Hey STquote:
Mag het een keertje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg rustig, maar op heel FOK!, zo lijkt het!
Ook op msnquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg rustig, maar op heel FOK!, zo lijkt het!
Daarom, lekker rustig Top Gear kijken en dan zo een nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind het wel eens lekker, zo'n rustig avondje hier.
O ja, dan verhuis ik zo ook even een uurtje naar de bankquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom, lekker rustig Top Gear kijken en dan zo een nieuwe aflevering
Je hebt nog ongeveer 10 minquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dan verhuis ik zo ook even een uurtje naar de bank.
Meer dan zatquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd genoeg om een leeg glas te vullen met drinken dus!
Dat is wel heel tofquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
Hhoooooi mensjes
Net terug uit EindhovenSpontane actie van de baas en we zijn met de collega's wezen uiteten
Dat is Eindhoven sowiesoquote:
Zo zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef OA het volgende:
Deze vanavond aangeschaft![]()
http://www.delonghi.com/nl_nl/products/ecam-22110sb/
Hoooooi Trevjequote:
Hey OAquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef OA het volgende:
De nieuwe aflevering begon op het moment dat jij dit zeiquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoooooi Trevje![]()
Alleen jammer dat ik nu top gear moet missen; want vriendlief wil VI zienGmrpfl.... En ik me naar huis haasten
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
De nieuwe aflevering begon op het moment dat jij dit zei
Draaitie Android?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef OA het volgende:
Tot zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef OA het volgende:
Als je weet hoe je er mee moet rijden welquote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je weet hoe je er mee moet rijden wel![]()
En ik kan ook de Volvo nemen he
Ik weet nog niet watquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat maar ik wel intresse
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Whihhihi *heeft tijdens reclame top gear opgezet en niet meer terug gezapt*
Vriendlief is nu te druk met laptoppen en is VI vergeten![]()
Ach hij zal niks missen, het zal toch vrijwel alleen over Cruijff en Ajax gaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Whihhihi *heeft tijdens reclame top gear opgezet en niet meer terug gezapt*
Vriendlief is nu te druk met laptoppen en is VI vergeten![]()
Ja maar.. Hij is ajaciedquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach hij zal niks missen, het zal toch vrijwel alleen over Cruijff en Ajax gaan
Uiteraardquote:
quote:
De eerste kende ik al, nu een nieuwequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
VI is wel lachen altijd![]()
Top Gear schijnt vandaag ook wel interessant geweest te zijn
Het kostte mij 50 euroquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee OA wat kostte die RollsRoyce TwinTurbo van je?
Oh zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo'n oma wil iedereen welquote:
Treinenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
VI is wel lachen altijd![]()
Top Gear schijnt vandaag ook wel interessant geweest te zijn
doet ie het goed?quote:
Vind ik ook. Maar oma deelt nu alvast geld uit. Niet dat het slecht gaat met haar, maar dat vindt ze leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zoboel knaakjes voor een koffiecopter wel
Dat deed de mijne ook altijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef OA het volgende:
Vind ik ook. Maar oma deelt nu alvast geld uit. Niet dat het slecht gaat met haar, maar dat vindt ze leuk
Maar ik zie hier zo geen kogeltrein rijdenquote:
Hey LLquote:
Heeft hij nu toch pech want jij kijktquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Crap. Hij heeft het ontdekt*moet weer verplicht VI kijken*
Het is even aftasten welke sterkte lekker is. De bediening werkt iig erg simpelquote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
Maar ik zie hier zo geen kogeltrein rijden
Waaaaauw, koffieproeverijquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
Het is even aftasten welke sterkte lekker is. De bediening werkt iig erg simpel
Ik heb toch liever die datsunquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Het was een item met een fucking trein er in ja
Eeeeeeeeeeer zweeeeeeeeemt eeeeeeeeeeeeeeen HAAAAAAAAAI in het MEEEEEEEER!!!!!!!!quote:
Ja, jij kwam binnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben jij blij
Alles goed suikersnoetje?
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeer zweeeeeeeeemt eeeeeeeeeeeeeeen HAAAAAAAAAI in het MEEEEEEEER!!!!!!!!
JA JA EEN HAAI IN HET MEER!
WOO WOO EEN HAAI IN HET MEER!
BIJ BUURVROUW JAAANSUUUH
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jij kwam binnen![]()
Neu.
Daar dan?
je hebt toch wel een foto genomen he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef OA het volgende:
LL, ik liep vorige week in een rozentuin rond in Londen en daar stonden tig soorten rozen, waaronder de Lovely Lady. Vond het wel grappig
Nee, daar dacht ik later pas aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt toch wel een foto genomen he?
Cappuccinoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Heb nu 2 bakkies gedaan. De eerste was een beetje slap, de tweede al beter. Morgenochtend verder testen en cappuccino maken.
Neequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
het gaat wel... schouders doen zeer, arm doet zeer
schiet niet echt op
Ligt er aan hoe laat je gaat en of je mij ergens halverwege kunt oppikken enzoquote:
Ik ga als ik wakker ben en zin hebquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat je gaat en of je mij ergens halverwege kunt oppikken enzoWil eigenlijk uitslapen, maar als ik dat weer net zo doe als vandaag ben ik dus om half 9 wakker
Ben net gestruikeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan daar wel een kusje op?quote:
Ergens bij een station?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga als ik wakker ben en zin heb.
En waar wil je opgepikt worden dan?
ik heb van thijs gehoord dat het dan over gaat, en ik geloof datquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan daar wel een kusje op?
doet dat niet heeeel zeer?![]()
wokkeltje
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben net gestruikeldJe veter zat losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel een mooi moment voor deze
[ afbeelding ]
suikertje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |