Ik hoop dat het bier van zichzelf al nat is, en dat vrouwen daar een beetje aanmoediging in nodig hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, dezelfde regels voor bier als voor vrouwen?
Gewoon puur drinkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef babybel het volgende:
[..]
ik heb dus het probleem dat er drank genoeg is, maar niets, werkelijk NIETS om het mee te mixen
Het TFMquote:
Nuanceverschilletjequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hoop dat het bier van zichzelf al nat is, en dat vrouwen daar een beetje aanmoediging in nodig hebben
ja, bacardi razz is puur niet te zuipen! jenever is wel te zuipen maar na 1 glaasje ben ik er al klaar mee, en een fles smirnoff trekt me al evenmin zegmaarquote:
heeeel klein beetjequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bier van zichzelf al nat is, en dat vrouwen daar een beetje aanmoediging in nodig hebben
Ik heb hier er nog wel eentje ijskoud liggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:16 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, bacardi razz is puur niet te zuipen! jenever is wel te zuipen maar na 1 glaasje ben ik er al klaar mee, en een fles smirnoff trekt me al evenmin zegmaar
pas op, ik verveel me kapot, ben zo in staat om `m op te komen halenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier er nog wel eentje ijskoud liggen
ik wou dat ik er woonde... al is het alleen voor stairway... heerlijke tent was dat zeg!quote:
Hollands fruit is echt lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
voor de echte die-hard
Kans dat ik misschien al wel in bed lig danquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef babybel het volgende:
[..]
pas op, ik verveel me kapot, ben zo in staat om `m op te komen halen
Hey LDGquote:
inderdaad jaquote:
Wat een kutkreng zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Mijn laptop vindt het niet leuk om ebooks te converteren en dingen te downloaden en nieuwe calibre te installeren en filmpjes af te spelen tegelijk
hmm, ik hou `m tegoed van jequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kans dat ik misschien al wel in bed lig dan
calibre?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Mijn laptop vindt het niet leuk om ebooks te converteren en dingen te downloaden en nieuwe calibre te installeren en filmpjes af te spelen tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |