote:
Niet bij gebiedende wijs sukkel...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eens stam+t onnozele http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/taaltip-biedt-je/42864/
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eens stam+t onnozele http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/taaltip-biedt-je/42864/
krijg ik verdomme een bandje, de wachttijd is langer dan u van ons gewend ben, in verband met koffie pauze is het erg druk.... Probeer het later nog eensquote:
En het is natuurlijk het AANbieden van excuses ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |