Er moet bezuinigd worden op slotjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind dat er minder bezuinigd moet worden op het leger. Mijn argumenten zal ik later aandragen.
En op onz radio topics.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet bezuinigd worden op slotjes
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet bezuinigd worden op slotjes
En de minimumleeftijd op te schroeven naar 14 jaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door de huisregels aan te scherpen
dan mag jij niet meer postenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En de minimumleeftijd op te schroeven naar 14 jaar.
Dat komt vast nog wel!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
dit topic had zo'n groot succes kunnen zijn en dan heb ik het over een reeks van 25
Jammer, anders hadden alle grammar-nazi's vast kunnen ragen over de TT.quote:
Wat precies inhoud dat...?quote:
Dat moet nog nader onderzocht worden. Er wordt eerst een werkgroep voor opgericht die een duidelijk afgebakende onderzoeksvraag dient te formuleren, waarna dit goed geëvalueerd moet worden. Als alle neuzen uiteindelijk dezelfde kant op staan kunnen we met een degelijk onderbouwd voorstel komen, Ik kom hier nog op terug.quote:
Na het lezen van deze post moest ik poepen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat moet nog nader onderzocht worden. Er wordt eerst een werkgroep voor opgericht die een duidelijk afgebakende onderzoeksvraag dient te formuleren, waarna dit goed geëvalueerd moet worden. Als alle neuzen uiteindelijk dezelfde kant op staan kunnen we met een degelijk onderbouwd voorstel komen, Ik kom hier nog op terug.
Zondag Debatteer topic!quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef Hatsekiedee het volgende:
tevens moet de TT verandert worden in zondagavond debatteertopic
ja da's handig dan hoef je niet elke dag de TT aan te passenquote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef smegmanus het volgende:
Algemeen debatteertopic.
Zoiets? Met 2 t's?
Maak dan maar een nieuwe, van dit topic is de TS geband en staat er nogal wat bagger inquote:Op zondag 3 april 2011 19:22 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja da's handig dan hoef je niet elke dag de TT aan te passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |